Jokereille netti-TV

• 19 919
  • 84

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
salama#8 kirjoitti:
Haastattelut ovat hyviä ja en ainakaan minä niistä löydä mitään valittamista. Haastateltavat ovat "kuumia nimiä" ja kysymykset hyviä.

Eikö se asiallisen palautteen saaminen ole ihan hyvä juttu, koska omaa tuotosta on vaikea katsoa objektiivisesti. Oletan, että sinulla on sormet pelissä tämän netti-tv:n suhteen.

Joo asiallinen palaute on todella hyvä. Ja saa esittää myös toiveita että ketä haluaisi kuulla haastatteluissa. Niitä yritetään sitten toteuttaa sitä mukaan kun pelejä ja tilaisuuksia tulee.
Oletus osui ihan oikeaan! :)

-yksi jannuista

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Capitano kirjoitti:
Joo asiallinen palaute on todella hyvä. Ja saa esittää myös toiveita että ketä haluaisi kuulla haastatteluissa.
Kankaanperän mietteitä olisi nasta kuulla sitten kun pääsee takaisin kehiin. On sitä joukkoa, jota harvoin haastatellaan vaikka kuuluu joukkueen tärkeimpiin pelaajiin.

Hyvin olette kyllä tähän asti haastateltavat valinneet eikä itselläni ole valittamista koko JokeriTV:stä. Maalit kyllä näkee muutakin kautta, joten haastattelut lähinnä kiinnostaa.

Getz-laf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Flyers
Ihan positiivisia mietteitä minulla tästä netti-tv:stä on. Tosin kuvanlaatu heikko mutta haastatteluissa se ei pahemmin haittaa. Yhden mielenkiintoisen seikan olen pannut merkille, sen että Jokereiden kopista tulee iha vitun hirveetä musiikkia :D iskelmää sun muuta! voee elämä! No mikäs siinä jos tykkää. Mutta kaikinpuolin mukava uudistus näihin muuten umpisurkeisiin sivuihin.

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Getz-laf kirjoitti:
Ihan positiivisia mietteitä minulla tästä netti-tv:stä on. Tosin kuvanlaatu heikko mutta haastatteluissa se ei pahemmin haittaa. Yhden mielenkiintoisen seikan olen pannut merkille, sen että Jokereiden kopista tulee iha vitun hirveetä musiikkia :D iskelmää sun muuta! voee elämä! No mikäs siinä jos tykkää. Mutta kaikinpuolin mukava uudistus näihin muuten umpisurkeisiin sivuihin.
Kuvanlaatu on kyllä parantunut huomattavasti alun sekoilun jälkeen. Mutta nuo sivut ja muutenkin tuo nettitv-osio on todella tylsä. Normaalilla tekstillä vain laitettu linkit valkoselle taustalle. Edelleen kotisivut aiheuttavat enemmän myötähäpeää kuin kiitosta.

Ja mitä tuohon musiikkiin tulee, taitaa Low-High Jyrki olla dj:nä tällä hetkellä. Mutta ensi kaudelle tulee korjaus asiaan kun erään eläkkeelle siirtyneen uutisankkurin poika palaa kotikonnuille.

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
OT: Kyllä tänne ainakin uppoaa Irwin, ainakin pienessä camp-hengessä:)

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maalikoosteet

Itse olen aina toivonut, että kaikilla liigajoukkueilla olisi sivuillaan maalikoosteet. Aina se nelosen 'kaikki maalit' ei tule sopivaan aikaan meikäläisen kalenterin kannalta. Innostuin tästä ketjusta, koska ymmärsin kirjoituksista, että Jokereiden maalikooste on ihan huonoimpia, mitä löytyy. Poikkesin siis uudestaan eri joukkueiden sivuille katsomaan, mitä heillä on tarjolla:

Kärpillä (joilla rahaa vissiin on) oli kuvattu yhdestä paikasta jotain huoltosiltaa, jonka toisella puolella erottui myös pelitapahtumia.

Useilla joukkueilla en löytänyt minkäänlaista linkkiä etusivulta. Jos tällainen palvelu on piilotettu jonnekin hankalan linkkiviidakon taakse, niin olkoon mun puolesta.

Bluesilla jossain määrin O.K., mutta jokainen maali piti ladata erikseen, mikä kävi vähän ärsyttäväksi

Mm. julleilta en löytänyt mitään.

Ne koosteet, jotka löysin, olivat kuvakooltaan n. 1/3 Jokereiden vastaavasta. Mun täytyy ihan suoraan sanoa, ettei mua sen kokoinen ruutu jaksa nykymaailmassa innostaa. Toki jokainen ymmärtää, että kuva näyttää terävämmältä. Positivistä niissä oli se, että ääni oli mukana. Ehkä Jokeri-TV:hen kannattaisi laittaa vaikka musiikkia taustalle.

Ymmärrän kyllä jollain tasolla sen ajatuksen, että kun jonkin toiminnan aloittaa, sen täytyy olla heti loistoluokkaa. Usein kuitenkin tuntuu, ettei se niin toimi. Jos tätäkin palvelua olisi vaan kehitetty ja kehitetty jossain pienessä piirissä tavoitteena täydellinen tuote, niin lopputulos olisi se, että meillä olisi se täydellinen tuote käytettävissämme paljon myöhemmin, kuin mitä nyt tullee käymään. Ja siihen asti ei mitään.

En jaksanut ihan perinpohjaisesti tutkia kaikkien liigaseurojen palveluita. Löytämistäni mun on vaikea sanoa, mikä olisi Jokeri-TV:tä selvästi parempi. Esimerkiksi kuvan koossa ja kuvakulmien määrässä. Siitä olen samaa mieltä, että ainakin yksi otto / maali pitäisi aloittaa selvästi aikaisemmin. Nykyisellään jopa toisen syöttäjän osuus jää ihan hämärän peittoon.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Joo on tosi hyvään suuntaan mennyt tää tv, haastattelut hyviä, kuten maalikoosteetkin, vielä kun ne äänet niihin saisi. :)

Ite toivoisin seuraavia jätkiä haastatteluihin:
-Tuulola
-Lepistö
-Wilm
-Paka

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ejs kirjoitti:
Positivistä niissä oli se, että ääni oli mukana. Ehkä Jokeri-TV:hen kannattaisi laittaa vaikka musiikkia taustalle.

Siitä olen samaa mieltä, että ainakin yksi otto / maali pitäisi aloittaa selvästi aikaisemmin. Nykyisellään jopa toisen syöttäjän osuus jää ihan hämärän peittoon.

Musiikin laittamisessa on muutama pulma. Kundeilla, jotka näitä koostavat, menee vapaaehtoiseen palveluun jo nytkin ihan kylliksi aikaa. Lisäksi kun pitää opiskella, treenata (kaikki pelaa), käydä duunissa ja perhettää, niin kiitettävästi antavat aikaansa jo nyt.

Musasta tulisi melkoinen keskusteluryöppy. Mikä ei kelpaisi kenellekin, varsinkin kun teostovapaa musa ei ole mikään listasuosikki. Ja Teosto- ynnä Gramex-musiikkia ei kannata käyttää.

Koosteet tulevat Jumbon videoinnista vastaavalta yritykseltä, joten maaliotosten alkuun ja kestoon ei voida vaikuttaa.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Xteemu kirjoitti:
Koosteet tulevat Jumbon videoinnista vastaavalta yritykseltä, joten maaliotosten alkuun ja kestoon ei voida vaikuttaa.

Miten niin? Pitää pyytää pitempiä otoksia, ei se mitään maksa.

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
huihai kirjoitti:
Miten niin? Pitää pyytää pitempiä otoksia, ei se mitään maksa.

Voidaan pyytää ja katsotaan mitä tapahtuu. Ei ole ongelma tuo kysyminen..

Ja hyvä että annatte palautetta. Omia ideioita vaan ja pyyntöjä meille, niin katsotaan mitä onnistutaan toteuttamaan..

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Netti-tv:n laatu alkaa olla minusta todella hyvää luokkaa. Kuvanlaatu on täysin riittävä ja ainakin eilinen maalikoostekin oli ihan ok. Hieman pidemmältä olisi kyllä kiva nähdä tilanteiden kehittymistä ja sitten Ridan maali jäi näkemättä, mutta niin se jäi nelosenkin koosteesta.

Virran haastattelu oli todella hyvä ja haastattelija hyvin kartalla missä mennään ja ketä haastatellaan. Samaan malliin vaan!

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuvanlaatu on nyt ihan ok tasoa, mutta kyllä sitä saisi paremmaksi. Mutta kyllä tuo riittää, kunhan kaikki maalit näytetään :)

Virran haastattelu oli todella hyvä! Lisää näitä. Kiitos.

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Sori nyt että taas olen täällä marisemassa, mutta en ole ihan samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa. Olenkohan sitten katsellut liikaa ammattimaisesti tuotettuja kotisivuja ja niiden multimediasisältöjä, mutta kyllä kait tuota vaatimustasoa voisi hieman nostaa? Onhan se totta että kuvan laatu on hieman parempi kuin mitä se oli pari viikkoa sitten ja että kuvasta saa joskus jopa pelitilanteesta hieman vihiä, mutta kyllä tosiasia on se että ei tuo kokonaispaketti ole ihan sitä tasoa mitä Jokereiden kokoiselta yritykseltä voisi odottaa, saati vaatia.

Ja sori vaan tekijöille, mutta kyllähän te itsekin olette luetelleet näitä mutku-juttuja joista johtuu että tulos ei ole toivotunlainen. Esim. Jumbon kuvamateriaalin heikko laatu ei ole teidän vika, vaan kyllä tässä ollaan suuremman ongelman lähteillä. Ja kaikki mielestäni viittaa yhteen ja samaan osoitteeseen: tilaaja ei halua (ymmärrä?) panostaa kunnolla eikä halua maksaa laadusta.

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
Aake kirjoitti:
Sori nyt että taas olen täällä marisemassa, mutta en ole ihan samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa. Olenkohan sitten katsellut liikaa ammattimaisesti tuotettuja kotisivuja ja niiden multimediasisältöjä, mutta kyllä kait tuota vaatimustasoa voisi hieman nostaa?

Ei tietenkään ikinä pidä olla täysin tyytyväinen aikaansaannoksiinsa, ja aina täytyy löytää parantamisen varaa. Mutta haluaisin vain kysyä että missä sivuilla olet nähnyt vastaavanlaisen "netti-tv:een" parempaa toteutumista? Haluaisin itsekkin nähdä moisen..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitano kirjoitti:
Ei tietenkään ikinä pidä olla täysin tyytyväinen aikaansaannoksiinsa, ja aina täytyy löytää parantamisen varaa. Mutta haluaisin vain kysyä että missä sivuilla olet nähnyt vastaavanlaisen "netti-tv:een" parempaa toteutumista? Haluaisin itsekkin nähdä moisen..

nhl.com

Jos urheilumaailmasta puhutaan, niin tuo on aika hyvä osoite josta voi käydä ottamassa mallia siitä missä maailmalla liikutaan ja mikä vaatimustaso on jos huipulle pyritään- sekä internetsivujen kokonaiskuvan että muun sisällön osalta. Joukkueiden osalta monella on erinomaiset tv-clipit, haastattelut jne. Myös monen muun lajin yleissivuilla ja joukkuesivuilla (ympäri maailman) on erinomaista materiaalia josta voi saada pientä osviittaa siitä mitä voi saada aikaiseksi. Tuskin kukaan väittää että Jokereiden pitäisi tasapainoisesti kilpailla amerikkalaisten huippujoukkueiden kanssa, mutta jos joku rima on niin se rima pitäisi asettaa mahdollisimman lähelle huippua. Ja mitä tulee mediamaailmaan ja internetiin niin osaaminen ei ole millään tavalla rajattua - Suomi ja Jokerit voisi varsin hyväksyttävällä panostuksella olla maailman kärkitasoa tässä touhussa jos vain halua löytyisi. Se myös maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin.

yle.fi

Ja vaikkapa tuolta voi sitten käydä katsomassa sitä mitä alan ammattilaiset Suomessa tällä hetkellä puuhaavat. Huomioi esim. tv-uutisten kuvanlaatu nettiversiossa.

Jos hyvää kamerankäyttöä ja editointia haluaa katsoa niin canal plussan lähetykset ovat varsin hyvää mainosta.

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
Kaikkia näitä olen katsonut jo, tottakai! ja mielestäni meidän maalikoosteet päihittävät esim NHL.comin maalit selvästi. Okei, siellä näkee maalia edeltävän tilanteen mukavasti, mutta itse maali saattaa usein jäädä epäselväksi. Meillä voit ihailla maalia monesta kulmasta, hidastettuina, ja usein vielä aika selvällä kuvalla! Mutta nämä ovat makuasioita. Mitä kukakin maalikoosteelta tahtoo.

Mutta totta on myös sekin että ei me aloittelijat voida vielä tietenkään kilpailla alan ammattilaisten kanssa, joilla on vimpan päälle varusteet..

Jokerit-TV on aika uusia idea, jota kehitellään koko ajan vielä lisää. Luuletko että ylen ensimmäiset lähetykset olivat verrattavissa nykypäivään? Vaatii oman aikansa oppia, kehittää ja saada sitten se toteutumaan!

Ja sm-liigan tasolla olemme tässä mielestämme edelläkävijöitä! Enkä ole löytänyt Euroopasta muualtakaan kauheasti parempaa..

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nimenomaan liigatasolla tuo maalikoostekin on ihan ok ja kuvanlaatu riittävä. Tilanteiden rakentumista olisi toki kiva seurata pidemmältäkin.

Vertailu nhl.com:iin on hieman epäreilua, jossa kuvauksen ja selostuksen hoitaa tv-firmat ja ilmeisesti NHL:n sopimukseen kuuluu se, että se saa nämä koosteet näyttää omilla sivuillaan. Ehkä jossain vaiheessa vastaava palvelu tulee myös SM-liigalta.

Sisältö netti-tv:ssä on minusta siis mainio. Miinusta tuosta sivujen karusta ulkoasusta, mutta se ilmeisesti tulee jossain vaiheessa muuttumaan. Nyt nuo linkit itse netti-tv:n sisältöön ovat suoraan kuin jostain yläasteen atk-tunnilta, ja sielläkin tehdään varmaan hienompia:), ja hämäävät sikäli että eihän tuollaisen linkin takana voi olla kovin ammattimaista jälkeä...

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Capitano kirjoitti:
Jokerit-TV on aika uusia idea, jota kehitellään koko ajan vielä lisää. Luuletko että ylen ensimmäiset lähetykset olivat verrattavissa nykypäivään? Vaatii oman aikansa oppia, kehittää ja saada sitten se toteutumaan!
Kritiikki on mielestäni kohdistunut enemmän Jokerien organisaatioon kuin suoraan Jokerit-TV:n tekijöihin. Kyse on siitä, että Jokerien organisaatiolta luulisi löytyvän resursseja enempäänkin, kuin media-alan opiskelijoiden palkkaamiseen.

Jokainen meistä osaa kertoa miten paskoja esim. maikkarin makasiinilähetykset olivat mutta tehdä se itse ilman vuosien ammattimaisen (netti)tv -lähetyksen kokemusta, se onkin jo eri asia.

salama#8

Jäsen
Capitano kirjoitti:
Kaikkia näitä olen katsonut jo, tottakai! ja mielestäni meidän maalikoosteet päihittävät esim NHL.comin maalit selvästi. Okei, siellä näkee maalia edeltävän tilanteen mukavasti, mutta itse maali saattaa usein jäädä epäselväksi. Meillä voit ihailla maalia monesta kulmasta, hidastettuina, ja usein vielä aika selvällä kuvalla! Mutta nämä ovat makuasioita. Mitä kukakin maalikoosteelta tahtoo.

MInä olen asiassa aivan eri mieltä. Mulla ei kiinnosta yhtää se, että mistä se tarkalleen se kiekko lirui maaliin vaan se, että mikä oli se maalinjohtava tilanne.

Hieman offtopic, mutta minusta on hauska katella tuolla NHL.comissa nuita koosteita, koska ne ovat todella koosteita otteluista, eikä pelkkiä maaleja. Siellä näkee monta torjuntaa, jotka olisivat voineet johtaa ihan hyvin maaliinkin. Myöskin taklauksia ja muita juttuja peleistä on otettu videoihin mukaan.

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipan mieheltä täyttä asiaa. Kannattaa huomioida se että en minä kritisoi teitä netti-tv:n käytännön tekijöitä. Voin hyvin kuvitella miten hauskaa on roikkua jonain tiistaiiltana odottamassa Jumbotronin kuvaa ja lataamassa tavaraa nettiin harjoitteluprojektin palkalla. Ei, organisaatiotasollahan tässä liikutaan. Jokerit-nimisen organisaation nettisivujen ja muun ulospäin näkyvän ei pitäisi olla harjoittelua, vaan valmista osaamista varten. Tämä tarkoittaa sitä että mitään puolivalmista ei tämän kokoisen organisaation pitäisi laittaa nettiin. Yrityksestä (tai ulkoa ostetulta henkilöltä) pitää löytyä visio ja sen toteuttamiseen tarvittava osaaminen ennenkuin projekti on jo käynnissä ja sen tuotoksia laitetaan näkyville.

Netti-tv:n ja nettisivujen tekijöiden kannattaisi myös huomioida se seikka että katsoja näkee verkkosivut ja netti-tv:n yhtenä ja samana asiana. Jos grafiikka on kauheta, tekstit sisältävät kirjoitusvirheitä ja pelaajien nimet kirjoitetaan välillä pienillä ja välillä isoilla kirjaimilla niin se antaa aika h-tin amatöörimäisen kuvan kaikesta, ja sinänsä onnistuneet yksityiskohdat jäävät helposti huomaamatta. Ja jos jokin on huonoa niin katsojalle sillä ei ole mitään väliä että onko syy ohjaajan, leikkaajan tai webbivastaavan.

Capitanolle muutama sana tuosta tekniikkaasiasta: Kyllä se rupeaa niin olemaan tänä päivänä että hyvän tason multimediasisältöä pystyy tekemään aikalailla kevyellä ja yleisesti saatavilla olevalla laitteistolla. Ei hyvän sisällön aikaansaamiseksi tarvita enää isoja lähetysautoja ja miljoonien eurojen editointistudioita, vaan tekijöiden osaaminen ratkaisee (eli se osataanko kuvata ja käsitellä materiaalia oikein ja osataanko käytössä olevaa kieltä). Muistelen vaikkapa muutaman vuoden takaista Jokerit-Toronto-ottelua, jossa oli NHL:n omat miehet hoitamassa graafista puolta. No, samoilla laitteilla (mm Jumbotron) joista oli väitetty että niillä "ei pysty" saamaan aikaan parempaa jälkeä kuin mitä Jokereiden otteluissa nähdään tuotettiin yhden illan ajaksi upea kuva-, valo- ja äänishow jossa näkyivät hidastukset, tilannekuvat ja kaikki tarpeellinen. Veikkaanpa että jos näistä NHL:n äijistä olisi yksikin paikalla Jokereiden ottelussa niin olisi sekä hallissa parempi tunnelma että myös sivutuotteena netissä parempi kuva...

Näin. Ja eikö se loppujen lopuksi ole ihan hyvä että projektista saa palautetta ja että se herättää jotain reaktioita ihmisissä? Sehän vain todistaa että meillä on kaikilla sama tavoite: hyvän kuvan saaminen Jokereiden otteluista nettiin!

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Louhesta hyvä haastattelu eilisen pelin tiimoilta ja maalikoosteeseen on nyt liitetty mukaan myös selostus. Hyvää duunia jälleen ja kun hommaa tehdään sopiva pilke silmäkulmassa niin hyvältä näyttää!

Capitano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Penguins
Kyllä kyllä. Olen samaa mieltä Aaken kanssa. Tarkoitin vain sitä, että tuossa on editoituna kaikki se tavara mitä me jumbolta saadaan. Ja varusteden syytöksellä tarkoitin sitä ettei meidän hallussa olevilla kameroilla pysty kuvaamaan peliä välttävän hyvin! Ei vaikka olisikin NHL:län mies.. :)

Joten emme siis saa maalia edeltävää tilannetta,vaikka haluisimme! emmekä saa torjuntoja tai taklauksia, vaikka haluisimme. Saamme vain sen pätkän missä kiekko liruu maaliin.. Tulevaisuudessa asia voi olla toinen. Kokeillaan ja kehitetään..taas..

Palaute on hyvää, niinkuin olen monesti todennut, ja antakaa tulla vain! kriittistä, mutta välillä myös positiivista? sitä ei nykymaailmassa saa mistään tarpeeksi..!?

Tuo selostus maalikoosteeseen tulee luultavasti pysyväksi. Tälläkertaa se oli vain kokeilu, joka ilmeisesti on kuitenki alkuun riittävän hyvä?

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Capitano kirjoitti:
Tuo selostus maalikoosteeseen tulee luultavasti pysyväksi. Tälläkertaa se oli vain kokeilu, joka ilmeisesti on kuitenki alkuun riittävän hyvä?

Kyllä, kyllä. Oli riittävän hyvä. Pientä sopivaa väritystä selostuksessa mukana ja tietty sulavuuskin tulee varmasti ajan kanssa tuohon selostukseen mukaan. Nyt oli hetkittäin vähän katkonaista puhetta vielä. Parempi tuokin, kuin kokonaan ilman ääniä.

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Capitano kirjoitti:
Joten emme siis saa maalia edeltävää tilannetta,vaikka haluisimme! emmekä saa torjuntoja tai taklauksia, vaikka haluisimme. Saamme vain sen pätkän missä kiekko liruu maaliin.. Tulevaisuudessa asia voi olla toinen. Kokeillaan ja kehitetään..taas..
Pitää myös muistaa se, että SM-liigalla on liikkuvan kuvan julkaisuoikeuksista tunnetut sääntönsä. Sen takia kuka tahansa, jolla on hyväkin laitteisto, ei saa kuvata ja julkaista, vaan oikeudet on eräillä TV-yhtiöillä, kuten hyvin tiedetään. Kysymys ei siis ole pelkästään siitä, tahtooko ns. "Jokerien tasoinen organisaatio resursseillaan" briljeerata medialla, vaan siitä, että kun oikeudet on myyty, niin ne on myyty.
Niistä tuuteista ei kuitenkaan saa useinkaan nähdä Waden kommentteja Peten ennätystehtailusta, eikä varsinkaan fanihenkistä kamaa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noista haastatteluista. Laitetaan arvosana 12+.

Tässä on juuri se ero mitä olen painottanut ja haluan painottaa. Perinteiset haastattelut joita kuulemme ovat ihan jees, hoh-hoijaa, siis ihan jees. Pelattiin omaa peliä... ei päästy oikein liikkeelle... ei tässä - eteenpäin mennään vaannnn...krooh-pyyh

Sitten on haastattelut, joita tekevät itsekin asiasta kiinnostuneet toimittajat tai toimittajaharjoittelijat tai mitä lienevätkin. Nuo tällä hetkellä Jokeri-töllössä olevat haastattelut ovat juurikin luokkaa tuo mainittu 12+. Helvetin hyvät ja selkokieliset haastattelijat, joihin pelaajatkin selvästi mielellään vastaavat. Tähän yhdistettynä se, että osataan valita oikeat ja sillä hetkellä mielenkiintoiset haastateltavat kruunaa homman. Ja voila, vielä oikeat kysymykset. Näin se menee.

En huomannut klipeistä toimittajien/haastattelijoiden nimiä plokata mutta isot kiitokset ja jatkakaa samaan malliin. Sen verran uskallan näkemäni perusteella veikata, että pelaajatkin ovat ottaneet nämä haastattelut omakseen ja ne hyväksyneet. Olen nähnyt tekovaiheessa vierestä kymmeniä kiekoäijien haastatteluja ja kyllä tässä Jokeri-TV meininkissä on harvinaisen positiivinen fiilinki välillä pelaajat-haastattelijat ja tämä minusta näkyy.

Visuaalista/videopuolta en osaa kommentoida. Soittakaa Paranoid ja kysykää Tomekilta miksi se on niin kurko ja miksi Kanki on niin Äijä ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy