Jokerien mediaketju

  • 2 143 694
  • 8 715

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Hyvä ja kannattajaläheinen on tämä Jokerien mainoskampanja. HIFK:n on myös varsin tyylikäs ja yksinkertainen, mutta ehkä siihen tulisi ripaus sympaattisuutta lisää, jos tämä "kamrat" viittaisi selkeämmin myös tavallisiin kannattajiin. Ja toisaalta jättäähän noi pelkät numerot vähän tulkinnan varaa ja sieltä voi bongata halutessaan vaikka Karalahden, Tikkasen jne. En gång jne. No ei anneta enempää vinkkejä vihollisleiriin.

Narriradiolle jälleen täydet pisteet. Mielenkiintoista kuultavaa. Mikäli toiveita otetaan vastaan, niin itse toivoisin syvempiä pelaajahaastatteluita aina silloin tällöin. Aikoinaan Njassalla oli erinomaisia pelaajavierailuja oliko se nyt Radio Cityllä Jokeriklubi-nimisessä ohjelmassa joskus 90-luvun alussa ja niissä tuli pelaajista vähän erilaista ja inhimillisempää näkökulmaa kuin pelkkiä pelihommia, musiikkimakua yms. Itse kuuntelin aikoinaan jokaisen ohjelman.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Jokerien kamppiksessa muita naamoja kuin Selin, Blomqvist, Väänänen ja Kalevi. En ole ainakaan muita bongannut. Jos nuo on ainoat naamat niin vähän on heikko kattaus. Olisihan siihen voinut iskeä Ossin lisäksi muitakin nykyisiä tai entisiä pelaajia, Eteläpäädyn ja Old Chiefsin aktiiveja sekä tavallisia rivifaneja.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko Jokerien kamppiksessa muita naamoja kuin Selin, Blomqvist, Väänänen ja Kalevi. En ole ainakaan muita bongannut. Jos nuo on ainoat naamat niin vähän on heikko kattaus. Olisihan siihen voinut iskeä Ossin lisäksi muitakin nykyisiä tai entisiä pelaajia, Eteläpäädyn ja Old Chiefsin aktiiveja sekä tavallisia rivifaneja.

Eikös se Hanno Möttölä käynyt jossain mainoskuvauksissa? Olenko täysin missannut jotain vai onko jotain vielä tulossa?
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onko Jokerien kamppiksessa muita naamoja kuin Selin, Blomqvist, Väänänen ja Kalevi. En ole ainakaan muita bongannut. Jos nuo on ainoat naamat niin vähän on heikko kattaus.

Lisää on tulossa eikä kampanja ei ole vielä valmis, se on vasta aloitettu.
 
Jokerit voisi laajentaa "minä, me, Jokerit" -hengessä mainoskamppista siten, että pyytävät FB:ssä jengiä tägäämään ottamiaan omia jokerivirnekuviaan Jokereille. Näistä fani- ja julkkisnaamoista voisi sitten koostaa "Minä olen Jokeri" -videokompilaation, jossa vaihtuu naamat sekunnin murto-osissa. Väliin tai feidattuna highlightseja vuosien varrelta. Lähetetyt kuvat voisi vetää saman värifiltterin läpi kuin nämä katumainoksien kuvat.

Tuota Jokeriperhe-pätkää voisi hyödyntää oikeastaan missä tahansa videomuodon markkinoinnissa (Narinkkatori jne), myös Areenan skriineillä tunnelmannostatusmielessä. Mosaiikkina Areenan käytävillä yms yms.

Saa käyttää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jokerit ois voinut hyvin lisätä tuohon kamppikseen vielä QR-koodit, missä tulis vähän lisätietoja ko. henkilöstä, jos kannattaja niin taustoista jne. Ei ois ollu iso homma, mutta voisin veikata että aika moni ois sen saattanut jopa tsekatakkin sporaa/dösää venaillessa.

QR-koodeja ei oikeasti käytä kukaan. Niiden käyttöaste on niin naurettavan pieni (ihan ymmärrettävääniin kauan kun vaativat erillisen appin), että fiksumpaa olisi laittaa vaan suora urli jokaiseen mainokseen.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit voisi kotisivuilleen, Facebookiin & Twitteriin pistää pystyyn "lähetä terveisesi Ben Eavesille tämän kautta"-osion. Sen verran suosittu ja pidetty kaveri fanien keskuudessa ja ainakin itsellä tekisi mieli kiittää kaveria kaikesta. Ben kun ei sattuneesta syystä paljon varmaan lue Jatkiksen palstoja. Toivotaan että löytää jonkun pestin seurastamme ja tulee mahdollisuus törmätä hallilla jatkossa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tästähän voi purjehtija syyttää vain ja ainoastaan itseään.

Ja sitten "fanit" näyttää persettä joukkueelle. Juuri näin. Menkää vittuilemaan sille Hjallikselle sitten.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Ja sitten "fanit" näyttää persettä joukkueelle. Juuri näin. Menkää vittuilemaan sille Hjallikselle sitten.

Hjallis nyt kuin sattuu olemaan ylinhenkilö ja päättäjä Jokereissa. Kyllä Hjallis on itse soppansa keittänyt minkä takia faneilla on syytäkin olla vihaisia. Harmi että joukkue kärsii tästä myös, mutta semmoista se on. Olisi Hjalliskin voinut vähän miettiä ennen kuin alkaa tötöilemään. Se on mielestäni täysin selvä, että Hjalliksen toiminta heijastuu koko joukkueeseen. Joukkueella ja pelaajilla on myös syytä olla vihaisia Hjallikselle. Jokerit ei todellakaan ole voittamassa meinaan mitään tulevalla kaudella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja sitten "fanit" näyttää persettä joukkueelle. Juuri näin. Menkää vittuilemaan sille Hjallikselle sitten.

Hiljaisuus ei ole vittuilua. Ja faneille vittuilun sijaan voisit mennä itse huudattamaan porukkaa hallille. Hjallis tiesi varsin hyvin mitä on luvassa kun tuodaan fanien vastustama Karalahti joukkueeseen, turha esittää yllättynyttä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokerit ois voinut hyvin lisätä tuohon kamppikseen vielä QR-koodit, missä tulis vähän lisätietoja ko. henkilöstä, jos kannattaja niin taustoista jne. Ei ois ollu iso homma, mutta voisin veikata että aika moni ois sen saattanut jopa tsekatakkin sporaa/dösää venaillessa.

Jokerit voisi laajentaa "minä, me, Jokerit" -hengessä mainoskamppista siten, että pyytävät FB:ssä jengiä tägäämään ottamiaan omia jokerivirnekuviaan Jokereille.
Saa käyttää.

Tässä mielestäni pari hemmetin hyvää ideaa, jotka kävi allekirjoittaneenkin mielessä kun kampanjaan törmäsin. Veikkaan että tehostaisi vaikutusta ja ainakin lisäisi tunnettuutta, joten miksipä ei näihin toimenpiteisiin ryhdyttäisi. Varsinkin tuo FB-juttu ei liene vaikea toteuttaa.

Kampanja on hyvin linjassa Jokerien sloganin ja viimevuosien markkinoinnin kanssa ja siitä ehdoton plussa. Vaatii kuitenkin paljon näkyvyyttä tuolle "Minä, Me, Jokerit" -meiningille, jotta menee perille suuremmalle yleisölle. Siksi toimineekin nyt paremmin kuin olisi toiminut vaikka pari vuotta sitten.

Selvästi nyt molemmilla Stadin jengeillä trendi on "yksinkertainen on kaunista" ja mielestäni hyvä niin. Olen tyytyväinen myös siihen, että Jokerit nostaa esille narrimaisuuden (virnistys, narri nauraa), kun taas HIFK:lla keskiössä on slangin ja ruotsin ohella punainen väri. Hyvin on molempien seurojen markkinointikoneistot asian ytimessä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tietämättä mitä muuta sieltä on tulossa, on pakko sanoa, että tää ulkomainoskampanja on todella hyvä. Toisin kuin aiempien vuosien Minä, me... -setit, tää oikeasti kiteyttää kaiken sen tuohon yksinkertaiseen ja siksi niin loistavaan logoa mukailevaan kuvaan.

Toimii, paras Jokerien mainoskampanja jo nyt mitä muistan omalta parikymmenvuotiselta liigan seuraamisajalta.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Onko Jokerien kamppiksessa muita naamoja kuin Selin, Blomqvist, Väänänen ja Kalevi. En ole ainakaan muita bongannut.

Mikko Kivinen ja Aake Kalliala bongattu
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku hieno ihminen on hiljattain ladannut Youtubeen kevään 2002 ratkaisevan finaaliottelun kokonaisuudessaan esille!

Jokerit-Tappara 14.4.2002 4/5 - YouTube Ottelun loput osat löytyvät käyttäjän muista videoista. Näyttää siellä muitakin Jokeripätkiä olevan vuosien takaa. Kylmiä väreitä tulee, jätkät hoitakaa se kannu viimeisenä liigakautena kotiin, jooko?! Rautakorpi näyttää muuten aivan yhtä vanhalta jo tuolloin 11 vuotta sitten. Partakaan ei juuri kasva ja legendaarinen tukkakin ja ilmeet ovat aivan samat.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Viesti #442 ja siitä eteenpäin :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Narriradion osalta edelleen on paikallaan kiitoksen sanat, mielenkiintoinen ja toimiva juttu jota on mielellään kuunnellut. Samoin nuo youtubeen ladatut muistelopätkät on hienoja, niitä on aina hauska fiilistellä.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Vihdoin ja viimein sain itsekin kuunneltua narriradiota ja todella positiiviset fiiliset. Henkilökohtaisena pyyntönä toivon Joel Harkimosta vakioääntä lähetyksiin, mikäli tämä on mahdollista. Hän toimisi erinomaisena välikätenä kannattajien sekä toimiston välillä. Näin saisimme joka viikko pientä tarinaa toimiston puolelta ja ainakin minua kiinnostaa todella paljon hänen näkemyksensä asioista. Ennen lähetystä Joel oli minulle täysi tuntemattomuus, mutta narriradion kautta hänkin pääsisi yhä enemmän ja enemmän esille ja samalla toimisi eräänlaisena iskunvaimentimena isänsä suhteen.

Kokonaisuudessaan mielettömän hyvä homma ja tulen kuuntelemaan jatkossakin huomattavasti aktiivisemmin. Muutenkin Jokereiden viestintä on jäätävän hyvällä tasolla, itse ainakin odotan kieli pitkällä Lämsän & co. kommentteja heti otteluiden jälkeen ja homma toimii omasta mielestäni erinomaisesti!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös