Mainos

Jokerien mediaketju

• 2 361 636
  • 9 921

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Meni ilmeisesti sinun ihosi alle.

Ei mennyt, miksi olisi mennyt?

Vastaavanlaisena heittona kuin tämä ihon alle meneminen, voisi kysyä miksi, mielestäni siis, ylitulkitset ja selittelet ammattitoimittajan twiittiä?

Onhan Jalonen voinut tarkoittaa tällä "Ja yleisöä Hartwall Arenassa? 10104.", että tunnelma oli mainio ja olut kylmää. Sanallakaan hän ei siihen tosin viittaa.

Vertaamme esimerkiksi tähän, jossa kiteytetään hyvä ottelu, hyvä yleisömäärä ja hyvä tunnelma.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Ei mennyt, miksi olisi mennyt?

Vastaavanlaisena heittona kuin tämä ihon alle meneminen, voisi kysyä miksi, mielestäni siis, ylitulkitset ja selittelet ammattitoimittajan twiittiä?
Jaa minä ylitulkitsen? Minusta kun näytti ihan siltä, että sinä luit twiitin, teit siitä oman tulkintasi (piikki IFK:n yleisömäärien, joissa by the way ei ole mitään piikiteltävää, suuntaan) ja pahoitit mielesi itse tekemästäsi tulkinnasta.

Ja nytkö heität tänne toisen twiitin, jota pitäisi myös alkaa teenpurujen lailla tulkitsemaan? Selvä...

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Onko jollekkin yllätys, että Jalonen on mielummin Jokereiden kelkassa kuin minkään liiga seuran? Tyhmää pahoittaa mielensä tuollaisesta twiitistä.

Hienoa, että Jokerit voitti eilen ja vielä hienompaa on se, että hallilla oli yli 10 tuhatta katsojaa. Tämä Helsingin seurojen vastakkainasettelu on lähinnä koomista seurattavaa. Eri liigoissa pelaavien joukkueiden kannattajat huutelevat toisilleen kumpi kiinnostaa enemmän. Ihan kuin Helsinkiin ei mahtuisi kaksi seuraa pelaamaan aivan eri liigoja.

Hienoa myös nähdä, että jotkut (pääsääntöisesti Jokereiden kannattajia) ovat päässeet jo yli tästä lapsellisesta pelleilystä. Iso peukku siitä teille!

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaa minä ylitulkitsen? Minusta kun näytti ihan siltä, että sinä luit twiitin, teit siitä oman tulkintasi (piikki IFK:n yleisömäärien, joissa by the way ei ole mitään piikiteltävää, suuntaan) ja pahoitit mielesi itse tekemästäsi tulkinnasta.

Ja nytkö heität tänne toisen twiitin, jota pitäisi myös alkaa teenpurujen lailla tulkitsemaan? Selvä...

Nyt olet tulkinnut kirjoittamani väärin. En ole hetkeäkään kokenut Jalosen piikittelevän HIFK:n yleisömääriä, vaan ylikorostavan KHL:n kiinnostavuutta Suomessa, josta on ollut valtamediassakin jonkin verran keskustelua. Tämä on toki oma subjektiivinen näkemykseni.

Linkittämäni twiitissä ei nähdäkseni ole mitään tulkittavaa. Siinä kirjoitetaan ihan selväsanaisesti, että a. hyvä ottelu b. yli 10k katsojia ja c. hyvä tunnelma.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Nyt olet tulkinnut kirjoittamani väärin. En ole hetkeäkään kokenut Jalosen piikittelevän HIFK:n yleisömääriä, vaan ylikorostavan KHL:n kiinnostavuutta Suomessa, josta on ollut valtamediassakin jonkin verran keskustelua. Tämä on toki oma subjektiivinen näkemykseni.
Olihan se tosi väärin mainita yleisömäärä samassa twiitissä, jossa todettiin että HIFK (tällä hetkellä säälipleijaripaikalla) ja Tappara (playoff-viivojen alapuolella juuri nyt) pelasivat vähemmän tasokkaan, ehkä jopa kökkötraktorimaisen matsin samalla viikolla. Hirveätä ylikorostamista.

Vähintään olisi pitänyt laittaa kaksi eri twiiittiä, ja siinä toisessa mainita, että kyllä Nordiksellakin on kolmessa matsissa ollut paljon yleisöä, kuten sinä taisit todistella.

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Voi hellanlettas nyt sentään. Jos jokaisesta Jokereita piikittelevästä Twiitistä, tai Liigaa kehuvasta twiitistä tulis nostettua haloo täällä, nii eihän tänne muuta enää kirjotettaskaan. Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja aivan kaikesta valitin

@CreaseMonkey chillaa ja nauti elämästä!
Samaa mieltä. Rauha maassa ja kaikilla hyvä tahto.

