Sitähän tehdään ihan koko 60 minuuttia. Mitään muuta ei sitten tapahdukaan. Ja tämä ylivertaisella materiaalilla. On hurjaa jazzia.niin suojellaan edes omaa maalia sen 2 minuutin ajan
Saavutus tuokin tällä materiaalilla.Jokereiden edelliset kahdeksan erää tehdyt maalit: 0-0-0-0-0-4-0-0
Tää on kyllä tolla miehistöllä ihan käsittämätön saldo.Jokereiden edelliset kahdeksan erää tehdyt maalit: 0-0-0-0-0-4-0-0
Ei toimi kun ollaan päästetty kuitenkin yksi maali.Sitähän tehdään ihan koko 60 minuuttia. Mitään muuta ei sitten tapahdukaan. Ja tämä ylivertaisella materiaalilla. On hurjaa jazzia.
Onneksi toisessa päässä sentään homma rokkaa. 0+0=0Ei toimi kun ollaan päästetty kuitenkin yksi maali.
Jos en itse todistaisi niin en uskoisi. On tuo hyökkäyspelaaminen sellaista tervanjuontia tällä hetkellä, että ei voi ymmärtää. Kannattaisikohan harjoituksissa keskittyä seuraavaksi hyökkäysalueen pelaamiseen ja keskustaan murtautumiseen.Jokereiden edelliset kahdeksan erää tehdyt maalit: 0-0-0-0-0-4-0-0
Nyt on palattu hanlon-kiekkoon. En olisi ikinä uskonut. Vmp.
Lommoposki nevöföget. Muistan siltä kaudelta yhden Jyväskylän vierailun missä Riksman seisoi päällään, voitettiin jollain paskamaalilla 0-1. Ihan hirveä peli.Nyt on palattu hanlon-kiekkoon. En olisi ikinä uskonut. Vmp.
Jokerit hyökkää 90% ajasta laitojen kautta. Ja se on pelitavallinen valinta ja suurin syy tähän huttuun. Lähtien avauspelistä.Mä en vaan ymmärrä, että miten se hyökkäys satunnaisesti kuitenkin toimii? Esim. eilen kolmannessa erässä.
Eikö nuo pelaajat vaan syty näihin peleihin? En usko, että kyse on pelkästään pelitavasta, jos katsomoon asti näkee, että äijät on vaan 85%:sti läsnä.
En siltikään ymmärrä, vihaan julleja sydämeni pohjasta ja aion laulaa aina paskaa kyseisestä hurri jengistä.Kun ei olla vielä liigassa. Yritetään nyt selvittää ensin tie sinne.
Miten se hyökkäys eilen toimi kolmannessa erässä?Mä en vaan ymmärrä, että miten se hyökkäys satunnaisesti kuitenkin toimii? Esim. eilen kolmannessa erässä.