Jokerien mediaketju

  • 2 135 164
  • 8 710

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä mua edelleenkin vituttaa toi jahkailu, vaikka kuinka on yhdestä kaikkien aikojen suosikkipelaajasta puhe.

Miksi?

Luulisi että Teemun uraa seuranneet olisivat jo oppineet ettei se uran päättämispäätös ole Teemulle helppo ja kun houkutteleva tarjous pelaamisesta edelleen on olemassa ja mies nimenomaan rakastaa peliä niin järki ja tunne tappelee mitä pitäisi tehdä, järki sanoo että hokkarit ehkä olisi jo hyvä heittää naulaan mutta tunne ja sydän miettii että mitä jos vielä sittenkin. Ei se Anaheimin otteisiin ole näyttänyt vaikuttavan mitenkään vaikka Teemu on useampana kesänä vatvonut uransa jatkoa ja varsin pidetyltä pelaajalta Teemu jääkiekkomaailmassa vaikuttaa, sanoo TosiFani asiasta mitä tahansa. Enkä usko että Teemun vatvominen ja otsikoissa oleminen sotkee yhtään Jokereiden ja sen nykyisen pelaajiston kuvioita.

En edelleenkään usko Teemun pelaavan ennen kuin näen miehen jäällä Jokeripaidassa, mutta mukavahan se on toivoa vielä tuon näkevänsä...
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Heitän pienen huomion heille, jotka ovat kyllästyneet tähän Teemun jatkan, en jatka-pähkäilyyn.

Montako kertaa Teemu on itse, oma-alotteisesti tullut julkisuuteen ja ilmoittanut jotain uransa jatkosta? Käsittääkseni näitä kertoja ei montaa ole, onkohan yhtään, jos eilistä ei sitten lasketa sellaiseksi vaikka olikin paikalla ihan eri syystä. Minkäs Teemu sille voi, että häneltä pyydetään haastatteluja monesta eri lehdestä ja mediasta säännöllisin väliajoin. Pitäisikö hänen kieltäytyä haastatteluista? Millainen soppa siitä sitten syntyisi? "Teemu on diiva, ei anna edes haastatteluja"... Hän kertoo, millainen on tämän päivän fiilis uran jatkosta, media tekee ne otsikot ja nostaa asian jatkuvasti esille, ei Teemu. Täytyy olla täysi idiootti, että menettää arvostuksen Teemu kohtaan median luoman hypen takia. Siinä on silloin mukana jotain ihan muuta, kateutta kenties.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
"Teemu on diiva, ei anna edes haastatteluja"...

Tuskin media näin tekisi.

Tämä Teemu kautta uran ollut "jahkailu" on osa mediastrategiaa missä ylläpidetään Oy Teemu Selänne Ab brändiä yllä. Teemu on oman arvonsa tuntevan kaveri joka nauttii kun hänestä kirjoitetaan. Vielä korostetusti tätä hypeä ylläpidetään tämän KHL-Jokerit kuvion vuoksi.

Teemu pitää median antamasta huomiosta ja se suotakoon hänelle.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Eiliset uutiset koskivat Teemu Selänteen ja Rotenbergin bisneksiä, ei Jokereita. Koko kansan Teemua koskevat uutiset ovat olleet aina luettuja, siksi kai niitä viikottain mediassa onkin.

Miksi kaikki mediat sitten laittoivat ensimmäisen uutisensa muotoon "ei vieläkään vastausta Teemun jatkolle" yms? Varmasti ihmisiä kiinnostaa enemmän Teemun jatko Jokereissa kuin joku akatemia.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tämä Teemu kautta uran ollut "jahkailu" on osa mediastrategiaa missä ylläpidetään Oy Teemu Selänne Ab brändiä yllä. Teemu on oman arvonsa tuntevan kaveri joka nauttii kun hänestä kirjoitetaan. Vielä korostetusti tätä hypeä ylläpidetään tämän KHL-Jokerit kuvion vuoksi.

