Anteeksi vaan, mutta mitä helvettiä? Jonkun verran sun viestejäsi lukeneena ei voi kun pyöritellä päätään.. Ensinnäkin, katoitko tänään matsin? Oikeesti? Lämsä-dissaukset on tullut jo selville mutta silti, mitä helvettiä. En vaan käsistä. Jengistä huokuu hyvä fiilis, laadukkaita maalipaikkoja oli noin kymmeneen maaliin, ja täältä luetaan tällasta paskaa. Mä en vaan jaksa ymmärtää.
Mielestäni Varis oli hienoilla linjoilla.
Saat anteeksi. Ensinnäkin nuo laadukkaat maalipaikat olet laskenut punakeltaisin silmin, mutta ei siinä mitään. Samanlaisin silmin sitä itsekin tulee usein pelejä katseltua. Niin ja joo en ole viimeiseen kolmeen vuoteen jättänyt yhtään kotipeliä väliin ja viimeiseen 10 vuoteen on jäänyt ehkä noin 10-15 kotipeliä väliin ja olin eilen siis hallissa. Sitten asiaan. Meillä on edelleen hyvin organisoidut hyökkäykset vähissä. Maalipaikat tulee pääasiassa yksilösuorituksilla (tyyliin Moses) tai karvaamalla kiekko pois hyökkäysalueella. Yv-peli ei toimi ollenkaan, mutta sekin on käytännössä seurausta toimimattomasta hyökkäyspelistä. Meidän hyökkäyspeli muistuttaa Dufvan aikaista Jyppiä ja voin sen myöntää että aina sitä joukkuetta ja sen pelitapaa inhosin (toki Jyppi hyvin sillä pelitavalla menestyi, ei siinä mitään ja kunnia sille kelle kunnia kuuluu) enkä haluaisi nähdä oman rakkaan ja arvokkaan joukkueen pelaavan samalla tavalla. Etenkin kun sellainen pelitapa ja taktiikka ei kuulu perinteiseen Jokerikiekkoon, vaan siihen kuuluvat juonikas ja iloinen hyökkäyspeli sekä aika ajoin ontuva puolustuspeli. Ja mitä Lämsän dissaamiseen tulee, niin en itse mielestäni Lämsää dissaa. Olen varmasti jossain kirjoittanutkin että tykkään kyllä tyypistä, mutta valitettavasti miehen eväät on nyt jo nähty. Ei pysty kehittämään hyökkäyspeliä, vaikka käsissä oleva joukkue on pysynyt käytännössä samana. Ja Lämsä tulee varmasti, tai ainakin niin toivon, onnistumaan ensi kaudella jossain pienemmässä joukkueessa ja pienemmissä ympyröissä. Onko se muuten dissaamista jos haluaa valmentajan vaihtoon sillä perusteella ettei tykkää tämän luomasta pelitavasta? Lämsä ajaa liian puolustusvoittoista pelitapaa minun makuuni eikä innosta pelaajia pelaamaan luontaisilla vaistoilla (lukekaa esim. Cobolin kirjoitus siitä mitä Lämsä oli Koivistolle puhunut vaihtoaitiossa). Mutta eiköhän me Lämsän opeilla tämä kausi loppuun asti mennä ja toivottavasti kaikesta huolimatta voitetaan se mestaruus, ni voitte sitten joukolla vittuilla mulle ja provota koko kesän.