Eikös se ollutkaan 100 % varma asia, että KHL jatkuu Viasatilla. Viasat ja Viaplay -palvelu on koko kesän ajan mainostanut KHL:n oikeuksiaan sivuillaan. Vai mistä on kyse?
Selvä pyy. Jatkosopimukselle peukku.Viasatilla taisi olla oikeus näyttää KHL lätkää tulevan kauden alkuun. Jatko ensi kaudesta eteenpäin on vielä ?
Itse toivon ehdottomasti jatkoa, kaikki muu olisi downgreidaus, ja iso sellainen.
TV-asia pitäisi olla kunnossa. Odotellaan silti virallista tiedotusta.
Onko tästä lisää tietoa?
Perseestähän nuo on, mutta ensimmäisestä KHL-kaudesta alkaen valittu linja markkinoinnin suhteen. Tuosta i am, we are-hömpötyksestä tuskin päästään koskaan eroon (KHL:n aikana).Alapeukkua englannin kielellä jatkamiselle. Miksei opening night voisi olla vain kotiavaus? Mitä kukaan saa irti tuosta i am we are yesyes open now the game-lässytyksestä?
Mä en ite ymmärrä, mikä siinä englannissa on niin vastenmielistä? Avaatko lisää, miksi Opening night on huono juttu? Kotiavaus tuo mieleen lähinnä jonkun korttelikiekkoliigan tai korkeintaan Mestiksen.Alapeukkua englannin kielellä jatkamiselle. Miksei opening night voisi olla vain kotiavaus? Mitä kukaan saa irti tuosta i am we are yesyes open now the game-lässytyksestä?
Omasta puolestani voinen ilmaista mielipiteeni, että englanninkielinen mainonta tuntuu teennäiseltä ja kornilta, koska vastaavia suomalaisia mainoksia ja iskulauseita olisi käytettävissä tai keksittävissä helposti. Englanninkielinen mainonta lisää muovisuutta, eikä ainakaan vähennä sitä.Mä en ite ymmärrä, mikä siinä englannissa on niin vastenmielistä? Avaatko lisää, miksi Opening night on huono juttu? Kotiavaus tuo mieleen lähinnä jonkun korttelikiekkoliigan tai korkeintaan Mestiksen.
Omasta puolestani voinen ilmaista mielipiteeni, että englanninkielinen mainonta tuntuu teennäiseltä ja kornilta, koska vastaavia suomalaisia mainoksia ja iskulauseita olisi käytettävissä tai keksittävissä helposti. Englanninkielinen mainonta lisää muovisuutta, eikä ainakaan vähennä sitä.
- On vain Jokerit
- Minä, Me, Jokerit
- Kauden eka kotipeli!
- 4 suurta tulossa Arenalle. Liput myynnissä.
Ihan hyviä mielestäni.
Kyllä, koska se liittyy Jokereiden koko khl-seikkailun ajan jatkununeeseen, tyhjistä alkaneeseen järjettömään englanninkieliseen tykitykseen. Minkä takia helvetin hyvä, ja jopa fanien omaksi ottama "Minä, Me" ei saanut jatkoa? Millä tavalla I am We are on parempi? Entä miten viime kauden "yesyes everything is yes" ei olisi muovista?Opening night on muovisuutta? Selvä.
Ja eikös tuo "Minä, Me, Jokerit" ollut alunperin Eteläpäädyn tuote. Sitä suuremmalla syyllä se olisi palautettava alkuperäisessä muodossaan, alkuperäisellä kielellä.Minkä takia helvetin hyvä, ja jopa fanien omaksi ottama "Minä, Me" ei saanut jatkoa? Millä tavalla I am We are on parempi?
Ei. Eteläpääty omi sen Jokereiden omasta sloganista. Eikä sitä nyt samalla voi joka vuosi mainostaa muutenkaanJa eikös tuo "Minä, Me, Jokerit" ollut alunperin Eteläpäädyn tuote. Sitä suuremmalla syyllä se olisi palautettava alkuperäisessä muodossaan, alkuperäisellä kielellä.
Ja eikös tuo "Minä, Me, Jokerit" ollut alunperin Eteläpäädyn tuote. Sitä suuremmalla syyllä se olisi palautettava alkuperäisessä muodossaan, alkuperäisellä kielellä.
Ei. Eteläpääty omi sen Jokereiden omasta sloganista. Eikä sitä nyt samalla voi joka vuosi mainostaa muutenkaan
Tää kieliasia on käsitelty nyt kaikkina kolmena edellisenäkin vuotena. Jokerit pelaa kv. sarjassa ja markkinoi myös kv. yleisölle, joten kieli on englanti. Palataan sitten suomenkieliseen mainontaan, kun pelataan kansallista sarjaa.