Sinusta koko touhu on siis suunniteltua? Teemu tarkoituksella venyttää päätöstä uran jatkosta mahdollisimman pitkään, että saa mahdollisimman paljon mediahuomiota? Jos näin väität, täytyy kyllä sanoa, että et tiedä yhtään, mistä puhut. Sitä en kiellä, etteikö Teemu pitäisi siitä, että hänestä kirjoitetaan, mutta kyllä häntäkin selvästi välillä sapettaa, kun jatkuvasti kysellään samoja asioita.

Eihän Teemu ole edes ainoa, joka on venyttänyt päätöstään pitkään. Moni on jo ihan virallisesti ehtinyt lopettaa (esim. Dominik Hasek ja Brett Favre jenkkifutiksen puolella), pariinkin kertaan ja sitten tulevat vielä takaisin pelikentille. Kyllä se vaan on se lopettamisen vaikeus pitkän uran jälkeen, mikä vaikuttaa tähän asiaan, eikä mikään mediahuomio..
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Sinusta koko touhu on siis suunniteltua?

Suunnitteltua? Ei. (Paitsi ehkä nyt tänä kesänä tämän KHL-kuvion myötä).

Onko Teemu sen luonteinen kaveri joka pitää mm medianhuomiosta - menemättä mediahuomiohuoratasolle? Kyllä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinusta koko touhu on siis suunniteltua? Teemu tarkoituksella venyttää päätöstä uran jatkosta mahdollisimman pitkään, että saa mahdollisimman paljon mediahuomiota? Jos näin väität, täytyy kyllä sanoa, että et tiedä yhtään, mistä puhut. Sitä en kiellä, etteikö Teemu pitäisi siitä, että hänestä kirjoitetaan, mutta kyllä häntäkin selvästi välillä sapettaa, kun jatkuvasti kysellään samoja asioita...

Jos Teemu haluaisi peliuran jatkon suhteen rauhan medialta, hän saisi sen ilmoittamalla ettei kommentoi mitenkään asiaa haastatteluissa, muista asioista voidaan kyllä keskustella. Tämä ei tekisi Teemusta diivaa, kyllä media tämän ymmärtäisi.

Asia on juuri niin kuin LaTe sanoi, kysymys on Teemun halusta ja tarpeesta olla mediassa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Jos Teemu haluaisi peliuran jatkon suhteen rauhan medialta, hän saisi sen ilmoittamalla ettei kommentoi mitenkään asiaa haastatteluissa, muista asioista voidaan kyllä keskustella. Tämä ei tekisi Teemusta diivaa, kyllä media tämän ymmärtäisi.

Niinkö luulet? Johan eilisessäkin tiedotustilaisuudessa Teemu jo kertaalleen selitti tilanteensa, ettei tällä hetkellä ole palaamassa kaukaloon, mutta ei myöskään halua sanoa etteikö se olisi ehkä mahdollista. Sitten kun toimittajat pääsivät kyselemään, eikös IS:n tähtitoimittaja lähtenyt vielä jankkaamaan asiasta... Kyllä toimittajat kysyisivät asiasta edelleen, vaikka Teemu kuinka sanoisi, ettei ole mitään uutta kerrottavaa, en kommentoi tätä asiaa. Jokainen toimittaja luulee olevansa poikkeuksellisessa asemassa, "ehkä Teemu kertoisi minulle jotain uutta, koska meillä on niin hyvä yhteys tms."

Se on hyvä, että te pystytte olemaan asemassa, jossa voitte sanoa että asia on juuri niinkuin joku palstalainen sanoi. Onnittelut teille. Tiedätte asiasta varmaan enemmän kuin Teemu itse.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
Kuten monestakin tuutista on huomioitu, Teemun "arpominen" tuo Jokereille valtavasti mediahuomiota ja on varmasti ihan Rotenbergin ja kumppaneiden harkittu veto, vaikka päätös Teemun mahdollisesta pelaamisesta tai pelaamattomuudesta olisikin jo tehty ajat sitten.

