Jokereiden päävalmentaja 2008-2009?

  • 154 137
  • 492
Tila
Viestiketju on suljettu.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tarvitseeko tähän vielä kommentoida jotain, aika hiljaiseksi vetää.
Mikä vetää hiljaiseksi? Se että Jokerit vaatii aukottoman ja sitovan sopimuksen? Vaiko se että artikkelissa mainitaan Kari Jalonen ja Jokerit samassa lauseessa? Vaiko se että HIFK odottaa tilaisuutta saada Shedden takaisin?

Mun mielestä on ihan hyvä että Jokerit yrittää saada tilanteen selväksi hyvissä ajoin. Tosin olen yllättynyt jos se on näin levällään vielä tässä vaiheessa.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mikä vetää hiljaiseksi? Se että Jokerit vaatii aukottoman ja sitovan sopimuksen? Vaiko se että artikkelissa mainitaan Kari Jalonen ja Jokerit samassa lauseessa? Vaiko se että HIFK odottaa tilaisuutta saada Shedden takaisin?

Se vetää hiljaiseksi, että Shedden nauttii edelleen täysin aukotonta luottamusta vaikka pelitavassa on melkoisen suuria ongelmia ollut havaittavissa jo kauan. Tarviiko tälläiseen mieheen tosiaan tuhlata jo toisen kerran satoja tuhansia euroja? Ei siinä mitään, jos palkka olisi muiden valmentajien tasolla kun tiedetään kuitenkin ettei tänne Suomeen mitään suurmiehiä valmennuspenkille saada kuitenkaan. Onko hän tosiaan palkkansa arvoinen mielestäsi?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onko hän tosiaan palkkansa arvoinen mielestäsi?

Sihvosen propaganda alkaa saamaan otetta? Tarpeeksi pitkään kun jauhaa paskaa niin se paska muuttuu todeksi.

Sheddenin ansiot Suomessa on varsin hyvät niin Jullien kuin meidänkin puikoissa. Tätä kautta on vielä turha arvioida liian pitkälle, Jokereiden peli on elänyt varsin paljon kun avainmiesten loukkaantumiset on sotkenut peliä enemmän ja vähemmän. Milloin viimeksi Jokerit edes on pelannut lähellä normaalilla kokoonpanolla? Täysiä kenttiä ei olla taidettu saada aikaan ties kuinka pitkällä aikavälillä. Tällä miehityksellä mikä Jokereilla on pitää pystyä taistelemaan mestaruudesta, jos ja kun meillä pleijareissa on edes lähelle normaali kokoonpano käytettävissä, jos taas loukkaantumisia on enemmän niin sitten pitää pystyä arvioimaan kuinka hyvin sillä käytettävissä olleella vajaamiehisellä porukalla onnistuttiin.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Mikä vetää hiljaiseksi? Se että Jokerit vaatii aukottoman ja sitovan sopimuksen? Vaiko se että artikkelissa mainitaan Kari Jalonen ja Jokerit samassa lauseessa? Vaiko se että HIFK odottaa tilaisuutta saada Shedden takaisin?

Mun mielestä on ihan hyvä että Jokerit yrittää saada tilanteen selväksi hyvissä ajoin. Tosin olen yllättynyt jos se on näin levällään vielä tässä vaiheessa.


Niin Nokka Jalonen olisi mielestäni sentään kuotsi joka ymmärtäisi taitokiekon päälle toisin kuin Shedden. Kuitenkin isoin ongelma jos nyt mietitään on se että kun tällä kaudella on maajoukkuetauko on koko paletti sen aikaa Waden käsissä.
Jos joku teistä on nähnyt niitä treenejä mitä Wade vetää voisi kuvitella jäällä olevan kakkosdivari nipun.

Aivan toinen seikka onkin sitten se millaisen nipun Jokerit ensikaudeksi kasaa. Jos rosterissa on kädettömiä työhevosia on Shedden heille oikea koutsi mutta jos taas halutaan nauttia taidosta pitää tilalle hankkia ihan joku muu ukko.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jos rosterissa on kädettömiä työhevosia on Shedden heille oikea koutsi mutta jos taas halutaan nauttia taidosta pitää tilalle hankkia ihan joku muu ukko.

Niin koska Shedden ei ilmiselvästi ole saanut Leino-Santala-Stapleton tyylisestä taitonipusta oikeastaan mitään irti, pistepörssissäkin tuo kolmikko on aivan paskasti sijoittuneena. Ei Shedden vain osaa valmentaa tuollaisia taitavia pelaajia.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin koska Shedden ei ilmiselvästi ole saanut Leino-Santala-Stapleton tyylisestä taitonipusta oikeastaan mitään irti, pistepörssissäkin tuo kolmikko on aivan paskasti sijoittuneena. Ei Shedden vain osaa valmentaa tuollaisia taitavia pelaajia.


Niin jos olisit kuullut keskusteluja pelitavasta akselilla Leino- Shedden et kommentoisi mitään.
Leino on pelannut sika hulppean alkukauden ja tuo ketju tekee tuhojaan ilman valmentajan ohjeitakin. :)

Voisin heittää sinulle takaisin että mitä heistä saisi irti Jukka Jalonen ja toiseksi ei hirveästi lohduta jos kaverit ovat iskussa syksyllä..
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin jos olisit kuullut keskusteluja pelitavasta akselilla Leino- Shedden et kommentoisi mitään.
Leino on pelannut sika hulppean alkukauden ja tuo ketju tekee tuhojaan ilman valmentajan ohjeitakin. :)

No jos Sheddenillä ei ole otetta edes omista avainpelaajistaan vaan nämä pelaavat vastoin Sheddenin ohjeita niin sitten varmaan olisi syytä antaa kenkää Sheddenille jo kesken kauden.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin heittää sinulle takaisin että mitä heistä saisi irti Jukka Jalonen ja toiseksi ei hirveästi lohduta jos kaverit ovat iskussa syksyllä..
Pienenä sivuhuomautuksena, Jukka Jaloseltahan jäi todellisuudessa käyttämättä tuo Leinon suuri potentiaali laiturina joka nyt tuottaa suurta hedelmää. Huikeat pisteet on osoitus Sheddenin pelisilmästä laittaa Leino laidalle ja antaa hiukan vapautuksia puolustustehtävistä. Noita vapauksiahan Leino ei saanut kerhossa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Pienenä sivuhuomautuksena, Jukka Jaloseltahan jäi todellisuudessa käyttämättä tuo Leinon suuri potentiaali laiturina joka nyt tuottaa suurta hedelmää. Huikeat pisteet on osoitus Sheddenin pelisilmästä laittaa Leino laidalle ja antaa hiukan vapautuksia puolustustehtävistä. Noita vapauksiahan Leino ei saanut kerhossa.


Niin en jaksa ruveta kinastelemaan mutta totean seuraavaa. Santala rupesi kitisemään kun pelasi laidassa puhumattakaan Hirsosta, Leinolle se sopi itse asiassa mies itse ehdotti tätä ja loppu on historiaa. Tästäkin jutusta lähtee propsit Leinolle ei Dougille.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pienenä sivuhuomautuksena, Jukka Jaloseltahan jäi todellisuudessa käyttämättä tuo Leinon suuri potentiaali laiturina joka nyt tuottaa suurta hedelmää. Huikeat pisteet on osoitus Sheddenin pelisilmästä laittaa Leino laidalle ja antaa hiukan vapautuksia puolustustehtävistä. Noita vapauksiahan Leino ei saanut kerhossa.

Niin itse asiassa Leino oli pakko laittaa laitaan koska Hirson ja Sändiksen pelistä ei laidassa tullut yhtään mitään.

Mitä tulee ensi kauteen niin liigajyrä sanoi aika hyvin: jos on pelkkiä ajokoiria ja työhevosia niin sitten Shedden, mutta mikäli halutaan taitokiekkoa niin sitten Lehkonen, Westerlund ym.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin en jaksa ruveta kinastelemaan mutta totean seuraavaa. Santala rupesi kitisemään kun pelasi laidassa puhumattakaan Hirsosta, Leinolle se sopi itse asiassa mies itse ehdotti tätä ja loppu on historiaa. Tästäkin jutusta lähtee propsit Leinolle ei Dougille.
Fakta on kuitenkin se, että Leino on tehnyt nyt Sheddenin alaisuudessa saman pistemäärän puolessa kaudessa kuin teki Jalosen alaisuudessa kerhossa koko kauden aikana. Suurin ansio tietysti kuuluu tästä Leinolle joka ne pisteet on itse tehnyt, mutta jotain Shedden on kuitenkin tehnyt eri tavalla koska tulokset ovat olleet näin paljon parempia Areenan kirkkaissa valoissa. Nautitaan Leinon pelaamisesta niin kauan kuin voidaan, tätä herkkua tuskin on enää saatavilla ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fakta on kuitenkin se, että Leino on tehnyt nyt Sheddenin alaisuudessa saman pistemäärän puolessa kaudessa kuin teki Jalosen alaisuudessa kerhossa koko kauden aikana. Suurin ansio tietysti kuuluu tästä Leinolle joka ne pisteet on itse tehnyt, mutta jotain Shedden on kuitenkin tehnyt eri tavalla koska tulokset ovat olleet näin paljon parempia Areenan kirkkaissa valoissa. Nautitaan Leinon pelaamisesta niin kauan kuin voidaan, tätä herkkua tuskin on enää saatavilla ensi kaudella.

Toisaalta onhan Stapleton ja Sändis vähän eriluokan pelaajia kuin Lahti ja Moravec.

Mitä tulee noihin loukkaantumisiin niin ei toi meidän puolustus mun mielestä niin huono ole, että Shedden pystyisi pesemään kätensä tästä joukkueen selvästä alisuorittamisesta jos vertaa meitä edellä olevien Bluesin, Kärppien tai Kaanien pakistoja.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän se Shedden meillä todennäköisesti vielä valmentaa, käydään sitten tätä samaa keskustelua vuoden päästä uudelleen.

Ja sitten taas vuoden.... ja taas vuoden.... ja taas....

Ehkä sitä joskus.....
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shedden kiitos ei ja näkemiin. Toivottavasti Masa ja Hjallis vielä miettivät asiaa ennen kuin sorvaavat Sheddenille jatkoa. Summanen tai Lehkonen ovat minun suosikkeja.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Sihvosen propaganda alkaa saamaan otetta? Tarpeeksi pitkään kun jauhaa paskaa niin se paska muuttuu todeksi.

Sihvosen propaganda? Ehei. Kumpikin meistä tietää, että jokereissa valmentaa tällä hetkellä sm-liigan (ylivoimaisesti) kallein valmentaja, olematta kuitenkaan se paras valmentaja. Tarkemmin kun ajattelee niin onko hän edes top-3 valmentaja tässä kotoisessa sm-liigassa? (Aravirta ja Jalonen ainakin satavarmasti parempia.)

En vaan jaksa ymmärtää, miksi kaverin sopimusta pitäisi jatkaa kun halvemmallakin voitaisiin saada yhtä pätevä mies penkille.
 

Tuoppi

Jäsen
Kumpikin meistä tietää, että jokereissa valmentaa tällä hetkellä sm-liigan (ylivoimaisesti) kallein valmentaja, olematta kuitenkaan se paras valmentaja. Tarkemmin kun ajattelee niin onko hän edes top-3 valmentaja tässä kotoisessa sm-liigassa? (Aravirta ja Jalonen ainakin satavarmasti parempia.)

En vaan jaksa ymmärtää, miksi kaverin sopimusta pitäisi jatkaa kun halvemmallakin voitaisiin saada yhtä pätevä mies penkille.

Tämän allekirjoitan täysin. Sheddenin liksassa kaikista hauskinta oli/on se että kun näitä liksoja aikoinaan luin niin ensimmäinen reaktio oli että mitä vittua? En ees muista milloin jonkun palkka olis huippu-urheilun saralla meikäläistä järkyttänyt tuolla tavalla. Tiedän kyllä miksi se on niin suuri (Jokereilla oli katastrofikausi alla, osa oli IFK:lta yms.) mutta en vain voi käsittää sitä.

Samalla rahalla olis saanut muistaakseni molemmat Jaloset. Aivan naurettavaa!!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Paljonkos se Shedden nyt sitten tienaa? Yhden huippupelaajan verran vai enemmän?

Tänään Sheddenin olisi ilmeisesti pitänyt mennä itse maalille kun Hoviselle ei koppi tarttunut tänäänkään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hämärä muistikuva olisi 357k€ ;)

Kahden huippupelaajan palkka siis. Ei huonosti. Myös Summanen teki täällä mukavaa tiliä.

Aika kallista, elämä on. Tuolla hinnalla pitäisi kyllä mennä myös tänä kautena finaaliin. Ei Shedden kyllä Hjalliksen ja Masan mielestä ihan huono voi olla jos tuolla hinnalla edelleen ollaan valmiita jatkamaan yhteistyötä sopimuksen nyt loppuessa.
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huonoon aikaan kesken sopimusneuvottelujen alkoi Sheddenin kannalta tämä Jokerien taaperrus. Toivottavasti tämä nyt pikkusen laittaisi Virmasta ja Hjallista harkitsemaan, ettei Dogi nyt niin arvokas olet, että sille pitäisi kuut ja tähdet taivaalta luvata. Muutenkin taitaa tämä kaksoispesti viedä Dogilta hermot ja parhaan terän valmennuksesta. Joka pelin jälkeiset itkemiset ja pelaajien syyttämiset kertovat omaa kieltään. Tätä myötä lähtee pelaajienkin kunnioitus, mikä tuntuu olevan ainoa asia joka Sheddenillä on valmennuksessaan tällä hetkellä kunnossa.
 

Brad

Jäsen
Jukka Rautakorpi olisi mielestäni ykkösvaihtoehto jos Shedden ei jatka. Rautakorpi on menestynyt ja kokenut koutzi. Ei tänne mitään mälkiää tai toivolaa voi ottaa, onneksi Harry on fiksu mies.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JOS jokereihin palaa niin itse puhallan vittuun ja rupean kannattamaan hifkiä.

Itse voisin harkita tuon tekemistä mikäli Shedden jatkaa vielä ensi vuonna.

Jortikka ennemmin kuin Shedden, Hannu sentään osaa valmentaa taitopelaajia vaikka ei aina niin kaunista peliä olisikaan. Shedden kun ei saa joukkuetta pelaamaan edes näyttävästi saati sitten tehokkaasti.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse voisin harkita tuon tekemistä mikäli Shedden jatkaa vielä ensi vuonna.

Jortikka ennemmin kuin Shedden, Hannu sentään osaa valmentaa taitopelaajia vaikka ei aina niin kaunista peliä olisikaan. Shedden kun ei saa joukkuetta pelaamaan edes näyttävästi saati sitten tehokkaasti.

No joo itse olen samoilla linjoilla jos pitää valita Sheddenin ja Jortikan välillä MUTTA jos on muita päteviä ehdokkaita niin ei Jortikkaa enään. Brad tuolla mainitsi Rautakorven josta itselläni on jostain syystä sellanen mielikuva että kelpaisi meikäläisen joukkueeseen koska vain valmentamaan. Nyt kun sitäkin tarkempaa ajattelee niin toivottavasti ei ikinä tule Jokereihin.

Ai olenko nirso? No olen. On vain joitakin valmentajia joista en tykkää vaikka menestystä olisi tullut. Aravirta olisi ollut kova kaappaus mutta parempi niin että jäi Lahteen jatkamaan hienoa työtään. Mielenkiinnolla kyllä odotan jokerien uutta valmentajaa. En meinaan todellakaan usko Sheddenin jatkavan. Sveitsiin menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös