onko tämä fanien vai järjestysvalvojien syytä?Tiedetään, kuka heitti kolikoita, mutta silti pääsi heittämään useampaan kertaan? Eikä saatu pihalle hallista?
Haisee selittelyltä.
Miksi ne kolikot lensi tuon ns tuomitsemisen jälkeen kahdesti. Hävettääkö siellä edes, että Filppulan johdolla teille pitää sanoa, että lopettakaa perseily. Toivottavasti nautitte, kun Jokerit menetti kolmen pisteen voiton, kun keskittyminen menee idioottien paimentamiseen.Tästä porukasta (mustahupparisista) noin 1% ihmisistä heitti kolikoita kentälle. Se tuomittiin Capon toimesta about asap.
Sekä että.onko tämä fanien vai järjestysvalvojien syytä?
Ja tässä oikeasti minun loppupuhe tähän asiaan, tämä on minun näkemys asiasta, enkä jaksa asiasta vängätä suuntaan tai toiseen, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Näin ajatukset vain paikanpäältä.Ja jos nyt oikeasti vedettäisiin happea täälläkin, facessa lähti jo laukalle.
Tästä porukasta (mustahupparisista) noin 1% ihmisistä heitti kolikoita kentälle. Se tuomittiin Capon toimesta about asap.
Ei oikeasti jaksaisi kuunnella tätä koko porukan mollaamista, ymmärrän se on helppoa, mutta tarviiko? Meillä on todella hyvä meno vihdoin.
Miltä tuntuu, kun teidän takia jäi piste Kokkolaan?Pus ja hyvää illanjatkoa sinnekin!
Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?Miksi ne kolikot lensi tuon ns tuomitsemisen jälkeen kahdesti. Hävettääkö siellä edes, että Filppulan johdolla teille pitää sanoa, että lopettakaa perseily. Toivottavasti nautitte, kun Jokerit menetti kolmen pisteen voiton, kun keskittyminen menee idioottien paimentamiseen.
Tässä oli kolme erää voittaa peli ja ei pistettä menetetty fanin toimesta :Dkun Jokerit menetti kolmen pisteen voiton, kun keskittyminen menee idioottien paimentamiseen.
Voit. Hae se järkkäri jostain ja osoita sormella, että toi on se apina joka viskoo niitä hiluja.Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?
Tässä oli kolme erää voittaa peli ja ei pistettä menetetty fanin toimesta :D
En tiennyt että meidän mustahuppariset fanit tuolla pelailee. Erikoinen kommentti. Peli kestää 60min. Ei tota 3p häviötä tuohon tilanteeseen hävittyMiltä tuntuu, kun teidän takia jäi piste Kokkolaan?
Hevoskuiskaaja olis voinu pitää ukkonsa eikä vaan surfailla siinä vieressä näennäisesti.Sylkee helposti.. miten ois pitäny ottaa matala veto kilpipuolelle? Tehdä joku 360 ja ottaa seläntakaa räpylään?
Juuri näin. Varmasti joku näki kuka heitti. Jos on munaa, niin järkkäreille ilmoitus, ulos katsomosta ja omalla kyydillä kotiin. Sen jälkeen selvitys kaverilta miksi näin tapahtui ja ehkä ensi syksynä uusi mahdollisuus lempinimellä ”kolikkomies”. Nuorena saattaa harkintakyky pettää, mutta siitä pitää tulla rangaistus ja tuntuva. Normaalikatsomoon seuraamasn ja opettelemaan, miten fanikatsomossa toimitaan.Tuomittiin varmasti, mutta kolikon heittäjä(t) sai jäädä edelleen katsomoon?
Ja nyt siellä palaa soihtu?
Siis mitä vittua? Tiesit ja näit kuka heitti, mutta et kertonut asiaa järkkäreille? Ja idiootti sai jäädä katsomoon?Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?
Mitä tämä lause tarkoittaa?Ei tota 3p häviötä tuohon tilanteeseen hävitty
Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.Siis mitä vittua? Tiesit ja näit kuka heitti, mutta et kertonut asiaa järkkäreille? Ja idiootti sai jäädä katsomoon?
Lampaita.
Ei lummankaan. Jokerifaneja larppaavat huppari-idiootitNo . Onneks tää peli on ohi. 2 pistettä otettiin ja voittoputki jatkuu. Mutta Jokerit tänään ei ollu parhaimmillaan, mutta onneksi voitto kaivettiin kuitenkin.
Kumman fanit siellä heitteli kolikoita jäälle 3 erässä?
Mutta kävit kuitenkin sanomassa hänelle?Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.
Ööö? Äsken kerroit käyneesi sanomassa kohdehenkilölle, että oli viimeinen kerta, mutta nyt et nähnytkään tai tiennytkään kuka heitti? Legendaarista.Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen.
En tiennyt että meidän mustahuppariset fanit tuolla pelailee. Erikoinen kommentti. Peli kestää 60min. Ei tota 3p häviötä tuohon tilanteeseen hävitty
Kävit sanomassa kohdehenkilöille, mutta et sitten kuitenkaan nähnyt kuka heitti? Eli kenelle siis kävit sanomassa?Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.
Ei, en nähnyt kuka heitti, en tiennyt kuka heitti, oletin että kolikot lensi edestäni kentälle. Järkkärit seisoi aivan katsomon edessä, ketään ei poistettu heittojen jälkeen. Älä jaksa käydä hkö koht mun päälle.
Oletuksena kävit sanomassa joillekin, että nyt saa loppua?Kyllä. häpesin aivan saatanasti kun kolikot lensi kentälle. Kävin jopa itse sanomassa kohdehenkilöille että oli viimenen kerta, voinko tehdä muuta?