Jokerien mediaketju

  • 2 249 866
  • 9 407

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Johan siellä kerrotiin, että vähitellen kuvaillaan Katupojat -sarjaa. No worries.
Sanotaan nyt varmuuden vuoksi, etten ammattimaisesta mediasisällöntuottamisesta kovin paljoa tiedä, mutta eihän nyt muutaman haastatteluvideon tekeminen ja julkaiseminen, sekä nettisivujen päivittäminen voi mikään kovin iso työsuoritus olla? Kameran kanssa kun on harjoituksissa oltu, niin miksei ottaa pelaajia ja valmennusta haastatteluun... En ymmärrä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Addressia / Jatkoajalle äänestys siitä että on vain Jokereiden tilalle Minä, Me, Jokerit? Ainoa oikea motto meille nyt ja aina?
Kuten jo aiemmin tänään asiasta kirjoitinkin, vähän outo juttu todella, että Minä, me, Jokerit näyttää kokonaan kadonneen kanavilta, mikä vielä päättyneellä kaudella oli paljon esillä. Jos joku slogan pitäisi MMJ:n rinnalle nostaa, olisi se mielestäni Tää tuntuu taas oikeelta, mikä sykähdyttää ainakin allekirjoittanutta aidosti.
 

Lartem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilainen lätkä ilman möyrimistä
Sanotaan nyt varmuuden vuoksi, etten ammattimaisesta mediasisällöntuottamisesta kovin paljoa tiedä, mutta eihän nyt muutaman haastatteluvideon tekeminen ja julkaiseminen, sekä nettisivujen päivittäminen voi mikään kovin iso työsuoritus olla? Kameran kanssa kun on harjoituksissa oltu, niin miksei ottaa pelaajia ja valmennusta haastatteluun... En ymmärrä.
Mutta jos et tunne lajia etkä edes pelaajia saati staffia niin miten menet nakkina ja muusina haastattelemaan jotain taktiikkanero Määtän Tertsiä? Terohan syö sinut elävältä jo pienemmästäkin.

Iiro kun tunsi Jokereiden historian ja pelaajia läpi viime vuosikymmenten ja osasi sitä kautta peilata tätä historiaa tähän päivään. Ajatellappa kun joku muuan N&M:lle tuntematon Filppula haastateltaisiin geneerisillä kysymyksillä mallia "Ketä pelaajaa joukkueessa pidät esikuvanasi" tai "Millainen oli ensivaikutelmasi joukkueesta ja sen faneista?"
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten jo aiemmin tänään asiasta kirjoitinkin, vähän outo juttu todella, että Minä, me, Jokerit näyttää kokonaan kadonneen kanavilta, mikä vielä päättyneellä kaudella oli paljon esillä. Jos joku slogan pitäisi MMJ:n rinnalle nostaa, olisi se mielestäni Tää tuntuu taas oikeelta, mikä sykähdyttää ainakin allekirjoittanutta aidosti.
Vai tuntuuko sittenkään enää oikealta? :D
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomessa
Olisin valmis maksamaan, jos sillä saadaan Keurulaisen tinkimätön asenne, tyyli ja ammattitaito seuran palvelukseen takaisin. Tosin veikkaan, että maito on tämän osalta jo kaatunut.

Kukahan se oli, joka siinä eräässä hallituksen vastaisessa miekkarissa kantoi lakanaa: "Tunkekaa innovaatiot perseeseenne!" Tälle olisi perjantaina käyttöä Vantaalla.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta jos et tunne lajia etkä edes pelaajia saati staffia niin miten menet nakkina ja muusina haastattelemaan jotain taktiikkanero Määtän Tertsiä? Terohan syö sinut elävältä jo pienemmästäkin.
Ei kai nyt mitään piinapenkkiä tai Yle urheilun "Petran grilliä" tarvitse pystyttää, vaan ihan leppoisa kuulumisten kysely kameralle (Mihin nyt itsekin kykenisin.) riittäisi. Pilke silmäkulmassa joku viittaus joukkueemme historiaan (Kun retromeiningillä edelleen vielä mennään.) ja viime kauteen ja that's it. Itse asiassa tietty kotikutoisuusvaikutelma voisi olla positiivinenkin asia.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulisi, että meiltä jotain tarjottavaa löytyisi medialle, omille ja muille. Joku "Jokeripelaaja pieraisi metrossa" edes olisi jotain.
Siihen nähden, että tasan vuosi sitten Jokereiden paluu kotimaisiin kiekkokaukaloihin oli itsessään iso asia ja mediahuomiotahan me veimme liigaseuroiltakin, hypen luomisen ja Jokeri-ilmiön entisestään kasvattamisen kannalta, kyllähän juuri nyt pitäisi kyetä laittamaan sisään edes jotain. Joo, Jokerit pelaa edelleen "vain Mestistä", mutta sitä suuremmalla syyllä onkin fiksua olla aktiivinen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kysyttiinkö multa?
Ei ainakaan minulta kysytty. En ole capo, mutta en unohda viime tammikuista iltaa, kun palatessa voitokkaasta Espoon valtauksesta uskaltauduin Rautatientorin metriksellä huutamaan junasta laiturille astuessa "minä!" ja about parikymmentä muuta vastasi "me!"... Kyllä MMJ on mottomme.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palaute on todella tärkeää ja toivottavasti annatte sitä matalalla kynnyksellä. Ilman sitä eivät voi myöskään oppia paremmiksi.
Ollaan kyllä jo puun latvassa perse pitkällä, jos tälle "tiimille" pitää antaa palautetta, jotta voivat "kehittyä" näin perusasioissa mitä täälläkin on nostettu esiin. Saarnin puheista sai käsityksen, että puikoissa on ammattilaiset. Nyt näyttää kaikelta muulta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Saarnin puheista sai käsityksen, että puikoissa on ammattilaiset.
En ole tässä Jokerien uudessa tulemisessa nähnyt vielä Iiron ohella yhden yhtä ammattilaista. En pelaajistossa, valmennuksessa, huollossa (Maunulakin taitaa olla Saksassa), johtoportaassa (Selin elokuvaohjaajana laskettaisiin, mutta ei sovi tähän) enkä varsinkaan tässä uudessa sometiimissä.

Amatöörimäisillä junioriseuroilla lajirajoista riippumatta on parempia somekanavia kuin tämä nykyinen Jokereiden touhu. Lähinnä säälittää, kuinka kuvittelevat kusettavansa ketään tällä menolla.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Amatöörimäisillä junioriseuroilla lajirajoista riippumatta on parempia somekanavia kuin tämä nykyinen Jokereiden touhu. Lähinnä säälittää, kuinka kuvittelevat kusettavansa ketään tällä menolla.
Kun hommaa tehdään ns. rakkaudesta lajiin, niin kyllähän silloin usein syntyy hienoa tulosta. Esim. onhan tämä maa täynnä bändejä, joiden jäsenillä on normaalit päiväduunit, mutta vapaa-ajan intohimo on taidetta. Silloin kun intohimo ja täyspäiväduunin resurssit yhdistyvät, niin tulos on priimaa. Tuleeko N&M-poppoon kohdalla näin tapahtumaan, jää nähtäväksi, mutta itse tietysti toivon, että he onnistuvat.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enää puuttuu, että dj on joku tekotissinen pimboblondi perseenhytkytysräppeineen ja bumbumbumpoppeineen pilaamassa matsitunnelman.
Vaikka viime kaudella loistanut DJ Veneenkansi huhujen mukaan olisikin vaihtumassa, (?) olisi kieltämättä melkoista fanien päälle kusemista, mikäli settilistaan vielä tehtäisiin muutoksia. Minulle ja varmasti monelle muulle K*L-ajan skipanneelle päättynyt kausi oli monella tapaa myönteinen nostalgiatrippi, myös mitä tulee matseissa soitettavaan musiikkiin. Käsitän tietysti, että musiikkimakuja on yhtä monta, kuin musiikinkuuntelijaa, mutta tietyistä peruskivistä toivon myös uusien tekijöiden pitävän kiinni, kuten palstalle kirjoitinkin hiljattain.

"Gonna Fly Now" - Maalilaulu.

"Katupoikien laulu" - Ennen joukkueiden sisääntuloa.

"Baker Street" - Ennen ottelun alkua
alkukuulutusten ja vierasjoukkueen kokoonpanon yhteydessä.

"The Pretender" - Jokereiden sisääntulobiisi.

"Pidä huolta" - Päätössummerin jälkeen.

"It's Bad You Know" ja "The Game" ennen toisen ja kolmannen erän alkua.

"Hima taas" - Jokereiden tullessa alkulämmittelyyn ja "It's a Long Way to The Top (If You Wanna Rock 'N' Roll)" alkulämpöjen päätteeksi.

+ Jäsen @Hokiameeba muistuttamana "Kickstart My Heart" avauskentällisiä kuuluttaessa.

Huoli on todellinen, että perinteitä ei tulla liiemmin arvostamaan, mutta toivon mukaan tätä threadia luetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kammottavaa todellakin olisi, mikäli näitä ottelutapahtuman peruskiviä lähdettäisiin muuttamaan. Sanotaan varmuuden vuoksi, että musiikkimaultani olen hyvin kaikkiruokainen. Heviä seuraa Drum and bass ja Bossa novaa Porilaisten marssi. Viimekauden musiikkikattaus jokerimatseissa* oli lähellä täydellisyyttä, mitä tulee meidän fanien rakastamiin klassikoihin ja yhtä lailla hienoon pelisilmään olla soittamatta musiikkia, kun me Eteläpäädyssä pidämme showta yllä.

*Rakastan tätä sanaa. Jokerimatsi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.

Tässä näkee sen, millä tasolla tekeminen on Jokereissa ollut jo pari vuosikymmentä. Jokereiden some on ollut kotimaisen urheilumaailman eliittiä ihan sarjasta riippumatta. Nyt kun tekijä(t) vaihdettiin, taso on laskenut kuin lehmän häntä - ja se aiheuttaa ihmisissä reaktion.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Addressia / Jatkoajalle äänestys siitä että on vain Jokereiden tilalle Minä, Me, Jokerit? Ainoa oikea motto meille nyt ja aina?
Yli 12 tuntia jo kulunut tästä viestistä, mutta edelleenkään ei somekanavilla näy "Minä, me, Jokerit"-moton paluuta, vaan edelleen ainoastaan "On vain Jokerit".
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.
Etenkin nykypäivänä se some on aikalailla yksi merkittävimmistä, ellei merkittävin, markkinointikanava. Etenkin se uusi, tuleva, Jokerisukupolvi saavutetaan sieltä. Kyllä mua ottaa päähän se, että vuosia toiminut some on ainakin toistaiseksi paskottu kahdessa kuukaudessa melkolailla nolliin, kun sometiimi ei ole tehnyt käytännössä mitään ja julkaistu sisältö vaikuttanut toistaiseksi siltä, että joku lukee jatkoaikaa, painettu paniikkinappulaa ja survaistu vaan jotain pihalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös