Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 240 626
  • 5 748

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yv:tä pukkaa. Jos nyt yritetään muutakin kuin kuinka monta syöttöä voi tehdä putkeen maalin takaa.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ville Tourun Pokemon fanclub
Ekan erän yv oli lähes täydellistä. Siinä riitti vauhtia ja liikettä, lohipakka sekaisin. Nyt menny väsyneeksi neppailuksi mitä ollu pitkin kautta.

Onneks hyvin pelattu koko peli nii ei paina!

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tuli tosta Juhis-Valle kiekottelusta mieleen kun aikoinaan kattelin vaimon kanssa Juhista jullipaidassa ja äijä kiekotteli Mikael Johanssonin kanssa täydet 2min ylivoimaamaalin takana

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei kannata Tuomolan odottaa kuusen alle täytettä.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valle yksin läpi mutta ihan ei napsahtanut.

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomolalla vaikea peli tänään. Oliko jo kolmas rangaistus tänään ja muutaman kerran riepoteltu kuin märkää pierua omalla alueella.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Heikkerillä nyt saman verran torjuntoja kuin Variksella.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Julle sai vastuuta alivoimalla ja siivosi hyvin maalin edestä. Av:n päättymisen jälkeen pieni nukahdus, mutta ei siitäkään rankkua, kun Vantaan pelaaja lopetti pelaamisen jäähyn pelossa.

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläinen lähti saunaan 1-1 tilanteessa ja laitoin pelin paussille. Nyt paussi ei Katsomo-sovelluksessa toiminut lainkaan tai saunabisset toi oman vivahteen touhuun. Mutta, 7 maalia sinä aikana kun olin löylyissä ja mun ainut veto peliin "over 6.5 goals" natsasi melko hienosti. Täytynee löylytellä jatkossakin pelien aikana ;)

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Jopa minä olin näkevinäni et nyt on jotain muutaki variaatiota tarjolla ku aiemmin. Tuli mieleen et harjotellaanko tosiaan variaatiota hyökkäyspeliin. Ai mitä herkkua
Kiekko-Vantaa on sarjan huonoimpia joukkueita omassa päässä. Hyvin mahdollisesti kaikista huonoin. Minä en nähnyt muuta isoa eroa, kuin normaaliakin aktiivisemman karvaamisen ja sen avaaman tilan keskelle. Kyllä sinne ennenkin on kiekkoa syötelty aina kun on ukkoja tai tilaa vapaana. Tänään oli normaalia enemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy