Jokerien mediaketju

  • 2 140 812
  • 8 713

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Näille vesarantasen puulaakin otsikoille ja hiekkalaatikkotason kiukuttelulle voisi perustaa jopa ihan oman huumoriketjun. Kun tänään on uutisoitu Saku Salmisen lainapestistä HPK:hon, muiden medioiden otsikot ovat kertoneet asiansa. vesatuomasrantanennyyholmi sai otsikkonsa vekkulisti muotoon: "Jokerien KHL-juna tyhjeni yhdellä pelaajalla."
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pakko kyllä taas nostaa hattua ja jakaa kehuja Keurulaisen Iirolle.

Todella upeata duunia ja liki joka päivä kuvia tai videota treeneistä ja pelaaja-haastatteluja jne.

Näitä on todella mukava katsella ja pysyy mielenkiinto yllä joukuetta kohtaa läpi kesän. Tätä on minä, me, Jokerit!

Upeaa duunia Iiro!
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko kyllä taas nostaa hattua ja jakaa kehuja Keurulaisen Iirolle.

Todella upeata duunia ja liki joka päivä kuvia tai videota treeneistä ja pelaaja-haastatteluja jne.

Näitä on todella mukava katsella ja pysyy mielenkiinto yllä joukuetta kohtaa läpi kesän. Tätä on minä, me, Jokerit!

Upeaa duunia Iiro!

Sama, juuri katselin ja kuuntelin tunnelmia 3. treeniviikolta. Jokerit on kyllä ottanut parissa vuodessa isoja harppauksia eteenpäin uskottavassa interaktiivisuudessa yleisöön päin ja sisällöntuotannossa nettiin / someen. Tätä lisää nyt vain niin paljon kuin mahdollista ja Iirolle apuja - veikkaan että parhaassa tapauksessa KHL-Jokereiden ympärille voisi rakentaa niin vahvan Jokerit.com/blogit/Jatkoaika/Youtube/FB/Instagram/Soundcloud/Viasat -mixin jolla KHL-Jokerit erottuisi tälläkin saralla vahvasta Liigatasosta ja perinteisistä iltapulumedioista ihan erilaiseksi kokemukseksi.

Toivottavasti muuten Narriradio porskuttaa eteenpäin myös tulevaisuudessa!
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Pakko kyllä taas nostaa hattua ja jakaa kehuja Keurulaisen Iirolle.

Todella upeata duunia ja liki joka päivä kuvia tai videota treeneistä ja pelaaja-haastatteluja jne.

Näitä on todella mukava katsella ja pysyy mielenkiinto yllä joukuetta kohtaa läpi kesän. Tätä on minä, me, Jokerit!

Upeaa duunia Iiro!

Tätä pakko hivenen tarkentaa (äijien pyynnöstä jopa), että kuvakoosteista vastaa Jokerien valokuvaaja Matti Korpi. Iiro vastaa puolestaan videoista ja teksteistä. Hyvää duunia tekevät!
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tätä pakko hivenen tarkentaa (äijien pyynnöstä jopa), että kuvakoosteista vastaa Jokerien valokuvaaja Matti Korpi. Iiro vastaa puolestaan videoista ja teksteistä. Hyvää duunia tekevät!

Kiitokset siis Iiron lisäksi myös Korven Matille! Upeaa duunia molemmilta ja erittäin hienoa huomata kuinka tämäkin puoli on Jokereissa aivan timanttisessa kunnossa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jos kohta "superpositiivinen" ei soita kelloja, niin ei mikään. Kunhan yrittää olla hauska.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Rantsun & Nyntsin-takinkääntöshow tässä. Melkoinen kontrasti saman lafkan tammikuussa tekemään analyysiin Jokereiden joukkueen rakentamisesta. Tuolloin Rantsun johtama jääkiekkotoimitus alleviivasi omaa kompetenssiaan esittelemällä asiavirheitä toisensa jälkeen. Melkoisen huvittavaa katsottavaa jo tuolloin tammikuussa, mutta etenkin nyt joukkueen ollessa valmis.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ja Tiksissä sali pinkeenä. Kuten on varmaan tullut ilmi, että olen tätä KHL -projektia vastaan. Silti kentällä luisteli minun joukkueeni JOKERIT. Mielipiteeni pehmeni eilen yllättävän paljon. Olen silti epäluuloinen, mutta mukana olen kävi miten tahansa. Toivottavasti voin iloisena todeta olleeni väärässä KHL:n suhteen.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Rantsun & Nyntsin-takinkääntöshow tässä. Melkoinen kontrasti saman lafkan tammikuussa tekemään analyysiin Jokereiden joukkueen rakentamisesta. Tuolloin Rantsun johtama jääkiekkotoimitus alleviivasi omaa kompetenssiaan esittelemällä asiavirheitä toisensa jälkeen. Melkoisen huvittavaa katsottavaa jo tuolloin tammikuussa, mutta etenkin nyt joukkueen ollessa valmis.

Rantasen jokeriantipatiat nyt tietävät kaikki, mutta jos unohtaa mitä sällit ovat aikaisemmin puhuneet, niin eipä tuossa uusimmassa videossa ollut juurikaan kohtia, mistä keksisi perustellusti eri mieltä olla. Muutenkin minusta ihan asiallinen pätkä.

Kysymysmerkeiksi laittoivat odotetusti veskarit, kun ei Karlsson / Helenius kaksikosta kenelläkään varmuutta voi tässä vaiheessa olla. Karlssoniin eivät näytä luottavan, mutta itse pidän siitä, että edes toinen veskareista on kerrankin isokokoinen, joka on perusvarma "prosenttitorjuja", vaikkei ihmetorjuntoja esittäisikään.

Sentterinelikkoa pitivät luotettavana, varsinkin Westerlundin puolustussapluunan suhteen. Keskusta on kärjeltään myös pienikokoinen, eikä vastapainoksi niin nopeajalkainen. Löytyykö noista senttereistä game breaker -potentiaalia pleijarivaiheessa, on ihan asiallinen kysymys. Selvä ykkössena puuttuu ja jengissä on enemmänkin hyviä 2-3. senttereitä. Tuossa on varmaan jouduttu valitsemaan syvyys vs kärki, kun Jokerien budjetti ei välttämättä veny KHL-tason tähtisentteriin.

Pakistoa pitivät vahvimpana osa-alueena,. Sitä se onkin, varsinkin jos Todd on Dehneristä parempi versio. Unohdin muuten aikaisemmasta viestistä, missä ihmettelin hankintojen pientä kokoa, kokonaan maajoukkuepakit Ohtamaan ja Korpikarin :). Puolustus on siis myös fyysisesti riittävän uskottava, vain hyökkäys on ainakin omaan makuuni turhan pienikokoinen.

Helppo kuitenkin olla samaa mieltä, että kaiken kaikkiaan kuitenkin hyvältä näyttävän jengin ovat Kurri ja Vuorinen kasanneet. Tärkeimpänä yksittäisenä hankintana pidän kyllä edelleen Erkka Westerlundia; ei siksi, että hän olisi joku absoluuttisesti paras koutsi, mutta Westerlund on pelaajia houkutteleva valmentaja olemattomalla floppivaaralla. Erkka ei rajoita pelaajanhankintoja, kun hän pystyy käsittelemään ja roolittamaan minkä pelityylin pelaajia tahansa.

Eli hyvä video Rantaselta & Nyholmilta, kun saivat lisättyä kiinnostusta Jokereihin näinä epävakaina aikoina. Sanomien organisaatiosta kun ei muutenkaan sattuneesta syystä liiaksi positiivisia juttuja Jokereista tule.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selänne-huhut näyttäisivät keräävän varsin tehokkaasti huomiota ulkomaisissa viestimissä, joten riippumatta asioiden todellisesta laidasta, ne kasvattavat Jokereiden seksikkyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
33.000 ihmistä seurasi Jokereiden ensimmäistä harkkapeliä nettistriimin kautta. Ja KHL-ei kuulemma kiinnosta...? KHL is HERE!

Tää ei oo oikeesti kenellekään asiaa objektiivisesti pohtivalle yllätys. Tai ehkä ennemmin sanoisin KHL Jokerit is HERE!

Onko kenelläkään hajua, paljonko esim. Ruutu.fi lätkäpalvelulla on kk-tilaajia? 10000? 25000? 50000? Osais vähän suhteuttaa, jos tietäis kuinka iso porukka streamailee Liiga lätkää.

Enpä tiiä tuliko tää oikeeseen ketjuun, mutta näin tällä kertaa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää ei oo oikeesti kenellekään asiaa objektiivisesti pohtivalle yllätys. Tai ehkä ennemmin sanoisin KHL Jokerit is HERE!

Onko kenelläkään hajua, paljonko esim. Ruutu.fi lätkäpalvelulla on kk-tilaajia? 10000? 25000? 50000? Osais vähän suhteuttaa, jos tietäis kuinka iso porukka streamailee Liiga lätkää.

Enpä tiiä tuliko tää oikeeseen ketjuun, mutta näin tällä kertaa.

Varmasti tuotakin on katsottu, mutta varmasti monet vain vilkaisevat mikä meininki siellä on menossa. Varsinkin tähän aikaan vuodesta ja paremman puutteessa.

Toisaalta itseäni ei töissä kiinnostanut kyseinen ottelu yhtään, mutta Pitsiä taas oli pakko katsoa. Moni seurasi varmasti myös molempia, koska kiekkoa on kiva katsoa.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Varmasti tuotakin on katsottu, mutta varmasti monet vain vilkaisevat mikä meininki siellä on menossa. Varsinkin tähän aikaan vuodesta ja paremman puutteessa.

Toisaalta itseäni ei töissä kiinnostanut kyseinen ottelu yhtään, mutta Pitsiä taas oli pakko katsoa. Moni seurasi varmasti myös molempia, koska kiekkoa on kiva katsoa.

Ei vittu on nämä säälittäviä... Ei voi kuin nauraa!

Ai oli Jokereiden harjoitusmatsilla 33.000 katsojaa nettistriimissä???

Nooh... Noooh... öööö... tota (mitähän tähän nyt keksis???) No ei varmana kattonu koko matsia!!! Ei varmana kattonu! Vilkas vaan nopeasti!!!

Kyllä on vaikeaa myöntää, että KHL kiinnostaa Suomessa todella paljon!
 

hashomer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks, Rishon Devils & Rishon Legion
Tuollainen oli viime kaudella, tasosta en osaa sanoa:
Subscriptions to the webcast.


HFBoardsin ketju:
New KHL Webcast Subscriptions - HFBoards

Vähän jo tässä olin huolestunut, kun viime kausi näkyi niin hyvin Ruudun kautta täällä ulkomailla, että mitäköhän tällä kaudella sitten. Hyvä tietää, että pahimmassa tapauksessa jollain (mitä ilmeisimmin) ryssäselostuksella saa nettikausarin Jokereiden peleihin jollain 20-30 eurolla.

Onko vielä kellään mitään infoa siitä, että onko tulossa mitään suomalaisia palveluita, jotka näyttävät kaikki Jokereiden pelit suomalaisella selostuksella? Palvelun täytyisi myös pystyä näkymään ulkomailla, koska en asu Suomessa :)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vittu on nämä säälittäviä... Ei voi kuin nauraa!

Ai oli Jokereiden harjoitusmatsilla 33.000 katsojaa nettistriimissä???

Nooh... Noooh... öööö... tota (mitähän tähän nyt keksis???) No ei varmana kattonu koko matsia!!! Ei varmana kattonu! Vilkas vaan nopeasti!!!

Kyllä on vaikeaa myöntää, että KHL kiinnostaa Suomessa todella paljon!

Täh? Kyllähän aika monet tekevät tuolla tavoin :D Itsekkin olen lukemattomia kertoja katsonut ties mitä otteluita, mutta sitten laittanut pois. Pahimmillaan varmasti ollutkin tuon verran seuraajia...

Mutta luultavasti todellisuudessa kaikki liimaantuivat ruudun eteen ja unohtivat käydä tarpeillaan, kun Jokerit pelasi yhden harjoitusottelun.

Mulle on aivan sama ketä kiinnostaa mikäkin sarja ja minkä verran.

Elton voisi käydä vaikka kikkelipesulla, niin ei ehkä ahdista yhtä paljoa kuin nyt.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se kyllä siltä vaikuta. Kieltämättä nuo selityksesi kuulostavat aika surkuhupaisilta.

No sanottakoon, että minä en edes vilkaissut, mitä pitsiturnauksessa tapahtuu.

Ongelma on se miten asiat ilmaistaan ja miten niistä puhutaan. Ei tietenkään ole negatiivinen asia, että ottelulla on mukava määrä katsojia, vaan tuo rasittava hehkutus. Eikä se edes ole Jokerien tai KHL:n vika vaan muutamien nimimerkkien, jotka jauhavat samoja propagandalta haisevia juttuja päivästä toiseen.

Elton otti tuon jutun turhan tosissaan, mutta oman lapsellisuuteni vika kun aloitin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
No sanottakoon, että minä en edes vilkaissut, mitä pitsiturnauksessa tapahtuu.

Minä vilkaisin, se "ilo" jäi lyhyeen. Pelin taso edellispäivään verrattuna järkyttävää syyskiekkoa. Niin kuin joku torstaina illalla totesi, pelin taso oli jopa parempaa kuin normaalin liigaottelun. Se kertoo oikeasti paljon.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ja mistähän syystä minä en saisi hehkuttaa kannattamani seuran osiossa jos kannattamallani seuralla menee hyvin, hype on kova ja joukkue kerää hurjat määrät katsojia harkkamatsilleen ja älyttömän median huomion yksittäisen harkkapelin osalta.

Kel onni on se onnen kätkekööt. Niinkö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös