Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 231 222
  • 5 484

Smuggler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo mutta kyllä me oltiin jo tuo toisen erän loppu aivan kusessa. Jos sama tahti jatkuu, niin pian katsellaan teidän perävaloja.
Ymmärrän huolesi oman jengin puolesta mutta Jokerit on täysin vastaantulija mikäli TuTo jatkaa samaan tahtiin. Ainut mikä voi pisteitä tuoda on joku helppo maali, ylivoima maali tms tms. Muutoin tuo kotijoukkue kyllä katkeaa seuraavaan TuTo maaliin.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ja toki ihan fine olla sitä mieltä, että tänään ollaan filmattu reilusti. Eikä se välttämättä edes väärä näkemys ole, vaikken mä sitä ihan jaakaan.
Heh, taidetaan olla värisokeita molemmat? Ei kai mun vinkuminen ollut niinkään TuToa vastaan, vaan mua vituttaa tuo huitomis- ja estämispeli yleensäkin minkä tuomarit suo. Ja Jokerien aneemisuus.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Joo siitä on aina saanut olla ylpeä, että meillä ei pahemmin filmailla. En mä nyt väitä etteikö tänään olisi sellaista ollut, mutta kyllä vitulleen menee jos Tovereita haukkuu filmaajajengiksi.
Pahinta filmaamista mitä olen tällä kaudella nähnyt. Häpeällistä.

Janecky91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tuomari numerolla 32 Turusta? Erien jälkeen hirvee höpötys TuTon pelaajien kanssa.
2min naureskellaan tuomarin tovereiden kanssa, sit koppiin heittää ylävitosia. Oksettaa tommonen filmaaminen, ei oo näin härskiä hetkeen nähnyt. Muutama selkee jäähy ja silti pitää vielä filmata päälle. Persiistä!

töfting

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Pitää kai vaan yrittää asennoitua, että nyt on se slumppi joka tulee jossain vaiheessa. Tammikussa mennään taas kovaa.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Vainikainen iskee.

Narrimaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Meinaat että maalivahdin tulisi pysyä paikoillaan kun kiekko liikkuu keskeltä b-pisteelle (tai vice verca)?
Puhuin ylipelaamisesta joka aiheuttaa sen että on kakkoskiekoista tai tilanteissa aina huonossa peliasennossa tai sijoittuminen päin persettä. Turhaa mä jankkaan, ei se pappikaan kuurolle kuutta kertaa sano.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Gemondo

Jäsen
Puhuin ylipelaamisesta joka aiheuttaa sen että on kakkoskiekoista tai tilanteissa aina huonossa peliasennossa tai sijoittuminen päin persettä. Turhaa mä jankkaan, ei se pappikaan kuurolle kuutta kertaa sano.
Ei, vaan sä puhuit niistä maaliin johtaneista tilanteista joita mun piti kelata nauhalta. Vaikea nähdä ylipelaamista niissä.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ymmärrän huolesi oman jengin puolesta mutta Jokerit on täysin vastaantulija mikäli TuTo jatkaa samaan tahtiin. Ainut mikä voi pisteitä tuoda on joku helppo maali, ylivoima maali tms tms. Muutoin tuo kotijoukkue kyllä katkeaa seuraavaan TuTo maaliin.

Ihan realisti mä olen, kovaahan te tulitte siinä toisen erän lopussa. Ja ny on enää maali eroa. Saattaa tulla vielä kova rypistys.

On nää kyllä kivoja matseja yleensä aina. Ehkä siksikin, kun on tuo Jokerit mun suosikki heti kun vaan pelaa eri sarjassa.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Ja sittei toi hiton seepra osaa ees sijoittua oikein...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy