SonOfMothMan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Kyseessä taitaa olla Twitterin, eikun siis Äkxsän, oma algoritmi, joka näyttää ei-rekisteröityneelle käyttäjälle ”suosituimman” postauksen ensiksi. Suosituimman postauksen se valitsee siis ”engagementin” perusteella, eli missä on eniten klikkejä, jakoja, tykkäyksiä yms.Kävin vikaisemassa Twitt.... Äksässä uutta kansikuvaa.
Kun minulla ei ole tunnuksia Äksään niin Jokerit Twitterin avaaminen avaa jollakin logiikalla feedin ihan jossakin muussa järjestyksessä kuin viimeisimmät "twiitit" ensin. Esim. ekana näkyy ikävästi Jari Kurri ja Justin Bieber KHL-paidoissa.
https://twitter.com/jokerithc
En nyt tiedä pitäisikö historiaa lähteä uudelleenkirjoittamaan tai salaamaan, mutta mun mielestä noi KHL-aikakauden Twiitit voisi poistaa.
Kurrin ja Bieberin kuva taitaa olla näillä kriteereillä Jokereiden Twitterin suosituin postaus, joten siksi se näkyy sinulle ensimmäisenä.
Ei ole siis Jokereiden vika, vaan Muskin tai jonkun X:n algoritmikoodarin vika.
En nyt lähtisi vaatimaan, että Jokereiden pitäisi käydä poistamassa joka ikinen itäliigan aikainen twiitti, tai äksä, vai miksi niitä nyt nykyään kutsutaankaan. Siellä on varmasti monia tuhansia postauksia kertynyt tuon melkein vuosikymmenen aikana, niin olisi ihan turhaa ajanhaaskausta lähteä niitä kaikkia sieltä poistelemaan. Antaa olla siellä ja luodaan nyt ja tulevaisuudessa niin kiehtovaa some-matskua, että saadaan jakoja, tykkäyksiä ja kommentteja enemmän kuin Piiperin ja Yarin kuva, niin sekin painuu tuonne historian syövereihin.
Helpoiten saat ongelman ratkaistua sillä, että luot tunnukset, valitettavasti. Minulla on tunnukset tuonne vain ja ainoastaan sitä varten, että voin lukea Jokereiden Twiittejä helpommin. En ole ikinä twiitannut yhtään mitään, mutta Jokereiden twiiteistä olen käynyt tykkäämässä. Sillä nostetaan engagementtiä ja niin saadaan Jokereiden twitter-tili näkyvämmäksi.