Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 231 222
  • 5 484

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Teillä ei pahemmin filmailla, mutta et nyt väitä etteikö tänään olisi vähän filmailtu, mutta kyllä vituilleen menee jos täältä sanotaan että teillä filmataan?

Ei, vaan protestoin sitä, että haukutaan filmaajajengiksi. Kyllä Jokeritkin joskus filmaa, mutta on myös sekin erittäin kaukana siitä, että voisi kutsua filmaajajengiksi.

Mestiksessä on tässä vuosien aikana ollut niitäkin jengejä, joille sen viitan on kevyesti voinut antaa.

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aika samaa skeidaa kuin oli jo Ketterää vastaan (ja sitä ennenkin). Nyt on vaan astetta aggressiivisempi jengi vastassa. Kyllä meidän pitäs hallita näitä pelejä, varsinkin kotona.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Erän loppu jo vähän parempaa, eli saatiin jopa maalipaikkoja. Kyllähän tällainen vankkumaton posisiiven jäsenkin alkaa hiljalleen kääntymään negaation puolelle, kun tätä taaperrusta katsoo.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Olihan tuo vitonen ja ulosajo ihan perusteltu tuomio, mutta ei kai nyt tuommoisesta pitäisi enempää pelikieltoa tulla. Toki eihän sitä tiedä mitä Mestis-kurinpito tuolta taikoo...
Se orkesteri voi vetää siitä hatusta ihan mitä tahansa. Kannattaa valmistautua suunnilleen ei mitään ja 5 pelin välillä.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo siitä on aina saanut olla ylpeä, että meillä ei pahemmin filmailla. En mä nyt väitä etteikö tänään olisi sellaista ollut, mutta kyllä vitulleen menee jos Tovereita haukkuu filmaajajengiksi.
No tässä pelissä olen eri mieltä. Ukkoa on naamallaan koko ajan ja poskeen sattuu. Hirveä ulina tuomarille, kun Vainikainen veti kolme kovaa puhdasta taklausta yhteen vaihtoon. En tosin hauku, vaan totean.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Jaa oikeasti? Joo ei se nyt tosiaan aidosti hauskaa olisi, ihan vitsinähän mä. Ja edelleen mun makuun hauska huuto, syystä että tokkopa kukaan sieltä fanikatsomosta ihan oikeasti dumarin perään spurttaisi.
Niinhän se yleensä on. Mutta ei se vaadi kuin sen yhden vatipään, joka innostuukin ja ottaa sen tosissaan. Jos taas mietitään psykologisesta näkökulmasta, niin enpä usko että tuollainen fanikatsomon huuto (joka varmasti kuuluu kentälle) ainakaan parantaa tuomarityöskentelyä. Hyvä tuomari pystyy jättämään sen enimmäkseen huomioimatta, mutta aina on riski että se jää mieleen ja tuo lisää epävarmuutta. Joidenkin kohdalla jopa ärtymystä Jokereita kohtaan. Tuomarit ovat ihmisiä, ja kaikki mitä heille kentällä tai katsomosta sanotaan/huudetaan vaikuttaa heihin. Joihinkin minimaalisesti, joihinkin vähän enemmän.

Joku voisi sanoa kukkahattu-ukkeliksi, mutta toisen lajin parissa olen ollut tekemässä isoa kulttuurimuutosta sen eteen, että pelaajat, valmentajat ja tuomarit kokisivat olemansa yhdessä mahdollistamassa pelit. Eikä niin, että tuomarit ovat lähtökohtaisesti aina pelaajia ja valmentajia vastaan.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
No tässä pelissä olen eri mieltä. Ukkoa on naamallaan koko ajan ja poskeen sattuu. Hirveä ulina tuomarille, kun Vainikainen veti kolme kovaa puhdasta taklausta yhteen vaihtoon. En tosin hauku, vaan totean.

Joo ja toki ihan fine olla sitä mieltä, että tänään ollaan filmattu reilusti. Eikä se välttämättä edes väärä näkemys ole, vaikken mä sitä ihan jaakaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: duud

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Eiköhän me olla jo tuo logo nähty. Nyt voisi toimisto myöntää virheensä ja polttaa nuo paidat.

Vaikka en olevinaan ole taikauskoinen vaikka omalla peliuralla piti pelisukat ja kengät pukea oikeassa järjestyksessä sekä solmia kengät ensin vasen ja alkulämpölenkillä piti samat musiikit olla, niin tuollainen ns kohtalolla leikkiminen on kostautumassa, mitä nyt tuolla kirotulla logolla tehdään.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei, vaan protestoin sitä, että haukutaan filmaajajengiksi. Kyllä Jokeritkin joskus filmaa, mutta on myös sekin erittäin kaukana siitä, että voisi kutsua filmaajajengiksi.

Mestiksessä on tässä vuosien aikana ollut niitäkin jengejä, joille sen viitan on kevyesti voinut antaa.
No otan tuota edellistä takaisin sen verran, että eniten mua vituttaa tuo kiekottoman estäminen. Semmoinen liikkuva screeni, jotka koriksessakin puhalletaan pois. Kolmas ukko estää karvaajaa pääsemästä kiekollisen perään. Hyvin TuTo on pelannut siitä pitää antaa tunnustus. Jännä kolmas erä tulee vielä ja multa menee huomisenkin peli-illan bisset ja varmaan flinda Jalluakin tänään. :D

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Eikö se ole ihan se ja sama filmaako toinen joukkue, paskoja jokerit ollut silti se ei sitä muuta.

Joo mutta kyllä me oltiin jo tuo toisen erän loppu aivan kusessa. Jos sama tahti jatkuu, niin pian katsellaan teidän perävaloja.

(1)
  • Tykkää
Reactions: gosu

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Jokereiden maali kolmannen erän alkuun tekisi pelille kyllä hyvää. Jos on ollut todella kiltti, saisiko yhden joululahjan jo vähän aikaisemmin?

Gemondo

Jäsen
Katso uusintana niin näet. Otti ensin vetoa viivasta pois jonka jälkeen myöhässä etukulman osalta. Tätä nähty aiemminkin, ei pysy paketti sivuttaisliikkeissä kasassa.
Meinaat että maalivahdin tulisi pysyä paikoillaan kun kiekko liikkuu keskeltä b-pisteelle (tai vice verca)?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Onko sun mielestä jännää, että kun poikkari osuu niskaan/yläselkään niin sen jälkeen pidellään naamaa?

Joo en kyllä minäkään ymmärrä alkuunkaan jos naamaa piteli. Kun takuulla kuitenkin teki kipeää siihen mihin osui.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy