Oikotien avoimiin työpaikkoihin tullut haku Jokerien sisällöntuottajiksi. Onko uusi strategia kustannusten laskemisen merkeissä vanha (kallis?) tekijä pois ja uusia (halpoja) tilalle?
Haemme asiakasyrityksellemme N&M Agency Oy:lle sisällöntuottajia osaksi Helsingin Jokerien markkinointitiimiä. Työtunnit sovitaan tehtäväkohtaisesti
tyopaikat.oikotie.fi
Tuosta työpaikkailmoituksesta bongattua:
N&M Agency, eli Nakit ja Muusi, on Jokerit Helsinki Oy:n tytäryhtiö, joka on perustettu yhdessä viestintätoimisto Kornerin kanssa vastaamaan Jokereiden markkinoinnista ja viestinnästä. Nakit ja Muusi tulee uudistamaan Jokerien ja jatkossa muidenkin urheiluviihdeorganisaatioiden tavan kertoa tarinaa ja puhutella yleisöjä yllättävillä, sitouttavilla ja tunteita herättävillä tavoilla.
Tällaisesta tytäryhtiöstä en ollutkaan tietoinen. Varmaan säästöä tulee kyllä jos Iiron tilalle otetaan kolme teiniä työharjotteluun, mutta mites käy median laadun? Iirolta kun tuppasi aina tulemaan pelkkää priimaa.
Hyvä, että media ja markkinointi on sentään tytäryhtiön hoidossa, niin luulisi olevan aika läheiset kontaktit, joilla voidaan sitten varmistaa laatu ja tehokkuus.
AJ:n ulos potkiminen sentään kuulostaa todella oudolta, en ymmärrä. Tuskin nyt AJ:kään tuli tarkoituksella vain vuodeksi pyörähtämään huvikseen tekemässä 20 tuntista työpäivää, johon kuului kaikkea makkaramyynnistä koko lafkan johtamiseen. Joku koira tässä on haudattuna…