Ulkopuolisena seuraajana pohdin tässä Jokereiden julkisuuskuvaa ja esiintymistä mediassa, josta vastaa omilla kasvoillaan pääasiassa Roman Rotenberg. Oma fiilis on ainakin se, että toimitusjohtajalta, Vuoriselta, Kurrilta, saati pääomistaja Harkimolta läheskään yhtä paljon kommentteja tullut kuin Rotenbergilta.

Joskus joku viisas on todennut, että organisaatio tarvitsee jonkinlaiset "kasvot" ja Jokereilla ne tuntuu kuuluvan Rotenbergille, joka on kuitenkin vähemmistöosakas Jokereissa. Mitään häneltä pois ottamatta (varmasti fiksu kaveri ja onnistunut ainakin Pietarissa tekemään SKA:sta muutamassa vuodessa ison jutun) ja ilman mitään provoiluja kysynkin onko tämä ihan Jokereiden ja Hjalmarin strateginen valinta? Mikäli tavoitteena on koko Suomen Jokerit, toimisi ehkä joku suomalainen kaikkien tuntema kaveri paremmin. Tai sitten ei. Mitä mieltä naapurin omat fanit tästä?
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Niinkö luulet? Johan eilisessäkin tiedotustilaisuudessa Teemu jo kertaalleen selitti tilanteensa, ettei tällä hetkellä ole palaamassa kaukaloon, mutta ei myöskään halua sanoa etteikö se olisi ehkä mahdollista. Sitten kun toimittajat pääsivät kyselemään, eikös IS:n tähtitoimittaja lähenyt vielä jankkaamaan asiasta...

Niin, jos tarkastellaan eilistä yksittäistapauksena niin ymmärrän näkökantasi. Mutta jos huomioidaan kokonaisuutta ja tätä "jatkan, en jatka" kuvioita mitä on jatkunut monen vuoden ajalta niin...

Itseasiassa tässä on hyvä kirjoitus tästä show:sta minkä allekirjoitan:Kommentti: Selänteen jahkailu on hyvä markkinointikikka | Uusi Suomi

Ja edelleenkin minä en ole sanonut, että tämä tekisi Selänteestä "huonon ihmisen" tai muuta. Nimenomaan kirjoitin näin: Teemu pitää median antamasta huomiosta ja se suotakoon hänelle.

Toiset viihtyvät parrasvaloissa toisia paremmin.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi?

Luulisi että Teemun uraa seuranneet olisivat jo oppineet ettei se uran päättämispäätös ole Teemulle helppo ja kun houkutteleva tarjous pelaamisesta edelleen on olemassa ja mies nimenomaan rakastaa peliä niin järki ja tunne tappelee mitä pitäisi tehdä, järki sanoo että hokkarit ehkä olisi jo hyvä heittää naulaan mutta tunne ja sydän miettii että mitä jos vielä sittenkin. Ei se Anaheimin otteisiin ole näyttänyt vaikuttavan mitenkään vaikka Teemu on useampana kesänä vatvonut uransa jatkoa ja varsin pidetyltä pelaajalta Teemu jääkiekkomaailmassa vaikuttaa, sanoo TosiFani asiasta mitä tahansa. Enkä usko että Teemun vatvominen ja otsikoissa oleminen sotkee yhtään Jokereiden ja sen nykyisen pelaajiston kuvioita.

Siksi, että toi jahkailu vain vituttaa mua henkilökohtaisella tasolla. Joka vuosi toi jahkailu on mua vituttanut, mutta nyt vielä enemmän, kun on kyse omasta suosikkijengistä. Kun itse vielä kertoo päivämäärän mihin mennessä kertoo päätöksensä kaudesta, niin kyllä mä vaan satun olemaan sitä mieltä, että siihen päivään mennessä sitten myös kerrotaan asia, eikä oteta taas kolmea viikkoa lisäaikaa (koskee lähinnä siis edellisiä kesiä). Kutsuisin sitä joskus myös sanalla suoraselkäisyys. Ymmärrän oikein hyvin, että rakastaa peliä ja jonkunlainen liekki palaa edelleen sisällä, mutta siitä huolimatta on ihan kohtuullista odottaa päätöksien tulevan tiettyjen aikarajojen sisällä.

En tiedä miten Anaheimissa on vaikuttanut tulokseen Teemun jahkailu, enkä siihen nyt sen enempää ota kantaa. Se on ainakin varmaa, että caphittiä varten ne on joutunut pitämään tietyn summan auki Teemun mahdollista jatkoa varten, jonka olis muuten voinut satsata johonkin muuhun pelaajaan.

En usko, että toi vatvominen niinkään vaikuttaa Jokereitten peliesityksiin, mutta huomiota se vie oleellisesta keskittymisen kohteesta pois kuitenkin. Se minkä sanoin vaikuttavan peliesityksiin on, jos sieltä tulee joku välimallin "pelataan kotipelit vain"-tyyppinen ratkaisu. Kaikki tai ei mitään on mun mielepide, ei mitään välimallin kikkailuita.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Jokainen toimittaja luulee olevansa poikkeuksellisessa asemassa, "ehkä Teemu kertoisi minulle jotain uutta, koska meillä on niin hyvä yhteys tms."

Tästä on muuten hyvä esimerkki mitä tapahtui viikko sitten ja miten samassa tilaisuudessa Selänne antaa kaksi eri kommenttia:

MTV3 05.08.2014 17:45 - Olen luvannut miettiä vielä pienen hetken. Se tässä ongelma onkin, että kaikki on mahdollista, Selänne kuvaili.

IL 05.08.2014 17:50 - Pelit on pelattu. Jäällä minua nähdään jatkossa ihan omaksi iloksi ja myös esimerkiksi hyväntekeväisyysotteluiden merkeissä, hän vakuutti.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Se minkä sanoin vaikuttavan peliesityksiin on, jos sieltä tulee joku välimallin "pelataan kotipelit vain"-tyyppinen ratkaisu. Kaikki tai ei mitään on mun mielepide, ei mitään välimallin kikkailuita.

IS-TV:ssä Selänne väläytti 30-40 ottelun pelaamista loppukaudesta, joten se lienee se todennäköisin vaihtoehto. Jos mies siis askiin vielä hyppää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Joskus joku viisas on todennut, että organisaatio tarvitsee jonkinlaiset "kasvot" ja Jokereilla ne tuntuu kuuluvan Rotenbergille, joka on kuitenkin vähemmistöosakas Jokereissa. Mitään häneltä pois ottamatta (varmasti fiksu kaveri ja onnistunut ainakin Pietarissa tekemään SKA:sta muutamassa vuodessa ison jutun) ja ilman mitään provoiluja kysynkin onko tämä ihan Jokereiden ja Hjalmarin strateginen valinta? Mikäli tavoitteena on koko Suomen Jokerit, toimisi ehkä joku suomalainen kaikkien tuntema kaveri paremmin. Tai sitten ei. Mitä mieltä naapurin omat fanit tästä?

Tässä menee sekaisin kaksi erillistä asiaa. Ihan ymmärrettävää koska ne menevät sekaisin Jokereissakin.

1. Rotenberg brändää itseään ja bisneksiään. Sitä varten hän tarvitsee myös Selännettä. Bisneksiä on paljon ja niitä on tarkoitus laajentaa viimeksi eilen kuullulla tavalla. Rotenberg haluaa myös brändätä Jokerit ja Arenan jotta niiden arvo kasvaisi.

