Millä perusteella hänellä on tällainen mahdollisuus ollut?
Mikä mahdollisuus? Yksilöi tarkemmin etten turhaan vastaa asiaan mitä et tarkoita.
Millä perusteella hänellä on tällainen mahdollisuus ollut?
Mikä mahdollisuus?
Rahastoida palķastaan suurempi osuus kuin suomalaiset pelaajat.
Ruotsissa ei ole tietääkseni 100k rajoitusta.
Minäkin olen siinä käsityksessä, että Ruotsissa voi rahastoida enemmän. Sitä taas epäilen vahvasti, että Omark olisi voinut rahastoida Suomesta saamiaan palkkatuloja Suomen verotuksen ohi Ruotsiin.
Saatat olla oikeassa. Yritän tarkistaa huomisen aikana, mutta noinhan sen olettaisi olevan.
Olisi toki hienoa jos tuohon saisi vahvistuksen suuntaan tai toiseen. Hullulta kuulostaisi Suomessa taottujen tulojen siirto ruotsalaisen rahastoinnin piiriin, mutta sopimusteknisiä juttujahan nuo loppupeleissä ovat. Helpottaisi jo ihan tuleviakin hankintoja silmälläpitäen jos tuohon saisi faktaa tiskiin.
Mietin tuossa sellaistakin, että olisiko edes teoriassa mahdollista, että Omarkilla olisi ollut pientä häntää sopparissa? Hänellähän oli kahden vuoden sopimus, mutta optio pelaajalla ja halu maksimoida tulot: eikö tuolloin olisi kannattanut jaksottaa enemmän tuloja vuoden 2015 puolelle kun todennäköisyys viipyä maassa rajoitetun määrän päiviä on olemassa?
Toinen vaihtoehto olisi se, että verosopimus asian mahdollistaisi, mutta pikaisella vilkaisulla näin ei ole.
Kuuden kuukauden aikarajaa ei ole sidottu kalenteri- tai verovuoteen.
Olisi toki hienoa jos tuohon saisi vahvistuksen suuntaan tai toiseen.
Sasha Huttunen kirjoittaa IL:n nettiversiossa Kari Heikkilän suulla siitä, miten KHL suosii otteluohjelman kautta SKA:ta ja Jokereita.
Palataan.
Pakko nostaa hattua tälle uhrautuvaisuudelle!
Mitäs mä nyt olen kirjoittanut että tälleen kettuilet?
Amanda ei edusta Jokerien arvoja ja siksi DJ pitää vaihtaa.
Niinpä, ja sitäpaitsi molemmat neppailivat aivan ylettömästi. Huippuna Jokereiden pitkä 5-3 ylivoima. Saatiinko siinä edes laukausta aikaiseksi?Onpa taas vaihteeksi helvetin positiivinen otsikko Jatkoajassa Jokereiden voittamasta ottelusta KHL:ssä.
Onpa taas vaihteeksi helvetin positiivinen otsikko Jatkoajassa Jokereiden voittamasta ottelusta KHL:ssä. Jos IFK olisi voittanut jonkun KooKoon 1-0, niin eikö varmaan ifk:n veskaria kehuttaisi maasta taivaaseen ja ottelua hehkutettaisi jännittäväksi taisteluksi. Vituttaa.