Viiden hengen mediatiimi on kyllä ihan merkittävä muutos. Kun duunia tehdään markkinointitoimiston kautta, niin eivät he kaikki täyspäiväisesti pelkkää Jokereita paina, mutta käsipareja on silti enemmän kuin aiemmin. Markkinointi- ja viestintäpäällikön tittelit on erotettu, joka on todennäköisesti työmäärän kannalta fiksua. Strategia kuulosti oikein järkevältä, mutta niinhän strategioilla on tapana.
Mielenkiintoisia aikoja edessä kun ihmetellään mihin suuntaan viestintä ja markkinointi lähtee. Luulen että jengi on täällä vähän tarpeettoman malttamatonta ja lähipäivät ovat todennäköisesti aktiivisia kaikissa kanavissa. Ei kai kaikkea sisältöä kerralla kannata puskea ulos.
Mielenkiintoisia aikoja edessä kun ihmetellään mihin suuntaan viestintä ja markkinointi lähtee. Luulen että jengi on täällä vähän tarpeettoman malttamatonta ja lähipäivät ovat todennäköisesti aktiivisia kaikissa kanavissa. Ei kai kaikkea sisältöä kerralla kannata puskea ulos.