2. Jokerien rosterin ovat rakentaneet Kurri ja Vuorinen ja Jokereita valmentaa Westerlund. Kaikki mitä tulee uusiin pelaajiin on mennyt heidän kauttaan. Ainoa poikkeus on Selänne, jota sekä hän itse että Rotenberg pyörittää varsin taitavasti mediassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
IS-TV:ssä Selänne väläytti 30-40 ottelun pelaamista loppukaudesta, joten se lienee se todennäköisin vaihtoehto. Jos mies siis askiin vielä hyppää.

Aika pitkä aika pitää itse itseään kunnossa, periaatteessa omatoimisesti. Vaikka kait mies siellä Kaliforniassa Ducksin joukkueen aamujäille halutessaan pääsee.

Joka tapauksessa Teemu on kertonut julkisesti käyvänsä kolme kertaa viikossa jäillä treenaamassa.

Kunnioitettava määrä ikämieskiekkoilijalle, mutta riittääkö tällainen treeni tuon ikäiselle pelaajalle ottaen huomioon, että Teemu olisi teoriasi mukaan kokonaan pelaamatta tämän loppuvuoden jne.

Minä pidän Teemu Selänteestä ja toivon, ettei hän ainakaan mene nolaamaan itseään minään puolikuntoisena klovnina keväällä 2015, jolloin hän ei yksinkertaisesti pysy mukana vauhdissa.

Tosin minä en usko, että Teemu yhtään peliä enää pelaa, mutta kaikilla meillähän on omat mutuilumme.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Minä pidän Teemu Selänteestä ja toivon, ettei hän ainakaan mene nolaamaan itseään minään puolikuntoisena klovnina keväällä 2015, jolloin hän ei yksinkertaisesti pysy mukana vauhdissa.
Teemu itse sanoi, että pystyy pitämään poikien kanssa treenatessa itsensä siinä kunnossa, että tarvittaessa n. kolmessa viikossa pystyy pelaamaan täyspainoisesti. Minä luottaisin tässä kohdassa yli 20-vuotta ammattilaisena toimineeseen kiekkolijaan.

Noin muuten on vähän ärsyttävää tämä vatvominen. Ei tästä Selännettä itseään oikein voi syyttää, mutta se tulee tuntumaan vähän ikävältä jos puolen vuoden jahkailun jälkeen tulee ilmoitus uran päättymisestä. Jos se päättyy, niin kuulisin asiasta mielummin nyt.

Meidän kaikkien kaveri Solmu Salminen Aamulehdestä on muuten sitä mieltä, ettei se mihinkään lopeta. Kolumni: Teemu Selänteen jatko on lähes varma.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kunnioitettava määrä ikämieskiekkoilijalle, mutta riittääkö tällainen treeni tuon ikäiselle pelaajalle ottaen huomioon, että Teemu olisi teoriasi mukaan kokonaan pelaamatta tämän loppuvuoden jne.

Joo, ei tuollainen ylläpitotreeni riitä vielä mihinkään. Jos pelata aikoo, niin varmasti joku vähintään kuukauden mittainen tehotreeni/rääkki on pakko tehdä ennen sitä.

Itseä ei haittaa ollenkaan tämä vetkuttelu. Jos tämän legendan näkisi vielä pelaamassa, niin se olisi vain ja ainoastaan plussaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Teemu itse sanoi, että pystyy pitämään poikien kanssa treenatessa itsensä siinä kunnossa, että tarvittaessa n. kolmessa viikossa pystyy pelaamaan täyspainoisesti. Minä luottaisin tässä kohdassa yli 20-vuotta ammattilaisena toimineeseen kiekkolijaan...

Joo, ei tuollainen ylläpitotreeni riitä vielä mihinkään. Jos pelata aikoo, niin varmasti joku vähintään kuukauden mittainen tehotreeni/rääkki on pakko tehdä ennen sitä...

Niin, siis minun mielestäni olisi hienoa, jos Teemu vielä pelaisi joitakin otteluita.

Pointtini oli vaan se, että kyllähän kaiken järjen mukaan Teemun pelaaminen olisi helpompaa ja paremmalla tasolla, mikäli pelaa nyt syksyllä, eikä vedä puolen vuoden taukoa tähän päälle ja sitten hyppää kaukaloihin.

Se on toki sitten eri asia, mikäli Rotenbergin lupaus "me voimme odottaa" pitää sisällään myös sen, ettei väliä missä kunnossa Teemu kaukaloihin palaa.

Jos tavoitteena on vetää saman sortin tribuuttimatsi, kuin Timo Nummelin silloin joskus aikoinaan - eli pyörähdys kentällä ja muutama kevyt syöttö ketjukavereille - niin kait tuon voi keväälläkin suorittaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Noin muuten on vähän ärsyttävää tämä vatvominen. Ei tästä Selännettä itseään oikein voi syyttää, mutta se tulee tuntumaan vähän ikävältä jos puolen vuoden jahkailun jälkeen tulee ilmoitus uran päättymisestä. Jos se päättyy, niin kuulisin asiasta mielummin nyt.

Ajattele asia näin: Teemun ura on jo päättynyt. Hän kuitenkin saattaa vielä muuttaa mieltään, mutta tällä hetkellä ei näytä siltä.

Itse nostan hattua sille, että toisin kuin moni muu, Teemu ei halua sanoa varmaksi, että ura oli tässä, kun kuitenkin taustalla on pieni kutina mahdollisesta jatkosta. Hän on rehellinen itselleen ja kaikille muillekin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ajattele asia näin: Teemun ura on jo päättynyt. Hän kuitenkin saattaa vielä muuttaa mieltään, mutta tällä hetkellä ei näytä siltä.
Ei onnistu. Jokerit on mun suosikkijoukkue ja Teemu kautta aikojen suosikkipelaaja ja henkilökohtainen idoli. Ei tähän osaa suhtautua millään tavalla järkeä käyttäen, vaan se lapsenomainen usko tulee säilymään tasan niin kauan kunnes lopettamispäätös on täysin konkreettinen.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän homma mene niin, että kun syys-lokakuu on mennyt, Teemu tietää onko kipinä syttynyt. Jos kaipuuta hommaan on, niin Jokerit tarjoaa siihen mahdollisuuden, muussa tapauksessa ura on paketissa. Alun perin mietin, että saattaa muutaman matsin vetää, mutta toisaalta Teemu on sen luonteinen henkilö, että lähtee hommaan tosissaan jos lähtee. Eli hyvin saattaa pohtia asiaa syksyn ja huomata, että vielä haluaa kentälle ja pelaa kevään, tai sitten toteaa, ettei mahdollisuudesta huolimatta ole enää riittävää kipinää. Ainakin Jokerit on otsikoissa, eri asia sitten on, miten paljon tällä saadaan lisää porukkaa hallille, varsinkaan jos Teemu ei tule pelaamaan.

Jokerien pitäisi pystyä luomaan nyt kunnolla hypeä sen sijaan, että kirjoittelu pyörii Teemun ympärillä. En tiedä onko luvassa jotain tv-mainoskampanjaa tai muuta, mutta jollain keinoin ne edes vähän KHL:stä kiinnostuneet pitäisi saada hallille. Potentiaalia kyllä on, mutta nykyisellä menolla ei varmasti sitä saada täysin hyödynnettyä. Puikoissa on kuitenkin nyt markkinoinnin ammattilaisia, joten odotuksetkin ovat kovat.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pahoitteluni ohi aiheen keskustelusta, on parempi etten enää jatka keskustelua Venäjän kansantaloudellisesta ja terveystilanteesta tässä ketjussa vaan käyn tarvittavan keskustelun siitä Venäjää käsittelevässä ketjussa Vapaan puolella.