Jääkiekko herättää tunteita, mutta on loppujen lopuksi enemmistölle seuraajista ”vain” viihdettä.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Voi hellanlettas nyt sentään. Jos jokaisesta Jokereita piikittelevästä Twiitistä, tai Liigaa kehuvasta twiitistä tulis nostettua haloo täällä, nii eihän tänne muuta enää kirjotettaskaan. Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja aivan kaikesta valitin

@CreaseMonkey chillaa ja nauti elämästä!

Sinä voit vaikka kelata tätä ketjua hieman taaksepäin ja tutkailla mistä tämä koko keskustelu alkoi.

Sanoma tuli kuulemma selväksi.

Sitä sanomaa tässä olen ihmetellyt ja kyseenalaistanut.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Sinä voit vaikka kelata tätä ketjua hieman taaksepäin ja tutkailla mistä tämä koko keskustelu alkoi.

Sanoma tuli kuulemma selväksi.

Niin.. Nimim. Lapajäähän kirjoitti tosiaan näin, ja sinä, sen sijaan että olisit odottanut vastausta, lähdit samantien arvuuttelemaan ja ehdottamaan sanoja palstakollegan ja/tai toimittajan suuhun, tai ajatuksia heidän päähän.

Oma tulkintani:
1. Jokerit pelasi taas vaihteeksi yhden pirteän lätkämatsin syksyllä 2021.
2. IFK ja Tappara alisuorittavat syksyllä 2021.
3. Kärkijoukkue SKA kiinnostaa jääkiekkokatsojia perjantai-iltana.
4. Kohdasta 3. ei voida ekstrapoloida mitään vastaavaa datapistettä maanatai-iltaisen Jokerit - Kunlun -matsin kiinnostavuudesta.

Tuus ny Lapajäähän omin sanoin kertomaan, mitä tuo kryptinen kommenttisi tarkoittaa.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Niin.. Nimim. Lapajäähän kirjoitti tosiaan näin, ja sinä, sen sijaan että olisit odottanut vastausta, lähdit samantien arvuuttelemaan ja ehdottamaan sanoja palstakollegan ja/tai toimittajan suuhun, tai ajatuksia heidän päähän.

Niin?

Eik se ruukaa olla tällaisen keskustelupalstan tarkoitus, että toisten lausumiin kommentoidaan nimenomaan sen valossa mitä itse asiasta ajattelee.

Mielestäni on myös hyvä tuoda nämä omat näkemykset ja tulkinnat esiin heti.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Niin?

Eik se ruukaa olla tällaisen keskustelupalstan tarkoitus, että toisten lausumiin kommentoidaan nimenomaan sen valossa mitä itse asiasta ajattelee.

Mielestäni on myös hyvä tuoda nämä omat näkemykset ja tulkinnat esiin heti.
Kirjoitit:

Sanoisin että teit oman tulkintasi/arvauksesi toimittajan sanomasta, ja olet kyseenalaistanut lähinnä omaa tulkintaasi tästä sanomasta.

Myönnetään, palstakollega Lapajäähän'n viesti ei ole mikään viiden tähden mestariteos.

Ja toimittajalta tosiaan voisi kysellä siellä Twitterin puolella, että mikä ihmeen twiitti tuo tuommoinen oli?

Myönnetään, palstakollega Lapajäähän'n viesti ei ole mikään viiden tähden mestariteos.

Eiköhän tässä Pekalla ollut nimenomaan tarkoitus lyödä vastapalloon, kun ifk-mieliset ovat huudelleet näitä lukuja, kun heidän pelissään on tän ja tän verran, mut Jokereiden super mielenkiintoisessa Sibir-matsissa vaan pelaajat sekä huolto.

Nyt taas nähtiin esimerkki siitä, että isojen alkaessa leikkimään pienet jäävät kakkoseksi.

Toivottavasti Jokerit saa rakennettua tän päälle ja jatkossa olisi +7k minimissään per peli ja viikonloppuisin/hyvissä matseissa Jokerit pääsee ~10 lähelle. Reaalikapasiteetti nyt on 11,5k.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Olihan tuo Jaloselta lapsellista käytöstä. Miksi ei vain hehkuttanut Jokereiden hienoa iltaa ja tapahtumaa.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä on Pasi Kostiainen haastatellut Kurria tästä Lehtos-keissistä eilen illalla, haastattelu löytyy täältä: Kurri vastaa suoriin kysymyksiin Lehtosen pelaajaoikeuksien myymisestä

Ainoa uusi asia mikä tossa tulee ilmi on ehkä se, että Lehtonen on ihan vakavissaan päättänyt ja halunnut mennä Pietariin. Muuten samaa löpinää kun tossa eilisessä ilmoituksessa eikä summista tai muista tausta-asioista puhuta mitään. Kun kysytään että tuliko Pietarista mahtikäskyä jota piti totella, niin Kurri tyrmää ajatuksen täysin.

Totuus saattaapi olla toinen kuin mitä Kurrin Jari uskaltaa tossa puhelussa sanoa.

Huolestuttavin asia tätä kautta ajatellen on varmaan se, että Kurrin mukaan ei ole lähiaikoina mitään uutisia tulossa pelaajahankinnoista…

Tässä vielä muutama Kurrin möläyttämä lentävä lause tosta haastattelusta poimittuna:

”Matka jatkuu!”

”SKA:han on aina ollut hyvät välit ja kyllä Roman on ollut meille iso tuki koko KHL-ajan ja on auttanut alusta lähtien”

”Kyllä tässä pelaajamarkkinoita seurataan ja ollaan hereillä omalla tavallamme”

Sen nyt on saanut nähdä jo aika monta kertaa mitä tarkoittaa kun Vurri&Kuorinen seuraa pelaajamarkkinoita ”omalla tavallaan”. Tällä hetkellä luottamus noihin on se, että sieltä kohta tulee oikeesti Lepistö jollain loppukausi + optio ensi kaudesta diilillä…

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Anttilan kommentit myös Tapaus Lehtosesta Kapteenin Kahvihetkessä.
Runtua tulossa, jos tulkitsin oikein. Ehkäpä tämä viittasi siihen, kun Loko sai pimennettyä Lehtosen ylifyysisellä pelillä...

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ainoa uusi asia mikä tossa tulee ilmi on ehkä se, että Lehtonen on ihan vakavissaan päättänyt ja halunnut mennä Pietariin.
Miksipä ei haluaisi, korvaus on varsin "kohtuullinen" ja Pietari on ihan siisti kaupunki. SKA:n jengikin lienee venäläisistä sieltä siedettävimmästä päästä, kun moni suomalainen on jälkikäteen kehunut SKA:n organisaatiota. Mahdollisuus taistella tosissaan mestaruudesta jokaisella kaudella on ihan kiva bonus sekin.

Näitä faktoja peilaten kuulostaa oudolta nuo puheet siitä, että Bobi on joku maailman paskin jätkä yhtäkkiä. En siis sinuun tätä kirjoitusta kohdistanut vaan muihin palstalla vallitseviin mielipiteisiin.

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Toimiston miehet kilpaa dumaamassa Lehtosta 4v 3,5 milliä vai 1,2 milliä. Siitä valitsemaan. Sinne mennään mistä parasta saadaan. Ongelma on se että meidän aitiopölvästit päästi sen ykkösviholliseen. Tuo 4v 3,5 milliä ois takuulla tullut Kazanista tai Omskista. Tai Magnitkasta etc. Ainoa hyötyjä oli Ska ja Kurri joka tosta saa palkkaa kun on polvillaan räpläämässä Rotan housujen vetoketjua.

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksipä ei haluaisi, korvaus on varsin "kohtuullinen" ja Pietari on ihan siisti kaupunki. SKA:n jengikin lienee venäläisistä sieltä siedettävimmästä päästä, kun moni suomalainen on jälkikäteen kehunut SKA:n organisaatiota. Mahdollisuus taistella tosissaan mestaruudesta jokaisella kaudella on ihan kiva bonus sekin.

Näitä faktoja peilaten kuulostaa oudolta nuo puheet siitä, että Bobi on joku maailman paskin jätkä yhtäkkiä. En siis sinuun tätä kirjoitusta kohdistanut vaan muihin palstalla vallitseviin mielipiteisiin.

Niin, en mä Lehtosta tässä syytä tai kritisoi, päinvastoin ymmärrän täysin Lehtosen päätöksen. Tässä vaiheessa uraa pitääkin vuolla ne eläkemassit, hölmöähän se olisi olla tarttumatta tommoseen diiliin. Pieni urheiluromantikon palanen mussa ehkä toivoi että Lehtonen olis sanonut Rotalle "Mä pelaan tän kauden loppuun Jokereissa ja ens kaudeksi voin sitten pyytää että Kurri antaisi mun tulla Pietariin pelaamaan".

Mä eniten kritisoin tota Kurrin hommaa että myi oikeudet nimenomaan pahimpaan kilpailijaan ja täten vahvisti suoraan samassa konferensissa samoista sijoista pelaavaa vastustajaa.

Mutta niinkun tossa kirjotin yllä, niin eihän toi Kurri ole tuota päätöstä itse vapaasti miettimällä tehnyt ja siksi olisikin äärettömän mielenkiintoista tietää millä tavalla on ylemmiltä tahoilta painostettu Kurria tässä asiassa.

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
"Kyllä tässä pelaajamarkkinoita seurataan ja ollaan hereillä omalla tavallamme”
:D Voi luoja, mitäköhän toikin oikeesti tarkoittaa? Tai no tietäähän sen. Sitten kun ollaan loukkaantumissumassa, yritetään paniikissa löytää joku jostain....

En viitsi itseäni kiusata sen enempää, että kuuntelisin edes tuota podcastia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy