Jokerien mediaketju

  • 2 138 037
  • 8 710

Hilavitkutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oo discoverya liiemmin tullut katseltua aikasemmin niin millähän paketilla Koheloa näkee? Kympillä myydään sporttipakettia ja 24e/kk saa kylkeen liigapassin tai C-moren urheilutarjonnan.

E: "KHL-ottelut on tilattavissa discovery+-palvelusta osana discovery+ Sport -pakettia"

Ei paha jos tosiaan kympin kuukaudessa kaikki Jokereiden pelit.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Torjuntavoitto!

Väistettiin nämä CMore liiga pelleilyt (Saukkonen, Mertaranta, Liivik, Kukkonen, Mähönen ja mitä näitä muita olikaan...)

Kyllä tämä jälleen kerran kääntyi Jokereiden voittoon!

Paljon täällä paskakärpäsiä pörräsi mutta eiköhän tämä nyt rauhoita tilannetta!

Minä - ME - JOKERIT!!!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos meinaatte telkkaria päivitellä, niin LG kannattaa jättää kauppaan. Niihin ei käsittääkseni saa Discoveryn appia, Samsungiin, ja android töllöihin saa. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
 

Jere00

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos meinaatte telkkaria päivitellä, niin LG kannattaa jättää kauppaan. Niihin ei käsittääkseni saa Discoveryn appia, Samsungiin, ja android töllöihin saa. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Omasta mielestä noi appit aina vähän niin ja näin telkkarissa. Mielummin pistää chromecastin kautta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mike

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho. Nyt on halpaa. Kuuluu siis siihen kympin pakettiin. Hienoa. Hyvä selostaja vielä.
No jaaa. Halpaa ja halpaa. Suhteutettuna siihen, että 14 euron lisähinnalla saisi kaikki Liiga-pelit näkyviin, niin ei ole halpaa. Mutta meille kuluttajille, jotka katsovat Jokereiden pelejä vain, tää on halpaa kuin saippua. Itse maksoin Viaplaysta sen 40e pelkästään Jokereiden takia.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jaaa. Halpaa ja halpaa. Suhteutettuna siihen, että 14 euron lisähinnalla saisi kaikki Liiga-pelit näkyviin, niin ei ole halpaa. Mutta meille kuluttajille, jotka katsovat Jokereiden pelejä vain, tää on halpaa kuin saippua. Itse maksoin Viaplaysta sen 40e pelkästään Jokereiden takia.
Viaplayhin verrattuna halpaa. Samoin ei tuosta nyt kovin kovaa ottelukohtaista hintaa tulee 10€/kk x 6-7kk = 60-70€/56-70+matsia.
 

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luenko nyt oikein tota listaa, että 28,99e/kk ja saat sillä tosiaan jokereiden pelit, mestarien liigan (jalkapallo luonnollisesti), formulat yms? Mikäs helvetti tuo 48,99e/kk ”total” sitten on?

edit. Jaa nettisivuilla onkin täysin eri hinnat, mitä sovelluksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös