Siiretty positiivisuusketjusta:
Tässä mainoskampanjassa häiritsee eniten se, että siinä on selkeästi ajateltu, että Jokereilla on 50-vuotisjuhlakausi, kun tuo 50X on otettu mukaan, mutta mitään muuta tähän ei olla osattu sisällyttää, vaikka imagollista tilausta potentiaalisessa kuluttajapohjassa olisi aivan satavarmasti olemassa. Tyylikäs, uskottava ja vetoava mainoskampanja olisi varmasti toiminut tuota noloa sotkua paremmin, mutta se on eri asia ja osittain katsojan silmässäkin. Jonkun mielestähän tuokin tekele saattaa olla vaikka kuinka Helvetin hyvä ja nautinnollinen pätkä, jykevä, salaperäinen, rytmikästä... [sic]
Nojoo, mutta pointti oli totta kai siinä, että pelkästään sillä, mitä parin vuoden päästä muistetaan - tai siis tässä tapauksessa "kukaan ei muista" - ei ole päättelyarvoa. Ts. Jokerit on (toivottavasti/oletettavasti) tehnyt markkinointistrategiansa joskus parisen vuotta sitten, ja nyt sitä toteutetaan ja päivitetään. Sen pohjalta luodaan mm. tietynlaisia mainoskampanjoita sekä tietysti suurempia suuntaviivoja (kuten kielelliset asiat jne). Niinpä yksittäinen mainoskampanja tähtää tämän hetken markkinointiin, vaikka se onkin osa pidemmän tähtäimen markkinointistrategiaa.Bullshit. Jokerien markkinoinnista vastaavilla (kuten kaikilla muillakin nykyaikaisilla firmoilla) on satavarmasti tehtynä kattava markkinointisuunnitelma joka pitää sisällään ennalta laaditut suunnitelmat ja tavoitteet niin lähitulevaisuuden eli "nykyisyyden" kuin myös vähintään parin-kolmen vuoden päähän. Näihin tavoitteihin pyritään hyvin erilaisten markkinointitoimenpiteiden kautta. Ei siis ole vain yhtä "markkinointia" tai yhtä tavoitetta.
Tässä mainoskampanjassa häiritsee eniten se, että siinä on selkeästi ajateltu, että Jokereilla on 50-vuotisjuhlakausi, kun tuo 50X on otettu mukaan, mutta mitään muuta tähän ei olla osattu sisällyttää, vaikka imagollista tilausta potentiaalisessa kuluttajapohjassa olisi aivan satavarmasti olemassa. Tyylikäs, uskottava ja vetoava mainoskampanja olisi varmasti toiminut tuota noloa sotkua paremmin, mutta se on eri asia ja osittain katsojan silmässäkin. Jonkun mielestähän tuokin tekele saattaa olla vaikka kuinka Helvetin hyvä ja nautinnollinen pätkä, jykevä, salaperäinen, rytmikästä... [sic]