Harmillista vaan ettei The Original Jags voi osallistua keskusteluun Vapaan puolella.

Jatkossa siis Jokereihin liittyvää viestittelyä tässä ketjussa minun osalta!

vlad.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Jokerien pitäisi pystyä luomaan nyt kunnolla hypeä sen sijaan, että kirjoittelu pyörii Teemun ympärillä. En tiedä onko luvassa jotain tv-mainoskampanjaa tai muuta, mutta jollain keinoin ne edes vähän KHL:stä kiinnostuneet pitäisi saada hallille...

Niin, hyvää pohdiskelua.

Teemun vatvominenhan on toistaiseksi pelannut hyvin Jokerien pussiin, mutta onhan tuossa vaarana sekin, että loppuvaikutus Jokerien kannalta on negatiivinen, jos Teukka ei sitten pelejä pelaakaan.

Tällaiselle kiekkoihmiselle, joka ei Jokerien omilla sivuilla käy, mutta seuraa toki perus urheilu-uutisia, niin tuntuu että Selänteen jatko/lopettaminen on se isoin uutinen joukkueen ympärillä, ei alkava kausi, muutamat hyvät pelaajahankinnat tai harjoitusottelut.

Se pisti silmään jossain Urheiluruudun haastiksessa, että tj Kohonen totesi kausikortteja myydyn joku 2200-2300. Tuosta on ihan saatanan pitkä matka sille tasolle, että se yleisökeskiarvotavoite 11 000 (?) toteutuu.

Luulisi, että tuohon päästäkseen pitäisi myydä joku 6000 kausaria ainakin, vai mitä muut olette mieltä?
 

Pekkis

Jäsen
Toiset viihtyvät parrasvaloissa toisia paremmin.

Jatkan, en jatka tai ehkä jatkan. Eilisen anti oli se, että Teemu on jopa niin loistava jääkiekkoilija, jotta voi palata kehiin milloin vaan siltä tuntuu. Valmiudet siihen on toki olemassa, onhan hän käynyt jäällä kolmesti viikossa. Onko tämä tieto sitten lajin arvostusta nostava/jotain muuta, mene ja tiedä.

Katsoin hiljan Seppo Rädystä kertovan dokumentin "Tuhansien heittojen tarina". Olipa loistava pätkä. Todellakin, toiset viihtyvät parrasvaloissa toisia paremmin.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiliset uutiset koskivat Teemu Selänteen ja Rotenbergin bisneksiä, ei Jokereita. Koko kansan Teemua koskevat uutiset ovat olleet aina luettuja, siksi kai niitä viikottain mediassa onkin.

Niin, kuten todettiin puhuin uutisista yleisesti. Toki Selänteellä on iso rooli tässä ollut, mutta onko se huono asia imagon kannalta että koko kansan Teemua yhdistetään viikkotolkulla Jokereihin? Esimerkiksi Jokereiden ensimmäinen harjoitusottelu kiinnosti yllättävänkin paljon mediaa, sitä ennen JMA, Jaakola ja niiden välissä Kurrin/Westerlundin/Rotenbergin haastattelut roikkuivat lähestulkoon päivittäin urheilun luetuimmissa. Kovin on muiden suomalaisten jengien osalta ollut hiljaista.

Toki sitten sekaan on mahtunut negatiivisiakin uutisia pakotteiden ja muiden takia, mutta median huomiossa on kyllä viety Liigajengejä 100-0, eli siltä osin mikään ei ole muuttunut. Se on ihan toinen asia jatkuuko se kiinnostus läpi kauden & ensi kaudella ja ennen kaikkea saadanko ihmiset saapumaan hallille. Olen ainakin huomattavasti positiivisemmalla mielellä sen suhteen, kuin vuosi sitten. Jokerit on selvästi mielenkiintoinen tuote pelataan missä liigassa tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös