Kyllä täälläkin otetaan mestaruus lämmöllä vastaan jos se on tullakseen. Jumalauta, sitä on ollut kouluikäinen, kun edellinen on paikanpäällä koettu.Kyllä mulla aiheuttaa. Mestaruus on aina mestaruus, varsinkin jos sitä ei ole ikinä kokenut.
Kyllä täälläkin otetaan mestaruus lämmöllä vastaan jos se on tullakseen. Jumalauta, sitä on ollut kouluikäinen, kun edellinen on paikanpäällä koettu.Kyllä mulla aiheuttaa. Mestaruus on aina mestaruus, varsinkin jos sitä ei ole ikinä kokenut.
Siitä.Pelkän selostuksen varassa kaksi erää, mut Risikolta ilmeisesti joku haamutorjunta. Mihinköhän aikoihin tuo tapahtui noin suunnilleen?
Mulle antaa erätaukomusat jo hyvää upliftii. RUSH ja NWA soi peräkkäin, niin ei ilta muuta tarvi. Ei o ysäridiskoo ei. Peli on sit jo ihan eri levelillä ja jatkoon meno.Tuleva finaalipaikka ei aiheuta itsellä vielä juurikaan mitään tunteita. Vielä yksi sarja ennen tosi pelejä
Tämä juurikin. Liiganousu on tavoitteena, joten karsintojen voitto on meidän mestaruus. Toki Mestiksen mestaruus on otettava, jotta karsintoihin päästään, mutta en minä sitä sen kummemmin jää muistelemaan tulevaisuudessa, vaan kyllä ne karsinnat on se mitä muistellaan, jos sinne päästään.Mestaruus on karsintojen voitto. Millään muulla ei ole merkitystä.
Mestaruudella saa myös uuden viirin Areenan kattoon.Mestaruus on mestiksen voitto. Karsintojen voitto sitten bonusta.
Mestaruus on Mestiksen mestaruus. Sen kanssa noustaan anyway, joko kabinetissa tai pelaamalla. Ilman sitä ei nousta.Mestaruus on karsintojen voitto. Millään muulla ei ole merkitystä.
Onko muuten Kärpät laittanut viiriä divarin voitosta nousukaudellaan? Että onko tuo ollut tapana?Mestaruudella saa myös uuden viirin Areenan kattoon.
Nää kabinetti hommat on kyllä niin perseestä kuin olla ja saattaa. Toivon koko sydämeni pohjasta, että jokin tai joku estää Jokerien kabinetti nousun. Ei kabinetille!Mestaruus on Mestiksen mestaruus. Sen kanssa noustaan anyway, joko kabinetissa tai pelaamalla. Ilman sitä ei nousta.
Siitä.
Siitä.
Oon samaa mieltä, ja siksi toivon itsekin, että tiputetaan Jukurit pelaamalla. Tottakai mestaruus maistuu vitun hyvin silti, vaikka pelit ei siihen lopu.Nää kabinetti hommat on kyllä niin perseestä kuin olla ja saattaa. Toivon koko sydämeni pohjasta, että jokin tai joku estää Jokerien kabinetti nousun. Ei kabinetille!
Täysin typerä vaihtoehto. Tottakai kaikki ottaa kabinetti nousun jos vain mahdollista. Ei tätä mestistä määräänsä enempää kukaan jaksa seurata valitettavasti.Nää kabinetti hommat on kyllä niin perseestä kuin olla ja saattaa. Toivon koko sydämeni pohjasta, että jokin tai joku estää Jokerien kabinetti nousun. Ei kabinetille!
Mestaruus maistuu, mutta se nyt on ollut selvä sarjailmoittautumisen jälkeen. Tavoite on karsintojen voitto. Toivottavasti joukkue ei juhli mestaruutta millään tavalla, koska matka on kesken.Oon samaa mieltä, ja siksi toivon itsekin, että tiputetaan Jukurit pelaamalla. Tottakai mestaruus maistuu vitun hyvin silti, vaikka pelit ei siihen lopu.