Ja mistähän syystä minä en saisi hehkuttaa kannattamani seuran osiossa jos kannattamallani seuralla menee hyvin, hype on kova ja joukkue kerää hurjat määrät katsojia harkkamatsilleen ja älyttömän median huomion yksittäisen harkkapelin osalta.
Kel onni on se onnen kätkekööt. Niinkö?
Jokainen saa tietenkin kannystaa haluamallaan tavalla ja hyvähän se on, että on sydän mukana toiminnassa, mutta kohdallasi olen huomannut sen, että sinulta lähtee helposti mopo käsistä jos joku kritisoi KHL:ää tai Jokereita - etenkin jos jälkimmäistä. Hyvin usein minulle tulee tunne kuin kokisit arvostelun henkilökohtaisena hyökkäyksenä sinua kohtaan ja reaktion on voimakas defenssi.
Niin lapsellista kuin provoaminen onkin niin paras suhtautuminen siihen on hiljaisuus tai asiallinen vastaus - usein se hiljaisuus tehoaa provoihin parhaiten. Enkä missään nimessä puolusta provoajia - kaikkea muuta - mutta kiihkomielinen provoihin vastaaminen on samaa kuin kaataisi bensaa liekkeihin.
Painotetaan vielä, kirjoitin yleisellä tasolla huomioiden - en väitä, että nyt olisi provosoitu, sen sijaan provosoituminen on lähellä.
vlad.