Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 477 520
  • 11 605

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missasin ekat 5min, mutta sen jälkeen näkemäni oli melkoista dominanssia.

- Kuuslalta hyvä statement ekaan erään, nyt näytti todellakin potentiaalinsa arvoiselta peliltä.
- JMA:n tunteenpurkaukselle posia. Lisäksi näyttää löytyvän yhteinen sävel Kuuslan kanssa.
- Bloodin kondiksen nyt näkevät kaikki ja aikataulu sen kohenemisen kanssa on kaikki kaikessa, mutta tykkään kyllä muuten, kiekollisenakin.

Sunin "väläytykset" ovat toivottavasti jotain merkkejä piristymisestä, mutta vähän luulen, että kun jengillä kulkee noin ylivoimaisesti niin siinä näyttää itse kukin melko hyvältä.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vamos! Ihanaa olla väärässä, jos Kuusla alkanut vihdoin lunastaa odotuksia. Toivottavasti vaan kantaa keväälle.

Ilmeisesti Jokerit taas aivan ylivoimainen?
Dominointi oli jumalaista, oli tunnetta, taitoa ja virnettä.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Vamos! Ihanaa olla väärässä, jos Kuusla alkanut vihdoin lunastaa odotuksia. Toivottavasti vaan kantaa keväälle.

Ilmeisesti Jokerit taas aivan ylivoimainen?
Ihan en nyt sitä Kuusla-kommenttia pystynyt allekirjoittamaan, kun on paluunsa jälkeen ollut mun mielestä ihan hemmetin pirteä ja tehnyt joka ilta ihan helvetisti duunia.

Tänään ekassa erässä varmaan meidän paras pelaaja. Eka femma oli melko karseeta tekemistä, mut ei Hermeksellä sen jälkeen ollut mitään palaa.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suni 0+2

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Suni ei osu vieläkään mut Laussi osuu, 5-1.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Harmillisesti ei kerennyt olla 5v3 yv-maali.

M1ssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
On Vain Jokerit!
Hieno nähä että Laussi iskee entistä seuraansa vastaan! Kurmuutti meitä ihan riittämiin viime keväänä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhis pistää karmeen lämärin tolppaan.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salonen istumaan, Jokerit av.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy