Kyllä. Jaksaa just ja just odottaa #levinretki. Onhan se raskasta keskipalkan ollessa jossain 300k tuntumassa(jos riittääkään) pelata jääkiekkoa.Nyt kaikki laittamaan tsemppiviestejä kopin seinälle. Ilmeisen paljon on joukkue saanut näistä voimaa
Nyt kaikki laittamaan tsemppiviestejä kopin seinälle. Ilmeisen paljon on joukkue saanut näistä voimaa
Noita erinomaisia esityksiä juuri tarkoitin. Ne muutamat ottelut, joissa Jokerit on mielestäni todella pannut itsensä likoon ja pelannut yläkanttiin ovat olleet vierasotteluita kovissa paikoissa yleisön edessä. Vieraissa on myös mielestäni useammin hävitty n.s. saappaat jalassa. Itselläni oli se odotus, että Jaroslavin yleisö ja haaste olisi saanut nämä meidän ukot suorittamaan. Mene ja tiedä, voihan se olla että tyhjä kotihalli ja lattea tunnelma ottaa päähän jo itsessään niin paljon että sitä on näkevinään kotiesitykset entistä huonompina.Pisteitä on kerätty enemmän kotona kuin vieraissa. Yhtä kaikki - erinomaisia peliesityksiä on muutamia koko kaudelta.
Tilastoissa tämä ei valitettavasti näy mitenkään. Pisteitä on kerätty enemmän kotona kuin vieraissa. Yhtä kaikki - erinomaisia peliesityksiä on muutamia koko kaudelta.Itse olen muuten sitä mieltä että Jokerit on pelannut paremmin vieraissa kuin kotona tällä kaudella. Todennäköinen syy sille on että vieraissa on ollut jonkin verran yleisöä paikalla, ja se on edes hieman sytyttänyt pappakerhon. Mutta mitä minä tiedän, olen nähnyt vain kaikki pelit.
Minä ainakin omin syyskuussa, lokakuussa ja marraskuussa paikalla. Eikä se yleisö silloinkaan ajttanut yhtään.Jaaha, siellä on toinen iltapäivälehti löytänyt syyn Jokereiden pudotuspelitaaperrukselle (ei tarvitse käydä klikkaamassa). Päätös pelata ottelut vieraskaukalossa on pilaamassa kauden...
Itselläni on aika korkea kynnys kritisoida, sillä ymmärrän että jostain on juttu tehtävä ja välillä pitää vähän repäistä. Mutta onhan tuo nyt ihan ainutlaatuisen yksinkertaistettua. Kausi päättyy parin päivän kuluttua ja Jokereista pitäisi saada väännettyä pari negatiivista otsikkoa ennenkuin lypsylehmä on kesälomalla. Herää kysymys, onko toimittaja nähnyt yhtään joukkueen peliä tällä kaudella? Tuosta touhusta voisi kirjoitta rajattomasti negatiivisia juttuja myös asiapohjalta.
Itse uskallan väittää seuraavaa:
Jokereiden peli on ollut paskaa lähes koko kauden. Syy on väärin rakennettu joukkue, tyytyväiset veteraanit ja epäonnistunut valmennus. Uskaltaisikohan joku toimittaja kauden päätteeksi nostaa OIKEAN ongelman pöydälle ja kirjoittaa ihan reippaan jutun Kurrista, Marjamäestä ja ehkä myös kritisoida paria MM-sankaria? Tästä saatte ihan ilmaiseksi juttuidean, vaatii toki uskallusta jättää Venäjäukrainatuomarointivenäjä-lasit pois ja lähestyä mahalaskun todellisia syitä. Anybody?
Itse olen muuten sitä mieltä että Jokerit on pelannut paremmin vieraissa kuin kotona tällä kaudella. Todennäköinen syy sille on että vieraissa on ollut jonkin verran yleisöä paikalla, ja se on edes hieman sytyttänyt pappakerhon. Mutta mitä minä tiedän, olen nähnyt vain kaikki pelit.
Hyvä pointti. On varmasti hyvä jakaa kausi kahteen osaan tuon suhteen. Nyt on päällimmäisenä mielessä tämä jälkimmäinen osa ja lähtökohta pudotuspeleihin, jolloin ero yleisön edessä ja tyhjässä hallissa pelattujen otteluiden suhteen on ainakin omissa silmissä ollut iso.Eikä se yleisö silloinkaan ajttanut yhtään.
Turha luulo. Korkeintaan saavat jonkun videotervehdyksen Jorelta Saksasta.Itseasiassa täältä palstalta pitäisi printata noi pahimmat oksennukset pelaajien ja joukkueen päälle ja printata sinne taululle jos ne silmät vielä aukeaisivat tähän viimeiseen mahdollisuuteen.
Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.Seuraavaan narriradioon&viaplayn lähetykseen toivon vieraaksi Kurri,Vuorinen&Marjamäki. Roastaamaan vaikka Hannu Jortikka.
Aika monta peliä on tällä kaudella missä Token puheille ei ole oikein katetta.Turha luulo. Korkeintaan saavat jonkun videotervehdyksen Jorelta Saksasta.
Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.
Jo ennen playoffeja Jatkoajassa julkaistu juttu, jossa haastateltiin Tokea siitä miksei nuoret pelaajat saa vastuuta Jokereissa jätti todella paskan maun. Perusteluina käytettiin klassista "mut ku me yritetään voittaa joka peli", siltähän se on kieltämättä näyttänytkin kun pyöritetty samaa kokoonpanoa koko runkosarja.
Viasatin puolella tämä roastaaminen on jo pitkin kautta jäänyt todella onnettomaksi. Mäkinen nuoleskelee pelaajien perseitä eikä AJ uskalla kritisoida joukkueen toimintaa julkisesti, koska pääsee seuraamaan sitä niin läheltä. Nemosta olisi ehkä roastaamaan, mutta luultavasti hänetkin silti sensuroitaisiin pois.
Nemo on vailla duunia.Siis puhutaanko nyt samasta Nemosta, joka on tässä koko alkutalven puhunut kuinka Jokerit on yksi suurimmista Gagarin - cupin voittajasuosikeista ja kenelle on tullut yllätyksenä, kun Jokerit tekeekin yhtäkkiä virheitä vaikka peli on ollut niin uomissaan koko tammi-helmikuun?
Sama mies. Kovaan ääneen hän on myös kritisoinut Jokereiden pelaamista, viimeksi kakkospelin aikana. Yritti saada Jalostakin mukaan tuohon kritisointiin, mutta kai Jukka sen verran kunnioitti entistä työnantajaansa, ettei ihan täysin viitsinyt ruveta haukkumaan.Siis puhutaanko nyt samasta Nemosta, joka on tässä koko alkutalven puhunut kuinka Jokerit on yksi suurimmista Gagarin - cupin voittajasuosikeista ja kenelle on tullut yllätyksenä, kun Jokerit tekeekin yhtäkkiä virheitä vaikka peli on ollut niin uomissaan koko tammi-helmikuun?
Turha luulo. Korkeintaan saavat jonkun videotervehdyksen Jorelta Saksasta.
Sen verran kuitenkin korjausta tähän, että Jore on aivan yhtä vittuuntunut tilanteeseen kuin tällä palstallakin ollaan.
Jore haluaisi olla Jokereissa jätkien kanssa häviämässä nyt sen sijaan, että pelaa Saksassa?
No totta helvetissä. Sehän tarkoittaisi sitä, että pääsisi ''jätkien'' kanssa Leville juhlimaan kauden ennenaikaista päätöstä.
Jossain Liigassa, SHL:ssa tai DEL:ssa pelatessa on tosiaan sellainen paha riski, että kausi saattaa jatkua jopa toukokuun puolelle.
Jore haluaisi olla Jokereissa jätkien kanssa häviämässä nyt sen sijaan, että pelaa Saksassa?
Jos viittasi tulevaan #levinretkeen? Kantit on teroitettu, ääni avattu, taskumatti täytetty Mintulla.Kapteeni Anttila Jokereiden haastattelussa:
"Vire on hyvä - sitä se on ollut kokoajan"
Siltähän tuo on tosiaan näyttänyt. Miten edes kehtaa?
Vittu että laittaa jo oksettamaan tuo paskanjauhaminen. Lopettakaa se venäläistyminen ja olkaa rehellisiä. Itselleen valehtelulla ei pitkälle pötkitä.Kapteeni Anttila Jokereiden haastattelussa:
"Vire on hyvä - sitä se on ollut kokoajan"
Siltähän tuo on tosiaan näyttänyt. Miten edes kehtaa?