Ei hyvä. Meni luotto koko mieheen. En tiennyt, että hän on näin pihalla.
Nyt ei ole tarkoitus provoilla vaan ihan asiallisesti todeta että nuo nimenomaiset Rantasen väittämät ovat täysin "yleistä tietoa" esim. minulle, ja ylipäänsä ihmisille jotka seuraavat aikaansa. Melkeinpä sanoisin että Rantasen lausumaa voidaan pitää totena sen kummemmin erikseen tuossa ohjelmassa todisteita esittämättä, niin laajalti on asiasta kirjoitettu ja tutkittu.
Olen tosin myynyt ja tehnyt kauppaa Venäjälle jo ennen Putinin valtaantuloa sekä sen jälkeen, matkustanut laajalti Venäjällä ja istunut iltaa sekä saunonut venäläisten kanssa joten minulle ei ole kovin vaikea ymmärtää asioiden olevan kuten Rantanen sanoi.
Luen lehtiä ja nyttemmin Ukrainan kriisin myötä aika ajoin hymynkare huulilla selaan RT:n, Itar-Tassin ja Ria Novostin etusivun otsikot.
Mutta onhan tosin niitäkin jotka eivät usko venäläisiä sotilaita ja kalustoa olevan Ukrainassa, vaan Lavrovilaisesti kiistävät kaiken ja joille kaikki todistajanlausunnut, valokuvat, toimittajien raportit jne. ovat fasistien propagandaa.
Lukisit enemmän, et olisi niin pihalla! :-)
Viimeksi muokattu: