Jokereille netti-TV

• 19 913
  • 84

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Kyllähän tämä Jokereiden netti-TV on ihan maailmanlaajuisesti omaa luokkaansa. Aivan loistava. Ei NHL tyyliin PR-osastoiden siloittelema vaan oman huumorin sävyttävä hieno näkymä joukkueen sisäpiiriin. Kuvanlaatu on aivan riittävä. Itse webbisivuthan ovat vielä aivan hirveät, mutta asiaan on tulossa muutos.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Bozik on oikeilla jäljillä tuossa ylempänä. Omalla tavallaan on erittäin hyvä juttu, että tämän nettitv:n pyörittäminen on annettu näiden mediapajan nuorten toimittajanalkujen hoidettavaksi, sillä heillä on selvästi oikeasti intoa ja kiinnostusta tuohon hommaan. Ja onneksi pelaajilta todellakin näyttäisi tulevan sitä vastakaikua, kun äsken noita haastatteluja katselin. Huvitti lukea tämän ketjun lynkkaavia tekstejä netti-tv:n aloittaessa. Olihan se kuvanlaatu vielä silloin hirveää luokkaa, mutta alkukankeus on tällaisissa asioissa aivan normaalia ja odotettua kehitystä on tapahtunut. Onneksi ei lyöty hanskoja tiskiin, vaikka jotkin hätäisimmät täällä jo sitäkin ehdottelivat.

Keep up a good work, guys!

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
heh heh..jopas kehuja tulee..kiitos kiitos! kiva lukea että katsojia ja teitä miellyttää meidän aikaansaannokset! koko ajan koitetaan kehitellä vielä lisää..

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ikijokeri kirjoitti:
Omalla tavallaan on erittäin hyvä juttu, että tämän nettitv:n pyörittäminen on annettu näiden mediapajan nuorten toimittajanalkujen hoidettavaksi, sillä heillä on selvästi oikeasti intoa ja kiinnostusta tuohon hommaan.

Keep up a good work, guys!
Mä uskallan sen verran päteä, että väitän tietäväni/näkeväni että näin päästiin lähelle joukkuetta ja saatiin/saadaan sieltä kommentteja. Tuo tuore ote ansaitsee kaiken kiitoksen ja luotan siihen, että nyt toimittajien ammattitaitoon kuuluu se, että ei työnnä mikrofonia kurkkuun sekunnilla hävityn maratonin jälkeen ja kysy "miltä nyt tuntuu".

Etenkin nuorille faneille on tärkeää kuullla mitä jätkät ajattelee. Minulle henkilökohtaisesti ehkä isoin "Jokeri-elämys" oli kun Nikolai Makarov asteli koppiin ja sanoi "Jokeri pelaa hyvin". Äijä tuli jäälle, jossa näytin sille kuinka kiekkoa pelataan. Sen jälkeen siirtyi muualle.

Jurrikirjotelmaa, mutta ajatus se, että nyt on kehissä toimittajat joita joukkue selkeästi haluaa jelpata. Voimme siis tehdä jotakin uutta, saamme aidosti kuulla kaverien mielipiteitä. Unohda iltapäivälehdet, liity Jokerit-netti tv:n lukijaksi.

Ai niin joo. Toi Makarov liittyi asiaan siten, että häntäkin Suomessa haastateltiin... Eikö ole kiva kun YYA mahdollistaa yhden Neuvostoliittolaisen jääkiekkoilijan Suomessa.... Joo se on todella kiva.... kertoo maidemme hyvistä ja luottamuksellisista suhteista... olen aina kannattanut Suomen ja Neuvostoliiton yhteyttä ja olen onnellinen jos voin pelaamalla tätä auttaa.... Minä tykkää tosi paljon Suomi ja jääkiekko..... plaa plaa plaaa

Mun kanssa se otti skapana viivat Myllypurossa ja kertoi sillä enemmän kuin noissa haastatteluissa. Sanomattakin on selvää, että Kolja hävisi.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Muistaakohan kukaan 90-luvun alussa Njassan pyörittämää Jokeriklubia Radio Cityssä. Se oli minusta erinomainen ohjelma, ja ai että jos yksikin jakso jäi kuulematta... niin kyllä 15-vuotiasta jokerifania otti kupoliin. Njassalla oli rento asenne pelaajia kohtaan ja samalla tavalla pelaajatkin suhtautuivat hommaan ja oli mielenkiintoista kuulla pelaajista muitakin juttuja kuin pelkkää lätkää.

