Kiekkonarri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Lind yritti taklata Sirkiää ja lensi ite kaaressa.
Eiköhän joku siitä taas pahoita mielensä täällä.Tuosta "Tuomari juoksee matsin jälkeen" -huudosta olen aina tykännyt. Olisikin komeaa jos joskus joutuisi juoksemaan :)
Ei siinä ole mitään komeaa. Espoossa junnulätkässä on isät menneet pelin jälkeen kurmottamaan tuomaria. Silloin ollaan aika vaarallisilla vesillä, ja äkkiä ei ole tuomareita. Silloin ei ole pelejäkään. Kiva juoda kallista kaljaa tyhjässä hallissa.Tuosta "Tuomari juoksee matsin jälkeen" -huudosta olen aina tykännyt. Olisikin komeaa jos joskus joutuisi juoksemaan :)
Kyynel. Tapion kohdalla oli kirjoitusvirhe. Sori siitä. Ronkainen on sitten pahemman luokan filmaaja. Valitettavasti.Voi vittu. Jos joku on oksettavaa, niin tuo sun ulosanti. Enempää ei voi vihkoon vetää kun haukkuu Tapioa tytöksi ja Ronkaista filmaajaksi.
Hiukan terävyyttä nyt vaikka hiukan sapettaisikin.
Voi jeesus :DEi siinä ole mitään komeaa. Espoossa junnulätkässä on isät menneet pelin jälkeen kurmottamaan tuomaria. Silloin ollaan aika vaarallisilla vesillä, ja äkkiä ei ole tuomareita. Silloin ei ole pelejäkään. Kiva juoda kallista kaljaa tyhjässä hallissa.
Teillä ei pahemmin filmailla, mutta et nyt väitä etteikö tänään olisi vähän filmailtu, mutta kyllä vituilleen menee jos täältä sanotaan että teillä filmataan?Joo siitä on aina saanut olla ylpeä, että meillä ei pahemmin filmailla. En mä nyt väitä etteikö tänään olisi sellaista ollut, mutta kyllä vitulleen menee jos Tovereita haukkuu filmaajajengiksi.
Varmaan posiketjun kamaa enemmän, mutta toisen erän alkupuolella loppui viiden päivän ummetus. Jos nyt siis jotain posia tässä toistaiseksi hakee.Matsin kohokohta tuli juuri äsken. In Flames: Cloud Connected
Espoossa junnulätkässä on isät menneet pelin jälkeen kurmottamaan tuomaria.
Mitä jeesustelet? Jos tuollainen yleistyy niin silloin ei ole kohta junnuilla pelejä.Voi jeesus :D
Tähän kiteytyy 40min.Tutolla enemmän vaarallisia maalipaikkoja alivoimalla kuin Jokereilla yhteensä.
Olihan tuo vitonen ja ulosajo ihan perusteltu tuomio, mutta ei kai nyt tuommoisesta pitäisi enempää pelikieltoa tulla. Toki eihän sitä tiedä mitä Mestis-kurinpito tuolta taikoo...Nyt päästiin Salosesta. Toivottavasti pysyy vähän aikaa katsomossa.