massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jos kympillä selviää per kk niin halpaa kuin saippua.Mulla on tuo reilun kympin maksava tällä hetkellä,mutta tuolla on muitakin paketteja.
Jos kympillä selviää per kk niin halpaa kuin saippua.Mulla on tuo reilun kympin maksava tällä hetkellä,mutta tuolla on muitakin paketteja.
Jos kympillä selviää per kk niin halpaa kuin saippua.
Älä hyppää, hanki Chromecast.No jaa. Hyppään tässä vaiheessa tästä kelkasta pois. Hyvä toki teille muille, toivottavasti laatu on hyvää.
Kympin pakettiin kuuluu. Just tuli vahvistusEpäilen että tuo hinta muuttuu vielä. Olisi liian halpaa.
o
Mikähän paketti se noista sitten on? Tuo kympin maksava? Vai tuo Hockey
Kympin pakettiin kuuluu. Just tuli vahvistus
Sport paketti.Mikähän paketti se noista sitten on? Tuo kympin maksava? Vai tuo Hockey
Omasta mielestä noi appit aina vähän niin ja näin telkkarissa. Mielummin pistää chromecastin kautta.Jos meinaatte telkkaria päivitellä, niin LG kannattaa jättää kauppaan. Niihin ei käsittääkseni saa Discoveryn appia, Samsungiin, ja android töllöihin saa. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Kuka masokisti jaksaa räveltää telkkarin kaukosäätimen kanssa noita appeja. Chromecast.Jos meinaatte telkkaria päivitellä, niin LG kannattaa jättää kauppaan. Niihin ei käsittääkseni saa Discoveryn appia, Samsungiin, ja android töllöihin saa. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
No jaaa. Halpaa ja halpaa. Suhteutettuna siihen, että 14 euron lisähinnalla saisi kaikki Liiga-pelit näkyviin, niin ei ole halpaa. Mutta meille kuluttajille, jotka katsovat Jokereiden pelejä vain, tää on halpaa kuin saippua. Itse maksoin Viaplaysta sen 40e pelkästään Jokereiden takia.Oho. Nyt on halpaa. Kuuluu siis siihen kympin pakettiin. Hienoa. Hyvä selostaja vielä.
Viaplayhin verrattuna halpaa. Samoin ei tuosta nyt kovin kovaa ottelukohtaista hintaa tulee 10€/kk x 6-7kk = 60-70€/56-70+matsia.No jaaa. Halpaa ja halpaa. Suhteutettuna siihen, että 14 euron lisähinnalla saisi kaikki Liiga-pelit näkyviin, niin ei ole halpaa. Mutta meille kuluttajille, jotka katsovat Jokereiden pelejä vain, tää on halpaa kuin saippua. Itse maksoin Viaplaysta sen 40e pelkästään Jokereiden takia.
Jos meinaatte telkkaria päivitellä, niin LG kannattaa jättää kauppaan. Niihin ei käsittääkseni saa Discoveryn appia, Samsungiin, ja android töllöihin saa. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Sen paketin kun ostat niin siinä Jokerit voittaa Gagarin Cupin. Hymiöt perään.Mikäs helvetti tuo 48,99e/kk ”total” sitten on?
Varmaan Chromecast tai Apple TV ajavat asian parhaiten. Ellei käytössä ole älytelkkaria, jossa on joku natiivi näytön peilaus, jolla kännykän sovelluksen saisi peilattua näytölle.Ja nyt sitten joku voisi neuvoa vanhusta. LG:n telkkari löytyy, eli ei sovellusta. Kun huomenna astelen kauppaan, niin minkä vempaimen ostan ja millä saan pelit töllöön? Apple tv? Tietokonetta ei ole. Tabletti vaan.
Osta Xiaomin Mi Tv stick. Siihen voit ladata suoraan sovelluksen, etkä tarvitse mitään laitteita joilla peilata. Hintaa vajaa 39 euroa.Ja nyt sitten joku voisi neuvoa vanhusta. LG:n telkkari löytyy, eli ei sovellusta. Kun huomenna astelen kauppaan, niin minkä vempaimen ostan ja millä saan pelit töllöön? Apple tv? Tietokonetta ei ole. Tabletti vaan.
Ja nyt sitten joku voisi neuvoa vanhusta. LG:n telkkari löytyy, eli ei sovellusta. Kun huomenna astelen kauppaan, niin minkä vempaimen ostan ja millä saan pelit töllöön? Apple tv? Tietokonetta ei ole. Tabletti vaan.