Näitten ekojen nettitv-haastattelujen perusteella, tässä hommassa on mahdollisuuksia vähän samaan fiilikseen eli tuoda pelaajia ja joukkuetta kannattajia lähemmäksi. Potentiaalia tuossa on vaikka mihin ja mielikuvitus ja toimittajien aika vain lienevät rajana:)

Hommassa on hyvä innostunut ote, eikä se ole sellaista viimeisen päälle hiottua ainoastaan kaupalliset tarkoitusperät omaavaa tuubaa, joka loppujen lopuksi ei kiinnosta ketään. Suuret kiitokset kaikille nettitv:tä pyörittäville!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Njassa

Tämä sällihän sanoi, että masentavinta oli krapulaiset sunnuntait. Sitten joku frendi oli houkutellut, että tule tsekkaa Jokerien matsi ja se oli siinä. Siitä sitten eteenpäin. Jokerit.

Laitetaan nyt loppuun nuoremmille vielä ilman hymiöitä, että Kolja voitti viiva-kisan. Vaihteli etu- ja takaperin ja vei loput yhdellä luistimella.

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Netti-tv on onnistunut mielestäni hyvin. Ainoa mitä jään nyt kaipaamaan on Tim Stapletonin haastattelu, hän on mielestäni kiinnostavin pelaaja tällä hetkellä Jokereissa. Erikoiset taustatkin hänellä, harrastuksiakaan unohtamatta...

En kyllä ymmärrä itse tätä nhl.comiin vertailua, eihän meillä ole mitään jakoa kun vertaa Suomea ja jenkkilää talousalueena tai muutenkaan. Suomen mittakaavassa tämä alkaa olla kohta jopa nhl.com, Jokeriversiona toki.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
HPK - välierien jälkeen tuli haastattelut, jotka olivat kyllä melko huonolaatuisia. Onneksi pääasia on itse haastattelu, ja jutut joita haastateltavat heittävät. Tuota ennen kahdesta edellisestä kotimatsista ei tullut haastatteluja, enkä satu muistamaan, tuliko 15.3. edeltävistä kotimatseista haastatteluja. Eipä tuolla niin isoa merkitystä ole, mutta pienet selitykset haluaisin?

Toinen asia, mistä pitää sanoa, on maalikoosteet. Niitä ei ole näkynyt pitkiin aikoihin, missä vika?

En ole vihainen, enkä halua sen isommin moittia, mutta miksi näin mahtavat palvelut faneille on poistettu?

Kritiikin jälkeen on aina hyvä heittää toiveita, ne varmasti kuunnellaan. :) Olisi todella mielenkiintoista kuulla pelaajien mietteitä nettitv:ssä ennen matseja, ja varsinkin ennen pudotuspelisarjoja, vaan onko niiden hankkiminen liian hankalaa? Taisin nytten toivoa hiukan liian myöhään tätä kautta ajatellen, mutta tulevina kausina olisi mielenkiintoinen lisä.

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elazi kirjoitti:
HPK - välierien jälkeen tuli haastattelut, jotka olivat kyllä melko huonolaatuisia.
Nykyinen palvelin suosii pienempiä tiedostoja.
Yhteen matsiin ei ollut enää haastattelijoita, koska meidän pojilla alkaa olla keväällä tähän aikaan jo paljon kysyntää, eli siis töitä.
Vikat finaalit hoidetaan, eli 10.4. Helsingin ottelu.

Elazi kirjoitti:
Toinen asia, mistä pitää sanoa, on maalikoosteet. Niitä ei ole näkynyt pitkiin aikoihin, missä vika?
Areenan ottelukuvauksesta huolehtivalla firmalla on ollut toimitusongelmia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy