Se pisti silmään jossain Urheiluruudun haastiksessa, että tj Kohonen totesi kausikortteja myydyn joku 2200-2300. Tuosta on ihan saatanan pitkä matka sille tasolle, että se yleisökeskiarvotavoite 11 000 (?) toteutuu.
Luulisi, että tuohon päästäkseen pitäisi myydä joku 6000 kausaria ainakin, vai mitä muut olette mieltä?
Minua ihmetytti aikanaan tässä kausikorttien myynnin aloittamisessa palstallakin esille nostettu seikka eli kausikorttien myynti alkoi viikkoja myöhempään mitä aiemmin (näin olen asian ymmärtänyt) kun kuitenkin KHL alkaa aikaisemmin mitä liiga, olisi ollut jotenkin järkevää, että kausikorttien myynti olisi alkanut huomattavasti aikaisemmin. En kylläkään tiedä tarkkaan taustoja eli onko jokin peruste olemassa moiselle toiminnalle, mutta jollei ole, niin hiukan hämmästyttää valittu strategia. Tulee todellakin kiire myydä tuhansia kausikortteja ennen KHL-kauden alkua.
Veikkaisin samaa, että myytyjä kausikortteja tulisi olla noin puolet yleisökeskiarvotavoitteesta ennen kauden alkua. Nyt Jokerit on vielä kaukana siitä, eikä minun silmiini ole osunut mitään sellaista uutista tai hypeä nostattavaa tapahtumaa, jolla kausareiden myyntiin saataisi vauhtia ennen kauden alkua. Jollei sitten Jokerit vedä pakasta "ässää" ennen kauden alkua!
vlad.