Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 669 459
  • 16 105

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mestaruus on karsintojen voitto. Millään muulla ei ole merkitystä.
Tämä juurikin. Liiganousu on tavoitteena, joten karsintojen voitto on meidän mestaruus. Toki Mestiksen mestaruus on otettava, jotta karsintoihin päästään, mutta en minä sitä sen kummemmin jää muistelemaan tulevaisuudessa, vaan kyllä ne karsinnat on se mitä muistellaan, jos sinne päästään.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Blood istumaan kun lohi kuolee jäälle.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On Vain Jokerit!
Viimeksi finaaleissa kun allekirjoittanut oli alle 3 kuukauden ikäinen. Erän päässä ollaan. Joko nyt?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sakua kolhitaan, KiVa ottaa jäähyn. 4vs4 peliä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nää kabinetti hommat on kyllä niin perseestä kuin olla ja saattaa. Toivon koko sydämeni pohjasta, että jokin tai joku estää Jokerien kabinetti nousun. Ei kabinetille!
Oon samaa mieltä, ja siksi toivon itsekin, että tiputetaan Jukurit pelaamalla. Tottakai mestaruus maistuu vitun hyvin silti, vaikka pelit ei siihen lopu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhis ampuu ohi tyhjistä .Finaalipaikka alkaa olla lähellä.

Kennesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nää kabinetti hommat on kyllä niin perseestä kuin olla ja saattaa. Toivon koko sydämeni pohjasta, että jokin tai joku estää Jokerien kabinetti nousun. Ei kabinetille!
Täysin typerä vaihtoehto. Tottakai kaikki ottaa kabinetti nousun jos vain mahdollista. Ei tätä mestistä määräänsä enempää kukaan jaksa seurata valitettavasti.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Oon samaa mieltä, ja siksi toivon itsekin, että tiputetaan Jukurit pelaamalla. Tottakai mestaruus maistuu vitun hyvin silti, vaikka pelit ei siihen lopu.
Mestaruus maistuu, mutta se nyt on ollut selvä sarjailmoittautumisen jälkeen. Tavoite on karsintojen voitto. Toivottavasti joukkue ei juhli mestaruutta millään tavalla, koska matka on kesken.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy