Näissä siis kannattaa huomioida tosiaan se, että tämä Nakit&Muussi on erillinen yritys, vaikka omistus taustalla onkin samaa. Se tarkoittaa sitä, että jos ja kun tämä yhtiö pyrkii voitolliseen liiketoimintaan, laskuttaa se kaikesta työstä asiakkaitaan - joista Jokerit on yksi. Kun kokonaiskuvion yksi tarkoitus on ilmiselvästi vähentää ns. "turhia" kuluja Jokereille, ei kannata odottaa, että siellä Nakeissa&muusseissa on 5 henkilöä jatkuvasti Jokerien käytössä. Realismia on se, että sieltä tilataan viikottain x määrä some-postauksia valittuihin kanaviin tai vaikkapa y määrä artikkelisisältöä nettisivuille. Näiden kokonaishinta pidetään varmasti sen alla mitä Keurulainen sivukuluineen Jokereille maksoi, muuten koko hommassa ei olisi mitään järkeä.Viiden hengen mediatiimi on kyllä ihan merkittävä muutos. Kun duunia tehdään markkinointitoimiston kautta, niin eivät he kaikki täyspäiväisesti pelkkää Jokereita paina, mutta käsipareja on silti enemmän kuin aiemmin.
Tai vaikkapa viestintäpäällikön hommia ostetaan x tuntia per viikko, muina aikoina tämä henkilö hoitaa muiden asiakkaiden viestintää.