Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
"Gonna Fly Now"
"Katupoikien laulu"
"Baker Street"
"The Pretender"
"Pidä huolta"
"It's Bad You Know"
"The Game"
Aamen!
"Gonna Fly Now"
"Katupoikien laulu"
"Baker Street"
"The Pretender"
"Pidä huolta"
"It's Bad You Know"
"The Game"
Kammottavaa todellakin olisi, mikäli näitä ottelutapahtuman peruskiviä lähdettäisiin muuttamaan. Sanotaan varmuuden vuoksi, että musiikkimaultani olen hyvin kaikkiruokainen. Heviä seuraa Drum and bass ja Bossa novaa Porilaisten marssi. Viimekauden musiikkikattaus jokerimatseissa* oli lähellä täydellisyyttä, mitä tulee meidän fanien rakastamiin klassikoihin ja yhtä lailla hienoon pelisilmään olla soittamatta musiikkia, kun me Eteläpäädyssä pidämme showta yllä.Aamen!
Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.
Yli 12 tuntia jo kulunut tästä viestistä, mutta edelleenkään ei somekanavilla näy "Minä, me, Jokerit"-moton paluuta, vaan edelleen ainoastaan "On vain Jokerit".Addressia / Jatkoajalle äänestys siitä että on vain Jokereiden tilalle Minä, Me, Jokerit? Ainoa oikea motto meille nyt ja aina?
Etenkin nykypäivänä se some on aikalailla yksi merkittävimmistä, ellei merkittävin, markkinointikanava. Etenkin se uusi, tuleva, Jokerisukupolvi saavutetaan sieltä. Kyllä mua ottaa päähän se, että vuosia toiminut some on ainakin toistaiseksi paskottu kahdessa kuukaudessa melkolailla nolliin, kun sometiimi ei ole tehnyt käytännössä mitään ja julkaistu sisältö vaikuttanut toistaiseksi siltä, että joku lukee jatkoaikaa, painettu paniikkinappulaa ja survaistu vaan jotain pihalle.Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.
Etenkin nykypäivänä se some on aikalailla yksi merkittävimmistä, ellei merkittävin, markkinointikanava.
Toivotaan että tästä se sitten lähtee. Kunnon tiekkari striimeineen olisi kiva.Klo 12 ilmeisesti pelaajauutisia, Lahna ja Mehu.
En usko, että tätä on mainostettu minään varsinaisena tapahtumana. Kotisivuilla on nyt julkaisu.Millä somekanavalla tuo klo 12 "julkistustapahtuma" näytetään? Itse en löydä mitään infoa mistään nopealla googlettelulla.
En usko, että tätä on mainostettu minään varsinaisena tapahtumana. Kotisivuilla on nyt julkaisu.
Ja nyt kun se Minä, Me, Jokerit otettiinkin käyttöön, niin sekään ei kelpaa.Mitä turhaan päivittämään niinkin oleellisia kanavia kuin X tai Facebook. Kyllähän kaikki seuraa Instagramia, jonka algoritmi näyttää postaukset todennäköisesti postaukset neljän päivän päästä ihmisille.
Myös Lahnaviikin koppikysymykset taattua laatua, ensin miltä tuntuu pukea Jokeripaitaa ja perään miltä tuntuu palata kotiin. Kaiken kruunaa jatka lausetta Minä, Me.... Ensin valitaan mainoslauseeksi on vain Jokerit ja sitten lennosta käytetään kaikkien hyväksikokemaa Minä, Me, Jokerit?
Viimeinen sammuttaa valot.
Löytyy sekä Twitteristä että Facebookista sama päivitys.Mitä turhaan päivittämään niinkin oleellisia kanavia kuin X tai Facebook. Kyllähän kaikki seuraa Instagramia, jonka algoritmi näyttää postaukset todennäköisesti postaukset neljän päivän päästä ihmisille.
Variksen allekirjoitus osuu kieltämättä täydellisen hyvin ajan hermoon.Löytyy sekä Twitteristä että Facebookista sama päivitys.
Älä nyt vielä, justhan niitä ruuvataan päälle. Ensivaikutelma mokattiin mutta nyt homma näyttää että lähtisi rullaamaan.Viimeinen sammuttaa valot.
Joku tuossa myös mainitsi että instan Minä Me Jokerit on vaihtunut on vain Jokerit muotoon.Yli 12 tuntia jo kulunut tästä viestistä, mutta edelleenkään ei somekanavilla näy "Minä, me, Jokerit"-moton paluuta, vaan edelleen ainoastaan "On vain Jokerit".
Jos ei ymmärrä nykypäivänä kuinka tärkeä on somen merkitys, niin ei voi mitään. Yllättävän välinpitämätöntä porukkaa täällä tuntuu olevan. Jokereille on elinehto saada lippuja ja kausareita kaupaksi. Saada muitakin kuin elinkautisia hallille.Jotenkin hämmentävää, että kuinka paljon negatiivisia fiiliksiä sometekeminen aiheuttaa. Ei se toki mitenkään hyvällä tasolla nyt ole, mutta ei minun kausi mene pilalle (tai myöskään onnistu) joidenkin tiktokvideoiden perusteella. Olen yllättynyt, että miten tärkeä asia tämä tuntuu olevan monille.