Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 99 394
  • 2 575

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Onko tosiaan niin ettei maikkarin suoraa lähetystä voi striimata mistään ilman maksullista tilausta? Missasin ekan erän koska olin liikenteessä ja ainakaan puhelimesta appi ei anna lähetystä käyntiin ilman tilauksen päivittämistä?

No, ei se mitään, tuloksen puolelta näyttää hyvältä ja bisse on kylmää, joten kyllä tää tästä.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä erä tosiaan kuten moni jo maininnutkin. Vielä, kun saataisiin nuo oman pään kiekonmenetykset ja jäähyt pois, niin hyvä tästä tulee.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kommentaattori kertoo, että Jokerit ovat pelanneet käsijarru päällä. Ei pidä paikkaansa. Jokerit on pelannut koko alkukauden kaasu pohjassa, mutta liian tehottomasti.

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Kommentaattori kertoo, että Jokerit ovat pelanneet käsijarru päällä. Ei pidä paikkaansa. Jokerit on pelannut koko alkukauden kaasu pohjassa, mutta liian tehottomasti.
Minusta nimenomaan tuntuu siltä että Jokereilla on ollut samanaikaisesti kaasu pohjassa ja käsijarru päällä.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tosiaan niin ettei maikkarin suoraa lähetystä voi striimata mistään ilman maksullista tilausta? Missasin ekan erän koska olin liikenteessä ja ainakaan puhelimesta appi ei anna lähetystä käyntiin ilman tilauksen päivittämistä?

No, ei se mitään, tuloksen puolelta näyttää hyvältä ja bisse on kylmää, joten kyllä tää tästä.
Mulla on tilaus eli en voi vahvistaa, mutta mtv:n appissa on "Kanavat" kohta, josta voi pistää kolmosen, subin ym. pyörimään - siis ei reittiä "Urheilu - Mestis". Tiedä sitten vaatiiko tämäkin jotain.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Voileipä putos oikein.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vähän liian hyvin Jokerit pelin päällä jokaisella osa-alueella. Todella vakuuttavaa tekemistä.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mulla on tilaus eli en voi vahvistaa, mutta mtv:n appissa on "Kanavat" kohta, josta voi pistää kolmosen, subin ym. pyörimään - siis ei reittiä "Urheilu - Mestis". Tiedä sitten vaatiiko tämäkin jotain.

Mulla ei ole mitään tilausta ja voin vahvistaa, että tämä toimii!

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi peli vihellettiin poikki?

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jokerit pelaa helvetin hyvin.

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Mulla ei ole mitään tilausta ja voin vahvistaa, että tämä toimii!

Ooks sä varma ettei sulla oo sitä halvempaa tilausta, koska vilkasin just noiden taulukkoa eri tilaustyypeistä ja ainakaan sen mukaan suorat lähetykset ei kuulu ilmaispuolelle vaan niissä pitäis olla toi halvin tilaustyyppi (eli ei se, mihin urheilu normaalisti kuuluu).

Ainakaan itellä ilmaistilauksella kanavalistapuolelta on nähtävissä vaiin uutislive.

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telkkarin puolella varmaan kans aika paljon noita pikaisia kuvahäiriöitä? Luulis et tollanen fiba tulee jostain sourcen lähistöltä

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkaa olla Vallella pelikunto ja huumori kohillaan. Ihan isät vastaan pojat peli. Kohta siis 1-2.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mitä vittua, Filppula laukoo kokoajan :D

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telkkarin puolella varmaan kans aika paljon noita pikaisia kuvahäiriöitä? Luulis et tollanen fiba tulee jostain sourcen lähistöltä
Töllön puolella ei mitään ongelmia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy