Jokerit on ollut erittäin hyvin esillä mediassa heinäkuun lopulta alkaen. Teemu Selänne spekulaatiot kiihtyivät heinäkuun lopulla, mutta sen jälkeen Jokerit on osannut hyödyntää julkisuutta paremmin kuin koskaan aiemmin. Esimerkiksi Ilta-Sanomissa on ollut elokuun aikana Jokereista juttua keskimäärin kerran päivässä. Lukema on loistava kun tietää kustantajan ja Hjalliksen välisen kiistan sekä Liigan. Googlen kohdistettu haku 1.8. 2014 alkaen Jokerit vs Liiga tuottaa Ilta-Sanomissa Jokereille 19 juttua ja Liigalle sekä liigaseuroille yhteensä 29 juttua. Pikaisesti hakua käyttäen sama suhde näyttäisi olevan muissakin valtakunnallisissa isoissa lehdissä. Kauppalehti joka kuuluu TOP-10 joukkoon ja tekee lähinnä taloutta ja siihen lievästi sidoksissa olevia viihdejuttuja ei näyttäisi käsittelevän lainkaan muita kiekkoseuroja kuin Jokereita.
Sosiaalisessa mediassa Jokerkit on hyvin esillä. Sitä voi tarkastella monella tapaa. Jos katsotaan mitä uutisia/haastatteluja seuran omat sivut ovat tuottaneet viimeisen viikon aikana (12.8. alkaen) kun kaikilla kiekkoseuroilla pyörii jäät ja toiminta muutenkin jo täysillä, niin Jokerien hittilukema on 20, Kärpillä 6, HIFK:lla 8 ja Lukolla 5 sekä Bluesilla 3.
Jokerien ylivoima mediassa kertoo kahdesta asiasta. Jokerit ja KHL kiinnostaa muitakin kuin Jokerien perinteisiä kannattajia tai edes kiekkokannattajia ylipäätään. Se kertoo myös siitä, että Kohonen ja Rotenberg sekä Keurulainen osaavat tuottaa jatkuvasti aineistoa, joka läpäisee koko median uutis- ja mediakriteerit. Jokerien omat haastattelut, videot, kuvat jne (lähinnä seuran omat sivut) on myös aiempaa laadukkaampaa.