jokerijunnu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit vuodesta -95
Niin, tai siis (junnujen) pelipaita teki.Jokerit teki paluun jo viime kaudelle.
Niin, tai siis (junnujen) pelipaita teki.Jokerit teki paluun jo viime kaudelle.
Pelkkä pelipaita johonkin pelimuotoon muistaakseni.Pelkkä pelipaita omalle itse kootulle joukkueelle, vai ihan Jokerit nykyisillä pelaajillaan joukkueena siellä valittavissa?
No joo, tämä on totta. Ja Jokerien paita ei tainnut olla käytössä niin, että olisi voinut tehdä oman jengin offlinessa ja pelata sillä vaikka NHL:ää.Pelkkä pelipaita omalle itse kootulle joukkueelle, vai ihan Jokerit nykyisillä pelaajillaan joukkueena siellä valittavissa?
Pelipaita löytyy ainakin World of Chel pelimuodostaPelipaita tosiaan oli Hockey Ultimate Team-pelimuodossa tarjolla (online-pelimuoto), kun suoritti tietyn haasteen tms. Kovasti odottelisin paitaa tämänkin vuoden peliversioon kyseiseen pelimuotoon.
Tyyntä myrskyn edellä...Mihin median Jokerit-pöhinä on kadonnut? Pelottavan hiljaista ollut viime aikoina. Alkaako hypestä loppumaan bensa? Liiga-kuvioista ei ole kuulunut mitään, ei hallista, ei mahdollisista pelaajahankinnoista. Tässäkö tää oli?
Pelipaidan lisäksi myös itse Teukka on askissa 10-vuoden pahvilla?Ote viestistä:
"Hallilla myynnissä on rajoitettu spesiaalierä Jokereiden game ready -retropelipaitaa Teuvo Teräväisen nimellä ja numerolla 86. Kannattaa siis tulla ajoissa paikalle ja suunnata suoraan fanituotepisteelle. Matsissa saattaa olla luvassa muitakin yllätyksiä…"
Mä aloin heti miettimään, että vaihdetaanko numero ja pidetään nimi samana, mutta KK tuskin luopuu Eerosta.Pelipaidan lisäksi myös itse Teukka on askissa 10-vuoden pahvilla?
Ensin mietin, että olisiko Teuvo tulossa seuraamaan peliä ihan paikan päälle Nordikselle ja kirjoittelisi faneille nimmareita noihin paitoihin. Hurricanesilla näyttää vaan olevan pelit huomenna ja perjantaina, niin tuskin ehtii Suomeen tulla käymään.Jokereiden uutiskirjeessä (joka muuten menee aina roskapostiin sekä henk.koht että duunisähköpostissa) tuli mainos perjantain pelistä.
Ote viestistä:
"Hallilla myynnissä on rajoitettu spesiaalierä Jokereiden game ready -retropelipaitaa Teuvo Teräväisen nimellä ja numerolla 86. Kannattaa siis tulla ajoissa paikalle ja suunnata suoraan fanituotepisteelle. Matsissa saattaa olla luvassa muitakin yllätyksiä…"
Toivottavasti keksivät kryptisen vihjailun ohella vielä jotain muuta lippukaupan boostaamiseksi.
Tää vanheni nopeasti. Hyvä!Mihin median Jokerit-pöhinä on kadonnut? Pelottavan hiljaista ollut viime aikoina. Alkaako hypestä loppumaan bensa? Liiga-kuvioista ei ole kuulunut mitään, ei hallista, ei mahdollisista pelaajahankinnoista. Tässäkö tää oli?
Mitäs kysymyksiä muuten Saarnilta kysyttiin tänään? Ymmärtääkseni kysyttiin ainakin Kangaksen siirron varmistumista.
En päässyt itse eilen Nordikselle, niin osaako joku kertoa mitä kaikkia yllätyksiä siellä hallilla saattoi eilen olla tuon Teräväisen retropaidan lisäksi?Matsissa saattaa olla luvassa muitakin yllätyksiä…
- Lippuja tämän illan Espoo peliinEn päässyt itse eilen Nordikselle, niin osaako joku kertoa mitä kaikkia yllätyksiä siellä hallilla saattoi eilen olla tuon Teräväisen retropaidan lisäksi?
Otto Karvisen maali.En päässyt itse eilen Nordikselle, niin osaako joku kertoa mitä kaikkia yllätyksiä siellä hallilla saattoi eilen olla
Otto Karvisen maali.
Yleensä kotipeleissä pelataan myös kotipaidoilla :)Jokerit näemmä pelasi Espoossa vieraspelin retropaidoissa valkoisten sijaan, mikähän tässä taustalla? Ei siinä, kelpaa toki.
Espoolla oli retroilta, niin oli luonnollista, että Jokerit pelasivat myös retroilla.Jokerit näemmä pelasi Espoossa vieraspelin retropaidoissa valkoisten sijaan, mikähän tässä taustalla? Ei siinä, kelpaa toki.