Seppänen on kyllä todella raskas hahmo kuunneltavaksi. Niemeltä ja Väänäseltä kyllä todella asiallista puhetta ja organisaation suunnitelmat ja tavoitteet ovat kyllä ehdottomasti allekirjoitettavaa tavaraa. Nyt toiminta ja tavoitteet on sellaisella pohjalla, mitä on tässä toivonut jo useamman vuosikymmenen ajan.
Aluksi Keravalla pelaaminen ja varsinkin julkinen keskustelu Keravan Jokereista oli jossain määrin vastenmielinen ajatus, mutta mulla on vahva luotto siihen, että tuo asia tulee kääntymään isoksi voitoksi Jokereille. Antaa niiden koirien haukkua ja yrittää lyödä Jokereita Keravan takia. Ei toimi, eikä vakuuta. Mun mielestä Jokereiden kotipelikuvioita on korostettu jo ihan riittävästi organisaation puolelta ja asia on päivänselvä niille, jotka haluavat ymmärtää asiat sellaisena kuin ne todellisuudessa ovat. Ne, jotka edelleen jaksavat puhua Keravan Jokereista ja mässäillä asialla, eivät sitä tule lopettamaan, vaikka miten paljon Nordiksen pelejä korostettaisiin mediassa.
Mulla on vahva luotto siihen, että kun sarjaa on hetki pelattu, on Keravan pelien poikkeuksellisen kovaa tunnelmaa ehditty korostaa niin monta kertaa mediassa, että kaikille on päivänselvää, kuinka monta kertaa Jokerit pelaa vielä Keravalla ja Nordiksella. Se tulee varmuudella olemaan sellainen hornankattila tunnelman osalta, että siitä tulee riittämään puhetta ja tulee korostamaan kateellisten epätoivoista vinkumista Keravan Jokereista. Ensi kaudella Kerava tulee olemaan se paikka, jossa Jokereilla on katsomon puolella kuudes ja setsemäskin pelaaja ja on vastustajalle todella vittumainen paikka pelata. Nordikselle toki mahtuu enemmän porukkaa, mutta tuskin tulee tunnelman osalta olemaan lähelläkään sitä, mihin Kerava tulee pääsemään. Väitän, että playoffeissa vastustajien olisi moninkerroin hankalampaa lähteä Keravalla kaatamaan Jokereita kuin Nordikselle. Keravalla nykyinen buumi lähtee myös aivan varmasti lentoon kovan tunnelman ja jatkuvasti täyden katsomon kautta, joka tulee kantamaan hedelmää niin tämän kauden Nordiksen peleihin kuin seuraaville kausille.