powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Eihän kukaan oo vielä Jokereiden taholta ilmoittanut mitään. Saa nähdä miten linjaavat.
Jokerit tiedottaa myöhemmin tänään miten pelataan.
Eihän kukaan oo vielä Jokereiden taholta ilmoittanut mitään. Saa nähdä miten linjaavat.
Tai 10% alennuksen.Veikkaan, että saat sillä vapaalipun ensikauden tallinnan peleihin
Veikkaan, että saat sillä vapaalipun ensikauden tallinnan peleihin
lipunmyynti keskeytetty ? Ticketmaster näytti : tapahtuma ei ole enään myynnissä
Pietarissa ei vielä toistaiseksi ole mitään kieltoja, mutta nopeastihan tuo saattaa muuttua. Jokerit tiedottaa piakkoin, mutta tyhjille katsomoille pelaaminen on nyt erittäin todennäköistä.Kotimainen Liiga myös loppuun ilman katsojia.
Hallituksen suositus -> AVIn määräys -> tyhjät katsomot.Hallituksen linjaus on suositus ei määräys, joten Jokerit voi päättää itse miten toimivat.
Hallituksen linjaus on suositus ei määräys, joten Jokerit voi päättää itse miten toimivat.
Käytännössä määräys. AVI päättää suosituksien perusteella.Hallituksen linjaus on suositus ei määräys, joten Jokerit voi päättää itse miten toimivat.
Ihan ilman sarvia ja hampaita: mitä odotit?Loput kotipelit ilman yleisöä, vahvistaa Jokerit.
Kausarilaisille normihyvitykset ensi kaudesta, ei muuta. Vittu mitä touhua. Maksoin melkein 200€ siitä että näin yhden kierroksen jolla silläkään ei loppupeleissä ole sitten enää mitään merkitystä miten se päättyi.
Edit: onko toinen vaihtoehto pelata 499 henkiselle yleisölle, siitä ei ole mitään tietoa.
Kausarilaisille normihyvitykset ensi kaudesta, ei muuta. Vittu mitä touhua. Maksoin melkein 200€ siitä että näin yhden kierroksen jolla silläkään ei loppupeleissä ole sitten enää mitään merkitystä miten se päättyi.
Jos Jokerit ei ota halliin sisälle niin sit vaan hartsun ympäristöön porukkaa kokoontumaan ja useita telkkareita pihalle. Kunnon joukkohurmos siitä huolimatta.
En nyt näe, miten tämä ei rikkoisi tuota yli 500 hengen tapahtumien kieltoa
Jonkinlaista hyvitystä siitä, että mahdollisia normikotipelejä jäi omien laskujeni mukaan pelaamatta 2-10 kappaleen verran.Ihan ilman sarvia ja hampaita: mitä odotit?