Eihän tuosta ole kuin pari päivää kun itkeskelin näistä Hartwall Areenan prinseissä ettei Teuvo Teräväisen, Teemu Erosen ja Teemu Pulkkisen putki oikein luista, mutta HPK pelissä nähtiin varsinkin Eroselta muutama todella loistavaa ja näyttävää suoritusta.
Myös Teräväinen osoitti heräämisen merkkejä.
Kiitos NHL-avuille kun tulivat näyttämään kirkkaisiin Hartwall Areenan valoihin esimerkkiä miten paineen alla pelataan ja miten se "kuuluisa" pää kestää.
Jokerit tarvitsee johtajia, joilla itseluottamus pursuaa niin että Jokerilogo paisuu rinnasta ulos ja nyt meillä on kaksi sellaista kaveria.
Jos ja kun NHL-avut palaavat takaisin taalakaukaloihin, niin isoveli Filppula, Eronen, Teräväinen ovat valmiina jatkamaan "NHL-tähtien opeilla".
Tähän kun lisätään Halh, Eaves, Hardt, Niemi ja Ben-Amour niin siinä lisää johtajuutta ja esimerkkiä jäälle... Puhumattakaan siitä kun Lämsä ja Valtonen palaavat penkin taakse.
Mutta Pulkkinen - kun homma ei toimi, niin se ei vaan toimi.
Olisiko se itse Teemu Selänne joka tulisi ja "opettaisi" Pulkkiselle miten kiekko maaliin laitetaan. Selänne voisi tehdä Pulkkiselle sen minkä V.Filppula ja Karlsson tekivät Eroselle ja Teräväiselle.
Vesa Rantanen puhui HPK matsissa paljon paskaa, mutta kun tarpeeksi skeidaa jauhaa, niin välillä voi sanoa jotain "asiaakin". Näyttää vähän siltä, ettei Pulkkiselta (tällä hetkellä) löydy mitään "huippu ominaisuuksia" kuin tuo laukaus ja kaikki muu on täysin haussa. Mutta olen varma, että Pulkkinen saa mailansa taas iskuun ja verkko alkaa heilua - tasaseen tahtiin. Ainakin halua löytyy ja paikkojakin on. Se on tällä hetkellä tärkeintä. Keväällä niitä maaleja tarvitaan...
Ja Steve Moses. Ei varmasti tarvitse kovinkaan paljon tätä kaveria hehkuttaa. Hieno pelaaja!
Jani Rita pelista ja vaihdosta toiseen jaksaa taistella ja yrittää. Pari todella hyvää paikkaa oli HPK matsissa, mutta ei tällä kertaa. Mutta niitä maaleja on tulossa - ja paljon.
Rask oli eilen näkymätön, mutta luottoa löytyy.
Kilpeläinen on SM-liigan paras maalivahti, piste!
Heino ja kaikki juniorit. Loistavaa pelaamista.
Helvetti, tässähän pitäisi nimetä jokainen pelaaja.
Eli lyhyesti ja yksinkertaisesti koko joukkue - JOKERIT oli eilen aivan mahtava.
Iso käsi ja peukku täältä fanikatsomolle. Aina yhtä hienoa kannattamista Suomen parhailta faneja. Täällä katsellaan jo sopivaa viikonloppua että pääsee mukaan Hartwall Areenan kirkkaiden valojen tunnelmaan.
Tiistaina onneksi pääsee Ouluun seuraamaan tätä hienoa jengiä, nimeltä Jokerit.
Luottoa löytyy koko jengiin ja voittajan on helppo hymyillä. Mutta kävi tänä vuonna miten kävi, niin Minä Rakastan Tätä Joukkuetta.
Olen varma että loppuun asti mennään!