Pahoin pelkään ettei tästä tule yhtä hyvä kuin mitä tehtävä idässä sarja oli..
Ei todellakaan niin "asiantunteva" kuin Tehtävä Idässä luulisin näin. NHLwamissa nää äijät heitteli jerryä jätkien kaa ja arvio pressipaikkojen ruokia yms.. saa nähdä
Pahoin pelkään ettei tästä tule yhtä hyvä kuin mitä tehtävä idässä sarja oli..
Tästä tuli mieleen, tietääkö kukaan näyttääkö Viasat yleisesti Ruotsissa ja Baltiassa KHL:ää/Jokereiden pelejä? Tätä tuli jo viikonloppuna ihmeteltyä, kun päivitin KHL mobiilisovellusta ja siinä mainittiin ettei Live streamit ole saatavilla Suomessa ja Norjassa.Venäjän valtakunnallinen kanava Rossija2 näyttää ottelut suorina lähetyksinä 140 miljoonaa ihmistä kattavassa jakeluverkossaan. Pelit näkyvät myös Ruotsissa Viasatilta sekä esimerkiksi Baltian maissa, Kroatiassa ja Slovakiassa. Myös Pohjois-Amerikassa One World Sport -kanava näyttää kamppailut.
ViaPLAYlla ainakin näkee Jokereiden pelejä Ruotsissa, ruotsin kielisellä selostuksella.Tästä tuli mieleen, tietääkö kukaan näyttääkö Viasat yleisesti Ruotsissa ja Baltiassa KHL:ää/Jokereiden pelejä? Tätä tuli jo viikonloppuna ihmeteltyä, kun päivitin KHL mobiilisovellusta ja siinä mainittiin ettei Live streamit ole saatavilla Suomessa ja Norjassa.
Tästä tuli mieleen, tietääkö kukaan näyttääkö Viasat yleisesti Ruotsissa ja Baltiassa KHL:ää/Jokereiden pelejä? Tätä tuli jo viikonloppuna ihmeteltyä, kun päivitin KHL mobiilisovellusta ja siinä mainittiin ettei Live streamit ole saatavilla Suomessa ja Norjassa.
Onko kenelläkään hajua mihin tuon eilisessä matsissa jaetun Viaplay-koodin voi syöttää? Löysin ainoastaan sivun, johon käy 4 merkin koodi ja matsissa jaettu koodi oli 6 kirjainta.
Ahaa, tuo siis on oikea sivu. Itse onnistuin löytämään parikin muutama paikka johon olisi voinut jonkinlaista koodia syöttä, mutta ne eivät syystä ja toisesta olleetkaan oikeita. Tuosta itse koodista sen verran, että ilmeisesti koodeja on ainakin muutama erilainen nimittäin EP:hen näkyi jumbolla eri koodi.viaplay.fi/khl
Eilenhän se koodi näkyi jumbolla ja viaplay läpsyttimissä taisi olla PWE812 mutta se ei toiminut kellään?viaplay.fi/khl
Koodi siis MNC236
Mulla ainakin toimi nimenomaa osoitteen viaplay.fi/khl kautta aktivoimalla. Viaplay sport kanavapaketin aktivointikentässä tuo koodi siis ei toiminut.Eilenhän se koodi näkyi jumbolla ja viaplay läpsyttimissä taisi olla PWE812 mutta se ei toiminut kellään?
Juu no eipä tolla väliä minulle oo, viaplay löytynee jo.Mulla ainakin toimi nimenomaa osoitteen viaplay.fi/khl kautta aktivoimalla. Viaplay sport kanavapaketin aktivointikentässä tuo koodi siis ei toiminut.
Nippa nappa jaksaa katsella koska Jokerit, mutta ns juontajat/toimittajat enemmän esillä ja se laskee tasoa.
Jep. Sama tarjous voimassa myös Jugraa vastaan.Tuon lastenlipun olisi pitänyt maksaa 4.80. Pelisilmää kaivataan.