Jokerien mediaketju

  • 2 112 236
  • 8 637

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
KHL:n maskottikisassa on laitettu maskottimme Otto tekemään maali kädellä.

Jokerit unohtaa taas historiansa, kun kipeä muisto playoffeissa meitä vastaan tehdystä käsimaalista tuotiin omaan mediasisältöön ylpeänä mukaan. Kohta vaihtunee maskotin nimi Saarenheimoksi?

Vieläkö keksitään jotain oululaisuutta tähän seuraan lisää? Kärppäsydän on jo valmennusjohdolla, paidat muutettu mustiksi ja muutama joukkueen (surkeimman pään) pelaaja on näädistä meille löydetty, studiovieraista puhumattakaan (vaikka viimeisenä mainittu tuskin on Jokereiden itsensä käsissä, mutta tuntuu silti fanin silmiin melkoiselta raiskaukselta).

Seuraavana logovariaationa on varmaan jonkinlainen pienpetoeläin pohjoisesta ”kolmen tuulen hattu” (sic) päässä.
Kumpa joku Alps Hockey Leaguen värväisi valmentajatandemiksi Nemon ja Neiti Pesosen.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Puoli seitsemän -ohjelmassa parhaillaan Irina. Välillä näytettiin videopätkä taitoluistelun maailmanmestarista Victor Kraatzista pitämässä luistelutreenejä Jokereiden C - D - junioreille.

Jokereiden valmennuspäällikkö Yrjänheikki kertoi ajatuksista luisteluvalmennuksen taustalla. Haastatellut juniorit tuntuivat motivoituneilta oppimaan teränkäyttöä ja luistelutekniikkaa.

Mukavasti esillä se, kuinka Jokerit konkreettisesti satsaa yhteen tärkemmistä jääkiekon oppimisalueista. Junioreille hankittu luistelun kehittämiseksi ammattivalmentaja, mikä osoittaa samalla seuran arvostavan junioreita.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokohan sieltä kohta tulee kuvaa päivän pingisottelusta tai olisiko tänään ihan Netflix & pizzapäivä? Käydään läpi Jensenin ja Schroederin suosikkipizzatäytteet...Taustalla voisi näyttää myös Löövin ja Grantin kevään laskettelumuodin, että ovat varmasti ajan henkeen pukeutuneet rinneravintolaan.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokohan sieltä kohta tulee kuvaa päivän pingisottelusta tai olisiko tänään ihan Netflix & pizzapäivä? Käydään läpi Jensenin ja Schroederin suosikkipizzatäytteet...Taustalla voisi näyttää myös Löövin ja Grantin kevään laskettelumuodin, että ovat varmasti ajan henkeen pukeutuneet rinneravintolaan.

Eiköhän tänään Naistenpäivä-teeman mukaisesti lueta naisilta tulleita tsemppiviestejä "Jokeriperhe" -paidat päällä ja taustalla naureskellaan ruusu-palapelin äärellä.

(Ei sillä, että itse naistenpäivässä olisi mitään naureskeltavaa, mutta nyt Jokereiden tapauksessa keskittyisin johonkin aivan muuhun)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kaikki laittamaan tsemppiviestejä kopin seinälle. Ilmeisen paljon on joukkue saanut näistä voimaa

Itseasiassa täältä palstalta pitäisi printata noi pahimmat oksennukset pelaajien ja joukkueen päälle ja printata sinne taululle jos ne silmät vielä aukeaisivat tähän viimeiseen mahdollisuuteen.

Ei noista "zemiä Jokerit" tai "Jokerit is best" tai "This is KHL" jutuista ole mitään fiilistä tuomaan.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Jaaha, siellä on toinen iltapäivälehti löytänyt syyn Jokereiden pudotuspelitaaperrukselle (ei tarvitse käydä klikkaamassa). Päätös pelata ottelut vieraskaukalossa on pilaamassa kauden...
Itselläni on aika korkea kynnys kritisoida, sillä ymmärrän että jostain on juttu tehtävä ja välillä pitää vähän repäistä. Mutta onhan tuo nyt ihan ainutlaatuisen yksinkertaistettua. Kausi päättyy parin päivän kuluttua ja Jokereista pitäisi saada väännettyä pari negatiivista otsikkoa ennenkuin lypsylehmä on kesälomalla. Herää kysymys, onko toimittaja nähnyt yhtään joukkueen peliä tällä kaudella? Tuosta touhusta voisi kirjoitta rajattomasti negatiivisia juttuja myös asiapohjalta.

