Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 242 121
  • 5 748

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei olisi komeaa. Mauttomuudesta on annettu rikepiste.
Tuosta "Tuomari juoksee matsin jälkeen" -huudosta olen aina tykännyt. Olisikin komeaa jos joskus joutuisi juoksemaan :)

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Tuosta "Tuomari juoksee matsin jälkeen" -huudosta olen aina tykännyt. Olisikin komeaa jos joskus joutuisi juoksemaan :)
Ei siinä ole mitään komeaa. Espoossa junnulätkässä on isät menneet pelin jälkeen kurmottamaan tuomaria. Silloin ollaan aika vaarallisilla vesillä, ja äkkiä ei ole tuomareita. Silloin ei ole pelejäkään. Kiva juoda kallista kaljaa tyhjässä hallissa.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Voi vittu. Jos joku on oksettavaa, niin tuo sun ulosanti. Enempää ei voi vihkoon vetää kun haukkuu Tapioa tytöksi ja Ronkaista filmaajaksi.

Hiukan terävyyttä nyt vaikka hiukan sapettaisikin.
Kyynel. Tapion kohdalla oli kirjoitusvirhe. Sori siitä. Ronkainen on sitten pahemman luokan filmaaja. Valitettavasti.

NinetyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo siitä on aina saanut olla ylpeä, että meillä ei pahemmin filmailla. En mä nyt väitä etteikö tänään olisi sellaista ollut, mutta kyllä vitulleen menee jos Tovereita haukkuu filmaajajengiksi.
Teillä ei pahemmin filmailla, mutta et nyt väitä etteikö tänään olisi vähän filmailtu, mutta kyllä vituilleen menee jos täältä sanotaan että teillä filmataan?

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä annetaan mahkuja. Kiinnostaako ketään?

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Tässä pelissä ei kyllä tiedä yhtään mistä tulee jäähy

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Espoossa junnulätkässä on isät menneet pelin jälkeen kurmottamaan tuomaria.

Jaa oikeasti? Joo ei se nyt tosiaan aidosti hauskaa olisi, ihan vitsinähän mä. Ja edelleen mun makuun hauska huuto, syystä että tokkopa kukaan sieltä fanikatsomosta ihan oikeasti dumarin perään spurttaisi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: duud

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lempereillä oli tuossa lopun yyveellä jotain yrityksen tynkää. Muutoin aloin kesken erän siivoamaan, kun nappaa yhtä paljon, kuin joukkuetta.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Nyt päästiin Salosesta. Toivottavasti pysyy vähän aikaa katsomossa.
Olihan tuo vitonen ja ulosajo ihan perusteltu tuomio, mutta ei kai nyt tuommoisesta pitäisi enempää pelikieltoa tulla. Toki eihän sitä tiedä mitä Mestis-kurinpito tuolta taikoo...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy