On on. Täällähän jumalauta yli puolet Jokeri-kirjoittajista oli sitä mieltä, että antaa Fränän mennä, meillä on parempi junnu. Junnu otti tuntumaa ja siitä maksettiin. Fränä pelaa halvalla tasaisesti.
Muistaako kukaan kun Fränän ekoissa peleissä (oli pakko pelata kun ykkönen on pois) todettiin, että nyt maksetaan hintaa ? Sittenhän palstamme loistavat skoutit (kuinka monta Korpisalon peliä aidosti nähty) olivat valmiita heittämään Fränän kiertoon.
Palstalla saa ja pitää aukoa mitä tahansa, mutta löytyykö vielä joku, joka on sitä mieltä, että Korpisalo on parempi kakkonen kuin Tuohimaa ?
Olen sitä mieltä, että sekä Kilpeläisen että Tuohimaan ulostamiset olivat oikein. Kumpikaan ei nauttinut ainakaan minun luottamusta roolissaan. Case Kilpeläistä on käsitelty jo tarpeeksi, mutta minusta Tuohimaa ei ollut riittävän hyvä edes kakkoseksi. Kakkosveskarilta en toivo enempää kuin sen, että hänet voi heittää maaliin ja luottaa siihen, että hän antaa joukkueelle mahdollisuuden voittaa. Liian usein Tuohimaa hävisi pelejä itse. Enkä ymmärrä, mitä järkeä on kasvattaa jotain junnua joku 3 vuotta, josta sitten palkintona ehkä saadaan ok-tason kakkosveskari liigaan.
Haluaisin ehdottomasti kokeneemman, tasonsa näyttäneen kakkosveskarin joukkueeseen. Korpisalo kehittymään Vantaalle. Tuohimaa ei ollut riittävän hyvä kakkoseksi liigaan, Korpisalon kohdalla mikään ei puolla, että oltaisiin vielä lähelläkään sitä tasoa. Nyt ollaan taas tilanteessa, jossa ykkösen pitää pelata kaikki matsit, mistä halutaan pisteitä.
For the record, Eero olisi pitänyt heittää pihalle jo keväällä. Kovat ratkaisut on parasta tehdä mahdollisimman aikaisin, eikä roikottaa kaveria, joka ei enää nauti joukkueen ja/tai valmennuksen täyttä luottamusta, löysässä hirressä.