Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 367 437
  • 8 767

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tästä porukasta (mustahupparisista) noin 1% ihmisistä heitti kolikoita kentälle. Se tuomittiin Capon toimesta about asap.
Miksi ne kolikot lensi tuon ns tuomitsemisen jälkeen kahdesti. Hävettääkö siellä edes, että Filppulan johdolla teille pitää sanoa, että lopettakaa perseily. Toivottavasti nautitte, kun Jokerit menetti kolmen pisteen voiton, kun keskittyminen menee idioottien paimentamiseen.

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja jos nyt oikeasti vedettäisiin happea täälläkin, facessa lähti jo laukalle.

Tästä porukasta (mustahupparisista) noin 1% ihmisistä heitti kolikoita kentälle. Se tuomittiin Capon toimesta about asap.
Ei oikeasti jaksaisi kuunnella tätä koko porukan mollaamista, ymmärrän se on helppoa, mutta tarviiko? Meillä on todella hyvä meno vihdoin.
Ja tässä oikeasti minun loppupuhe tähän asiaan, tämä on minun näkemys asiasta, enkä jaksa asiasta vängätä suuntaan tai toiseen, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Näin ajatukset vain paikanpäältä.

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi ne kolikot lensi tuon ns tuomitsemisen jälkeen kahdesti. Hävettääkö siellä edes, että Filppulan johdolla teille pitää sanoa, että lopettakaa perseily. Toivottavasti nautitte, kun Jokerit menetti kolmen pisteen voiton, kun keskittyminen menee idioottien paimentamiseen.
Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Tässä oli kolme erää voittaa peli ja ei pistettä menetetty fanin toimesta :D

On totta, että paikkoja oli ratkoa jo aiemmin, mutta on myös itselleen valehtelua väittää, ettei pelaajien keskittymiseen vaikuta, kun joutuu pohtimaan fanien käytöstä ja jopa käydä ojentamassa heitä.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sylkee helposti.. miten ois pitäny ottaa matala veto kilpipuolelle? Tehdä joku 360 ja ottaa seläntakaa räpylään?
Hevoskuiskaaja olis voinu pitää ukkonsa eikä vaan surfailla siinä vieressä näennäisesti.

Vittu näitä spedejä. Tylysti vaan ilmiannot pokeille ja idiootit pihalle. Keräilkööt skenepisteitä ulkona kylmässä ja yksin.

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomittiin varmasti, mutta kolikon heittäjä(t) sai jäädä edelleen katsomoon?

Ja nyt siellä palaa soihtu?
Juuri näin. Varmasti joku näki kuka heitti. Jos on munaa, niin järkkäreille ilmoitus, ulos katsomosta ja omalla kyydillä kotiin. Sen jälkeen selvitys kaverilta miksi näin tapahtui ja ehkä ensi syksynä uusi mahdollisuus lempinimellä ”kolikkomies”. Nuorena saattaa harkintakyky pettää, mutta siitä pitää tulla rangaistus ja tuntuva. Normaalikatsomoon seuraamasn ja opettelemaan, miten fanikatsomossa toimitaan.

Toivottavasti tämä ei ole osa jotain vähän isompaa ongelmaa tämän tietyn porukan osalta.

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
No . Onneks tää peli on ohi. 2 pistettä otettiin ja voittoputki jatkuu. Mutta Jokerit tänään ei ollu parhaimmillaan, mutta onneksi voitto kaivettiin kuitenkin.
Kumman fanit siellä heitteli kolikoita jäälle 3 erässä?

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Siis mitä vittua? Tiesit ja näit kuka heitti, mutta et kertonut asiaa järkkäreille? Ja idiootti sai jäädä katsomoon?

Lampaita.
Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
No . Onneks tää peli on ohi. 2 pistettä otettiin ja voittoputki jatkuu. Mutta Jokerit tänään ei ollu parhaimmillaan, mutta onneksi voitto kaivettiin kuitenkin.
Kumman fanit siellä heitteli kolikoita jäälle 3 erässä?
Ei lummankaan. Jokerifaneja larppaavat huppari-idiootit

Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen sen verran vanhan kansan mies ja tottunut koviinkin rangaistuksiin, et nää aivottomat kolikon heittäjät on saatava kuriin!
Kunnon rangaistuksin.
Se on saatanan vaarallista luistella kolikkoon.
Seura ei voi ottaa vastuulleen, että moisia tyyppejä liikkuu edes lähellä kaukaloa, jossa pelaajat luistelee.
Naamat muistiin ja moisesta rikkeestä porttikielto hallille/ halleille.
Muutaman moisen fanin menetys katsomosta ei pitkän päälle ole menetys, päin vastoin.

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.
Mutta kävit kuitenkin sanomassa hänelle?

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen.
Ööö? Äsken kerroit käyneesi sanomassa kohdehenkilölle, että oli viimeinen kerta, mutta nyt et nähnytkään tai tiennytkään kuka heitti? Legendaarista.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En tiennyt että meidän mustahuppariset fanit tuolla pelailee. Erikoinen kommentti. Peli kestää 60min. Ei tota 3p häviötä tuohon tilanteeseen hävitty

Kävit sanomassa kohdehenkilöille, mutta et sitten kuitenkaan nähnyt kuka heitti? Eli kenelle siis kävit sanomassa?

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?
Oletuksena kävit sanomassa joillekin, että nyt saa loppua?

Nyt sinuna lopettaisin, että pääset vielä joskus kuopasta ylös.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy