Itse missasin tämän, mutta jos näin on niin hyvä homma!Näkyihän saku maanantaisessa Bobin haastiksessa videolla treeneissä ilman no contact paitaa. Eiköhän Saku ole mukana viimeistään runkosarjan viimeisissä peleissä ja playoffeissa.
Itse missasin tämän, mutta jos näin on niin hyvä homma!Näkyihän saku maanantaisessa Bobin haastiksessa videolla treeneissä ilman no contact paitaa. Eiköhän Saku ole mukana viimeistään runkosarjan viimeisissä peleissä ja playoffeissa.
Näkykös Grantia missään? Koitin tuota ryhmäkuvaa tihrustella selaimesta, mutta ei ainakaan siinä osunut silmiin.
Eiköhän Grantin osalta kannata toivoa sitä, että mies on kunnossa.
Grant on muuten käynyt jo jäällä, joten lupaa hyvää. Toisaalta, kuten on todettu, nämä päävammat voivat olla arvaamattomia. Viiko varmaan vähintään katsellaan tilan kehitystä.
Ikosen näköinen herrasmies nojailee mailaan jääluolan treeneissä Jokereiden uusimmalla videolla. Näinköhän pelaa jo huomenna?
Grantia odotellessa.
Päivä kerrallaan seurataan. Toivotaan ettei mitään isoa.
Oli kyllä niin veltto ilmestys Traktor-pelissä, kuti täysin piipussa ja jonkun vaihdon jälkeen heilutti kättään.Missähän välissä Jensen on ehtinyt loukkaantua? Eilen kaveri vielä kuitenkin oli haastattelussa ja sanoi, ettei toivottavasti joudu toistamiseen pitämään puhetta jengille ennen matsia.
Mullakin oli pieni mutu, et sieltä tullaan takasin vaikka ilman kättä, jos joukkue sitä tarvitsee. True soldier.Olli siis tänään kokoonpanossa, vaikka koko loppukausi piti olla sivussa. Uskokaa tai älkää, mutta mä vähän odotin tätä.
Minä taas epäilin vaan Jokereiden tiedotuspolitiikkaa. Ei haluttu antaa pleijareita silmällä pitäen tietoa vastustajille todellisesta terveystilanteesta.Mullakin oli pieni mutu, et sieltä tullaan takasin vaikka ilman kättä, jos joukkue sitä tarvitsee. True soldier.
Niin minäkin, etenkin kun Olli pyörähteli kiekon kanssa taustalla Jounerin haastattelussa ennen ysäri-iltaa. Hänen luistelutyylinsä erottuu kyllä joukosta helposti.Olli siis tänään kokoonpanossa, vaikka koko loppukausi piti olla sivussa. Uskokaa tai älkää, mutta mä vähän odotin tätä.