Suomeksi: sillä budjetilla, joka oli käytössä, ei kannattanut tehdä hankintaa hankkimisen ilosta, kun ei se olisi tuonut joukkueeseen mitään lisäarvoa, jota nykyiset sopimuspelaajat eivät toisi.
Ja sitten ihmetellään, miksei joku Vuorinen kommentoi mitään. Seuran omistaja kertoo suoraan miten asiat on, niin joku oman elämänsä geeämmä täällä päsmäröi heti alkuun, että "seli seli" ja ei saa valehdella.
Niin, no mikä esti Kurria sanomasta asian "suomeksi" suoraan noin, niin kuin laitoit?
Ei mikään. Itse Kurri teki valinnan, että päätti puhua täyttä paskaa, joka jokaisen kuulijan pitäisi sitten kai mielestäsi itse tulkata ja kääntää ja vääntää tuollaiseksi lauseeksi mitä nyt tohon "tulkkasit", että on fakta-asia.
Olisi sanonut asian tuolla tavalla, niin mikäs siinä. Olisi ollut mun ainakin helpompi niellä tollainen "suomeksi" sanottu kommentti, kun tätä täysin läpinäkyvää valehtelua, jota nyt suolsi tuutista ulos.
Selvästi peitellään jotain asioita, kun tiedetään että meni homma vähän perseelleen, ja valehtelulla koitetaan paikata niitä säröjä tarinassa mitä alunperin luotiin mediassa, jotka syntyivät siitä että valehdeltiin faneille päin naamaa, joka piti tehdä, koska ennen sitä valehdeltiin mediassa, joka piti tehdä kun piti paikata sitä valhetta ennen sitä ja niin edelleen. Tällä hetkellä pelkkää valehtelun ketjua Jokereiden kommentit mediassa.
Ei, ei ole mitään toiveita itselläni olla ikinä geeämmä, ceeceeämmä tai edes ceeceeärrä, kovasti vaan joudun ihmettelemään tätä Jokereiden toimiston porukan mediakäyttäytymistä ja julkisia möläytyksiä, jotka ovat joko aivan täysin absurdeja, niin kuin nyt tämä "tuhoaa joukkuehengen"-selitys, tai sitten todella vahvasti ristiriidassa sen kanssa, mitä on aikaisemmin mediassa puhuttu ja ilmoitettu.
Edes sinä,
@powerplaymaker, et voi sanoa, että Jokerit olisi onnistunut hyvin tässä asioiden kommentoimisessa ja mediakäytöksessään, vaikka koitatkin kyllä katsoa asioita aina ehkä vähän liiankin ruusuisten lasien läpi.
Voisiko toimistolla olla edes joku medialukutaitoinen, joka vaikka kävisi yhdessä Kurrin sekä Vuorisen kanssa läpi, mikä on joukkueen yhtenäinen linja ja mitä kommentoidaan mediassa ja miten?
Ei tämä ole mikään maata mullistava idea, jokaisessa yrityksessä toimitaan noin, että ei päästetä suoraan sängystä heränneenä, vodka-bassolla höystettynä hupiukkoa laukomaan noin älyttömiä kommentteja kaikkien kuultavaksi