Itse uskallan väittää seuraavaa:
Jokereiden peli on ollut paskaa lähes koko kauden. Syy on väärin rakennettu joukkue, tyytyväiset veteraanit ja epäonnistunut valmennus. Uskaltaisikohan joku toimittaja kauden päätteeksi nostaa OIKEAN ongelman pöydälle ja kirjoittaa ihan reippaan jutun Kurrista, Marjamäestä ja ehkä myös kritisoida paria MM-sankaria? Tästä saatte ihan ilmaiseksi juttuidean, vaatii toki uskallusta jättää Venäjäukrainatuomarointivenäjä-lasit pois ja lähestyä mahalaskun todellisia syitä. Anybody?

Itse olen muuten sitä mieltä että Jokerit on pelannut paremmin vieraissa kuin kotona tällä kaudella. Todennäköinen syy sille on että vieraissa on ollut jonkin verran yleisöä paikalla, ja se on edes hieman sytyttänyt pappakerhon. Mutta mitä minä tiedän, olen nähnyt vain kaikki pelit.

Pisteitä on kerätty enemmän kotona kuin vieraissa. Yhtä kaikki - erinomaisia peliesityksiä on muutamia koko kaudelta.
Noita erinomaisia esityksiä juuri tarkoitin. Ne muutamat ottelut, joissa Jokerit on mielestäni todella pannut itsensä likoon ja pelannut yläkanttiin ovat olleet vierasotteluita kovissa paikoissa yleisön edessä. Vieraissa on myös mielestäni useammin hävitty n.s. saappaat jalassa. Itselläni oli se odotus, että Jaroslavin yleisö ja haaste olisi saanut nämä meidän ukot suorittamaan. Mene ja tiedä, voihan se olla että tyhjä kotihalli ja lattea tunnelma ottaa päähän jo itsessään niin paljon että sitä on näkevinään kotiesitykset entistä huonompina.
 
Viimeksi muokattu:

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä vähän luulen, että "Liukkaita latuja ja hyviä löylyjä!", "Suffeli per piste" ja "Älkää ny teloko itteenne" joutuvat joukkueen propagandaministerin sensuurin uhriksi, eivätkä löydä tietään kopin seinälle.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen muuten sitä mieltä että Jokerit on pelannut paremmin vieraissa kuin kotona tällä kaudella. Todennäköinen syy sille on että vieraissa on ollut jonkin verran yleisöä paikalla, ja se on edes hieman sytyttänyt pappakerhon. Mutta mitä minä tiedän, olen nähnyt vain kaikki pelit.
Tilastoissa tämä ei valitettavasti näy mitenkään. Pisteitä on kerätty enemmän kotona kuin vieraissa. Yhtä kaikki - erinomaisia peliesityksiä on muutamia koko kaudelta.

Seuraavaan narriradioon&viaplayn lähetykseen toivon vieraaksi Kurri,Vuorinen&Marjamäki. Roastaamaan vaikka Hannu Jortikka.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jaaha, siellä on toinen iltapäivälehti löytänyt syyn Jokereiden pudotuspelitaaperrukselle (ei tarvitse käydä klikkaamassa). Päätös pelata ottelut vieraskaukalossa on pilaamassa kauden...
Itselläni on aika korkea kynnys kritisoida, sillä ymmärrän että jostain on juttu tehtävä ja välillä pitää vähän repäistä. Mutta onhan tuo nyt ihan ainutlaatuisen yksinkertaistettua. Kausi päättyy parin päivän kuluttua ja Jokereista pitäisi saada väännettyä pari negatiivista otsikkoa ennenkuin lypsylehmä on kesälomalla. Herää kysymys, onko toimittaja nähnyt yhtään joukkueen peliä tällä kaudella? Tuosta touhusta voisi kirjoitta rajattomasti negatiivisia juttuja myös asiapohjalta.

Itse uskallan väittää seuraavaa:
Jokereiden peli on ollut paskaa lähes koko kauden. Syy on väärin rakennettu joukkue, tyytyväiset veteraanit ja epäonnistunut valmennus. Uskaltaisikohan joku toimittaja kauden päätteeksi nostaa OIKEAN ongelman pöydälle ja kirjoittaa ihan reippaan jutun Kurrista, Marjamäestä ja ehkä myös kritisoida paria MM-sankaria? Tästä saatte ihan ilmaiseksi juttuidean, vaatii toki uskallusta jättää Venäjäukrainatuomarointivenäjä-lasit pois ja lähestyä mahalaskun todellisia syitä. Anybody?

Itse olen muuten sitä mieltä että Jokerit on pelannut paremmin vieraissa kuin kotona tällä kaudella. Todennäköinen syy sille on että vieraissa on ollut jonkin verran yleisöä paikalla, ja se on edes hieman sytyttänyt pappakerhon. Mutta mitä minä tiedän, olen nähnyt vain kaikki pelit.
Minä ainakin omin syyskuussa, lokakuussa ja marraskuussa paikalla. Eikä se yleisö silloinkaan ajttanut yhtään.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on ihan sama missä hallissa pelataan, jos peli on tuon näköistä mitä se nyt on ollut.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Eikä se yleisö silloinkaan ajttanut yhtään.
Hyvä pointti. On varmasti hyvä jakaa kausi kahteen osaan tuon suhteen. Nyt on päällimmäisenä mielessä tämä jälkimmäinen osa ja lähtökohta pudotuspeleihin, jolloin ero yleisön edessä ja tyhjässä hallissa pelattujen otteluiden suhteen on ainakin omissa silmissä ollut iso.

No, se siitä. Taaperrukselle on monia syitä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Itseasiassa täältä palstalta pitäisi printata noi pahimmat oksennukset pelaajien ja joukkueen päälle ja printata sinne taululle jos ne silmät vielä aukeaisivat tähän viimeiseen mahdollisuuteen.
Turha luulo. Korkeintaan saavat jonkun videotervehdyksen Jorelta Saksasta.

Seuraavaan narriradioon&viaplayn lähetykseen toivon vieraaksi Kurri,Vuorinen&Marjamäki. Roastaamaan vaikka Hannu Jortikka.
Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.

Jo ennen playoffeja Jatkoajassa julkaistu juttu, jossa haastateltiin Tokea siitä miksei nuoret pelaajat saa vastuuta Jokereissa, jätti todella paskan maun. Perusteluina käytettiin klassista "mut ku me yritetään voittaa joka peli", siltähän se on kieltämättä näyttänytkin kun pyöritetty samaa kokoonpanoa koko runkosarja.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Turha luulo. Korkeintaan saavat jonkun videotervehdyksen Jorelta Saksasta.


Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.

Jo ennen playoffeja Jatkoajassa julkaistu juttu, jossa haastateltiin Tokea siitä miksei nuoret pelaajat saa vastuuta Jokereissa jätti todella paskan maun. Perusteluina käytettiin klassista "mut ku me yritetään voittaa joka peli", siltähän se on kieltämättä näyttänytkin kun pyöritetty samaa kokoonpanoa koko runkosarja.
Aika monta peliä on tällä kaudella missä Token puheille ei ole oikein katetta.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.

Siis puhutaanko nyt samasta Nemosta, joka on tässä koko alkutalven puhunut kuinka Jokerit on yksi suurimmista Gagarin - cupin voittajasuosikeista ja kenelle on tullut yllätyksenä, kun Jokerit tekeekin yhtäkkiä virheitä vaikka peli on ollut niin uomissaan koko tammi-helmikuun?
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis puhutaanko nyt samasta Nemosta, joka on tässä koko alkutalven puhunut kuinka Jokerit on yksi suurimmista Gagarin - cupin voittajasuosikeista ja kenelle on tullut yllätyksenä, kun Jokerit tekeekin yhtäkkiä virheitä vaikka peli on ollut niin uomissaan koko tammi-helmikuun?
Nemo on vailla duunia.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Siis puhutaanko nyt samasta Nemosta, joka on tässä koko alkutalven puhunut kuinka Jokerit on yksi suurimmista Gagarin - cupin voittajasuosikeista ja kenelle on tullut yllätyksenä, kun Jokerit tekeekin yhtäkkiä virheitä vaikka peli on ollut niin uomissaan koko tammi-helmikuun?
Sama mies. Kovaan ääneen hän on myös kritisoinut Jokereiden pelaamista, viimeksi kakkospelin aikana. Yritti saada Jalostakin mukaan tuohon kritisointiin, mutta kai Jukka sen verran kunnioitti entistä työnantajaansa, ettei ihan täysin viitsinyt ruveta haukkumaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tässä varmaan aika monella muullakin kuin itsellä tullut mieleen, että mitä helvetin pelejä se Nieminen oikein katselee?
Itse olen näihin tämän kauden peleihin asti pitänyt Nemoa yhtenä parhaista kommentaattoreista jääkiekon puolella ja eritoten NHL-studioissa.

Itselle on väkisinkin tullut mieleen noista Nemon jutuista, että onko kyseessä edes sama mies vai onko hinku Jokeri-organisaation palkkalistoille tosiaankin noin kova? Ei perkele, ei tota järjellä voi enään selittää.
Olisiko tosiaan jotain perseennuolenta-osaston juttuja..

Valitettavasti samaan tulokseen olen tullut Mäkisen vieressä istuvasta ex-pakistammekin.

Ja korostan että nämä mielipiteet voivat johtua tosiasiassa vain omasta täysin puutteellisesta lajitietämyksestäni/-näkemyksestäni.
Joten jatkakaan vain valitsemallanne tyylillä, herrat Niemi ja Nieminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös