Vaikka ei olisi mitään pahempaa käynytkään, niin toivottavasti jättää edes tuon All Stars -pelin väliin.Ei näyttänyt kovalta poikkarilta, mutta mutta...
Vaikka ei olisi mitään pahempaa käynytkään, niin toivottavasti jättää edes tuon All Stars -pelin väliin.Ei näyttänyt kovalta poikkarilta, mutta mutta...
Lähetetään Räsänen tai Torpström tilalle!Vaikka ei olisi mitään pahempaa käynytkään, niin toivottavasti jättää edes tuon All Stars -pelin väliin.
Tai molemmat!Lähetetään Räsänen tai Torpström tilalle!
Myös Normanin "flunssa" jatkuu yhä. Eikös hänkin ottanut pientä osumaa SKA-pelissä?
Mikäs sillä Lauridsenilla sitten lopulta oikein hajosi, käsi, jalka?
Itse taas olin kuulevinani, että puhuivat Miro Aaltosesta.Eikös nuo puhuneet SKA ottelun yhteydessä, että Norman oli keuhkokuumeessa?
Jostain kuulin että hauislihas räjähtäny puntilla. Vaan siis kuulopuhe.
Mun @Lapajäähän saatujen tietojen mukaan Mäenalanen on ollut useamman viikon jo pelikunnossa ja Grantillekaan ei käynyt tilanteessa mitenkään. Liekö lomalla?
Normanin flunssa senkun jatkuu. Onpa sitkeä tauti.
Mun @Lapajäähän saatujen tietojen mukaan Mäenalanen on ollut useamman viikon jo pelikunnossa ja Grantillekaan ei käynyt tilanteessa mitenkään. Liekö lomalla?
Samaa olen itsekin hämmästellyt. Oma keittiödiagnoosini on ollut se, että ammattiurheilijat elävät sen verran terveellisillä elämäntavoilla, että vastustuskyky lienee melko huipussaan.Lähinnä ihmetellyt vuosikaudet, että miksi pelaajat eivät oikeastaan koskaan ole kipeinä (ainakaan siinä määrin etteikö jollain napeilla laitettaisi kentälle).
Näkyihän saku maanantaisessa Bobin haastiksessa videolla treeneissä ilman no contact paitaa. Eiköhän Saku ole mukana viimeistään runkosarjan viimeisissä peleissä ja playoffeissa.Siellähän se Mäenalanen hiihteli muiden jokeripelaajien kanssa tänään Oittaalla. Vähän alkaa tulemaan Mike Lundin -fibat tästä Sakusta siinä mielessä, että Lundinkin pyöri normaalisti jengin mukana kauden loppuun asti, mutta siihen se sitten jäi.