Kevät.Juhis se vaan painaa peräsuoli pitkällä 0-5 tilanteessakin
Onneksi laitoin jo lähetyksen pois kun peli on selvä.Hodge juhlii Vantaan 1-5-maalia kuin sarjavoittoa. Terve.
Hienosti!Heikkeri saattaa muuten sittenkin ottaa neljä nollapeliä sarjaan, kun menivät viime pelin häviämään. Voittopelit nollilla?
Kuka on Hodge?Hodge juhlii Vantaan 1-5-maalia kuin sarjavoittoa. Terve.
Tämä jatkuvasti kuistilla oleva selostaja. Airik Hodge.Kuka on Hodge?
"Ero enää neljä maalia". No siis joo, tavallaan myös näinkin Airik.Hodge juhlii Vantaan 1-5-maalia kuin sarjavoittoa. Terve.
Käärijän ''fanitus'' taitaa taitaa riippua ihan siitä kuka kysyy.Hieman naurattaa, koska Käärijähän on oikeasti Narrifani :D
Tätä mietittiin etenkin vuoden vaihteen jälkeen ja seura päätti mennä luottamalla omiin kasvatteihin ja hommasi Lipiäisen ihan vaan loukkaantumisen varalta.Se mikä Karsintoja katsoen hieman mietityttää, että mikä on Heikkerin taso?! Joutuu kovaan testiin. Onhan tässä pelejä vielä vaikka kuinka, mutta joo.
Juu mä uskon niihin sen verran, että jos jengi ite rupee pelaa nollapeliä liian aikaisin, niin saattaa sitten kosahtaa, mut emmä liioin omia kirjoituksia nosta niin kovaan arvoon, että niillä nollat puhkeaa.Minulle turha pahoitella, ei mitään jinxejä ole olemassakaan.
Niinpä. Yksi sanoo narrifaniksi, toinen valtrafaniksi ja mies itse katselee matsia aitiossa K-Vantaan rotsissa. :DEikös Käärijä ole JYPin mies?
On ihan ok maalivahti ja mestikseen erinomainen. Sattuneesta syystä ei ole koeteltu kiekkosateella RD:n puolustussysteemin takana... Toki 1 päästetty ja 6 torjuntaa on vähän murheellinen tilasto 2 erään.Se mikä Karsintoja katsoen hieman mietityttää, että mikä on Heikkerin taso?! Joutuu kovaan testiin. Onhan tässä pelejä vielä vaikka kuinka, mutta joo.