Maalikoosteet
Itse olen aina toivonut, että kaikilla liigajoukkueilla olisi sivuillaan maalikoosteet. Aina se nelosen 'kaikki maalit' ei tule sopivaan aikaan meikäläisen kalenterin kannalta. Innostuin tästä ketjusta, koska ymmärsin kirjoituksista, että Jokereiden maalikooste on ihan huonoimpia, mitä löytyy. Poikkesin siis uudestaan eri joukkueiden sivuille katsomaan, mitä heillä on tarjolla:
Kärpillä (joilla rahaa vissiin on) oli kuvattu yhdestä paikasta jotain huoltosiltaa, jonka toisella puolella erottui myös pelitapahtumia.
Useilla joukkueilla en löytänyt minkäänlaista linkkiä etusivulta. Jos tällainen palvelu on piilotettu jonnekin hankalan linkkiviidakon taakse, niin olkoon mun puolesta.
Bluesilla jossain määrin O.K., mutta jokainen maali piti ladata erikseen, mikä kävi vähän ärsyttäväksi
Mm. julleilta en löytänyt mitään.
Ne koosteet, jotka löysin, olivat kuvakooltaan n. 1/3 Jokereiden vastaavasta. Mun täytyy ihan suoraan sanoa, ettei mua sen kokoinen ruutu jaksa nykymaailmassa innostaa. Toki jokainen ymmärtää, että kuva näyttää terävämmältä. Positivistä niissä oli se, että ääni oli mukana. Ehkä Jokeri-TV:hen kannattaisi laittaa vaikka musiikkia taustalle.
Ymmärrän kyllä jollain tasolla sen ajatuksen, että kun jonkin toiminnan aloittaa, sen täytyy olla heti loistoluokkaa. Usein kuitenkin tuntuu, ettei se niin toimi. Jos tätäkin palvelua olisi vaan kehitetty ja kehitetty jossain pienessä piirissä tavoitteena täydellinen tuote, niin lopputulos olisi se, että meillä olisi se täydellinen tuote käytettävissämme paljon myöhemmin, kuin mitä nyt tullee käymään. Ja siihen asti ei mitään.
En jaksanut ihan perinpohjaisesti tutkia kaikkien liigaseurojen palveluita. Löytämistäni mun on vaikea sanoa, mikä olisi Jokeri-TV:tä selvästi parempi. Esimerkiksi kuvan koossa ja kuvakulmien määrässä. Siitä olen samaa mieltä, että ainakin yksi otto / maali pitäisi aloittaa selvästi aikaisemmin. Nykyisellään jopa toisen syöttäjän osuus jää ihan hämärän peittoon.