Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 237 367
  • 5 719

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Päivän selvästi Tintin terän alle lapa, mutta ei ilmeisesti boksi.

Summa summarum: Edelleen löysää, sellaista pellailua. Omissa toki kamppailaan ihan ok tasolla, mutta ongelma, no turha toistaa levyä.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Oliko tuossa teidän toisessa ylivoimassa samat äijät kuin ensimmäisessä? Kun mun mielestä aika pitkälti oli, mut olipa perkeleesti paremman näköistä.

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poikia varjoisilta kujilta. Hiippailua pelin ulkopuolella. Tuomarit sitä ja tätä, mutta pitäisihän tällä joukkueella paremmin pelata. Voihan se olla, että yksilötaito tämän vielä kääntää ja on kääntänytkin nihkeitä pelejä, mutta ei tässä sen varassa mielestäni saisi olla.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jokereiden edelliset kahdeksan erää tehdyt maalit: 0-0-0-0-0-4-0-0
Jos en itse todistaisi niin en uskoisi. On tuo hyökkäyspelaaminen sellaista tervanjuontia tällä hetkellä, että ei voi ymmärtää. Kannattaisikohan harjoituksissa keskittyä seuraavaksi hyökkäysalueen pelaamiseen ja keskustaan murtautumiseen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: xps

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nyt on palattu hanlon-kiekkoon. En olisi ikinä uskonut. Vmp.

Mä en vaan ymmärrä, että miten se hyökkäys satunnaisesti kuitenkin toimii? Esim. eilen kolmannessa erässä.

Eikö nuo pelaajat vaan syty näihin peleihin? En usko, että kyse on pelkästään pelitavasta, jos katsomoon asti näkee, että äijät on vaan 85%:sti läsnä.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Hanlon-kiekko... Vuosien saatossa tämä oli pyyhkiytynyt mielestä ja muistoista. Nyt tuli rytinällä takaisin. Perkele, joulumieli meni siinä.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en vaan ymmärrä, että miten se hyökkäys satunnaisesti kuitenkin toimii? Esim. eilen kolmannessa erässä.

Eikö nuo pelaajat vaan syty näihin peleihin? En usko, että kyse on pelkästään pelitavasta, jos katsomoon asti näkee, että äijät on vaan 85%:sti läsnä.
Jokerit hyökkää 90% ajasta laitojen kautta. Ja se on pelitavallinen valinta ja suurin syy tähän huttuun. Lähtien avauspelistä.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Lind näytti ottavan sellasia lämpöjä, että Kala tippui pois.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävelkää kotiin

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
%kiekolla laitoja pitkin ylös, sen on jo vihut lukeneet. Vois RD vähän löysätä suitsia hyökkäämisen suhteen. Tuo vie narrien pelin pelkästään kaksinkamppailuiksi hyökkäysissä ja pelin pyörimään kulmiin. Eikä yhtään auta tuton kova iholle tulo. Järkeehän tässä ylikylän jengillä mestiksessä ole, mutta kai tässä vedetään karsintoja silmällä pitäen mestiksen tähtinipulla altavastaajan käsikirjalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy