Tähän liittyen minä en voi olla ihmettelemättä kuinka vaisusti Jokerit on yrittänyt KHL:ää markkinoida ja tehdä tutuksi. Ok, en asu pääkaupunkiseudulla, enkä tiedä, onko paikallisesti tehty kuinka paljon KHL:n ja sen joukkueiden tutuksi tekemiseksi, mutta omiin silmiini tai korviini on sattunut ihan hämmentävän vähän mitään yritystä tähän suuntaan.
Minä viime kesänä oikeasti kuvittelin, että Jokerit masinoisi valtavan markkinointioperaation sekä itse että mediaa hyväksi käyttäen luomaan kiinnostusta ja tietoutta KHL:sta ja juuri näitä sinun mainitsemiasi täkyjä hyväksikäyttäen yrittänyt luoda innostusta, vastakkainasetteluita ja tunnettuttaa tuleville vastustajille, jotta ihmiset kiinnostuisivat. Sen sijaan on näkynyt vain väsynyttä hehkutusta, kuinka Liiga jää taakse ja isommat ympyrät kutsuvat ja nyt sitten kesän kynnyksellä pakasta on vedetty Selänne-kortti. Toki, jos Selänne oikeasti tulisi koko kaudeksi, niin Selänne-kortti olisi varmasti riittävä sellaisenaan (kunhan joukkue menestyy.) Mutta jos ei tule tai tulee vain muutamaan peliin, niin ei se hype kyllä marraskuun synkkinä iltoina kanna mihinkään.