Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 229 971
  • 5 480

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Älkää nyt ihan oikeasti noista hys hys eleistä itkekö. Samaan rahaan kommentoin, että toivottavasti Vuorio jatkossa ymmärtää, että jonkin leikin aloittaessa saatat itse polttaa näppisi. Itse muistan esim pesiksen puolelta, kun kaikki huusi Jani Komulaiselle niin Komulainen kuittasi huutelut kultamitali kaulassa ä, että " ei ne huonoille huutele". Perttu Ruuska ollessaan Vimpelin lukkarina pisti sormen suun eteen Sotkamon kotiyleisölle ja lopulta Sotkamoon meni mestaruus.

Niin pitkään, kun mitään törkeyksiä ei huudella niin molemmin puolinen kissa-hiiri leikki kuuluu asiaan. Muistan ikuisesti, kun aikanaan Suomisarjassa SaPKo - Ketterä pelissä Jussi Hilpas sai ulosajon ja aloitin "Jussi Hilpas" chantin niin Hilpas vielä näytti suuntaani kuinka se ranne liikkuu edes takaisin. Sai siitä vielä vähän lisää kakkua.
Aikoinaan divariaikana huudettiin Nordiksen A3 katsomosta Sportin Håkan Hjerpelle, että Hjerpeee Hjerpeee. Tämähän tuli siihen meidän katsomon eteen huudattamaan meitä. En muista missä tilanteessa. Enkä sitäkään että mitä Hjerppe siitä sai. Kuinka moni mahtaa muistaa tapauksen?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei, koska silloin on on muitakin aktiivisia seurantaketjuja kuin tämä. Mestiksen otteluseurantaketju on sen verran hiljainen, niin ymmärrän jos jollain tulee mieli liittyä tänne. Ja hyvä niin. Ainakin itse olen kaipaillut näihin seurantoihin myös vastapuolta.

Juu siksi tänne eksyinkin, kun on niin aktiivinen ketju. Tai no toki myös siksi, että aina olen tykännyt Jokereista.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Aikoinaan divariaikana huudettiin Nordiksen A3 katsomosta Sportin Håkan Hjerpelle, että Hjerpeee Hjerpeee. Tämähän tuli siihen meidän katsomon eteen huudattamaan meitä. En muista missä tilanteessa. Enkä sitäkään että mitä Hjerppe siitä sai. Kuinka moni mahtaa muistaa tapauksen?

En tiedä mutta mä muistan edelleen hämärästi vanhasta Kupittaan hallista tapauksen, kun Lalli Partinen sai jäähyn, niin joku keksi soittaa kaiuttimista biisiä "Kaupungin rumin mies".

Miltäs vastaavanlainen tempaus kuulostaisi tänä päivänä? :)

Vai onko jossain hallissa kuulunut jotain edes tuon suuntaista?

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
En tiedä mutta mä muistan edelleen hämärästi vanhasta Kupittaan hallista tapauksen, kun Lalli Partinen sai jäähyn, niin joku keksi soittaa kaiuttimista biisiä "Kaupungin rumin mies".

Miltäs vastaavanlainen tempaus kuulostaisi tänä päivänä? :)

Vai onko jossain hallissa kuulunut jotain edes tuon suuntaista?
Ei taida nykyään uskaltaa kukaan. Meno on löysää

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Sen vuoksi otteluseurantaa käydään omalla hiekkalaatikolla yleisen ketjun sijaan ettei sieltä tarvi lukea vastustajan ulinaa. On muuten vastoin palstan sääntöjäkin, siis tuo seuraaminen sille osoitetun osion ulkopuolella.
Ja se onkin hyvä näin. Nyt vain puuttui ulina, niin siksi hämmentää tämä. Ulina tuli ihan täältä Jokereiden palsta-aktiiveilta. Ja saa sitä tunteita olla, mutta joku roti siihen mitä tänne oksentaa. Siskontyttäreni on esimerkiksi kehitysvammainen ja lisäksi olen työskennellyt heidän parissa.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Ja se onkin hyvä näin. Nyt vain puuttui ulina, niin siksi hämmentää tämä. Ulina tuli ihan täältä Jokereiden palsta-aktiiveilta. Ja saa sitä tunteita olla, mutta joku roti siihen mitä tänne oksentaa. Siskontyttäreni on esimerkiksi kehitysvammainen ja lisäksi olen työskennellyt heidän parissa.
Itse en kyllä mitään tuollaista oksentanut jos minuun viittasit. Otin vain kantaa tuohon kun jonkun toisen kannattaja pyörii toisen seurannassa. Kyllähän kaveri tökki jonkun verran, että ei se ihan syytön ollut. Ilmeisesti Jokereiden ystävä on, niin pienet pahoittelut omasta käytöksestä on paikallaan.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Juu, se oli kysymys. Mutta Vuorion tapauksessa kyse lienee kusipäisyydestä. Toivottavasti häntä vielä muistutellaan asiasta.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi täällä otetaan pelkästään Vuorio tikunnokkaan, kun minun nähdäkseni sitä fanipäädyn pleksiä oli useampi tutolainen hakkaamassa provosoivasti?

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Itse en kyllä mitään tuollaista oksentanut jos minuun viittasit. Otin vain kantaa tuohon kun jonkun toisen kannattaja pyörii toisen seurannassa. Kyllähän kaveri tökki jonkun verran, että ei se ihan syytön ollut. Ilmeisesti Jokereiden ystävä on, niin pienet pahoittelut omasta käytöksestä on paikallaan.
Juu, se oli kysymys. Mutta Vuorion tapauksessa kyse lienee kusipäisyydestä. Toivottavasti häntä vielä muistutellaan asiasta.
Ei mulle oo tarvetta nimetä ketään erityisesti. Rapatessa roiskuu. Mennään eteenpäin.

Klassikko on voiton jälkeen hiljentää vastustaja nostamalla sormea suun eteen. Kivaa joidenkin mielestä, kun on voittajan puolella, mutta nostattaa tunteita hävinneellä. Itelle tuommoinen on turhaa liekittämistä, mutta suon sen voittajalle. Turha sitä voittajan on tehdä itestään pientä sortumalla lällättelyyn.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H

Kyllä mä aika lailla syytön olen. Taisin eilisen aikana puuttua johonkin sanomiseesi, jonka toki olisi voinut jättää tekemättäkin. Mutta en mä muistaakseni siinäkään kommentissa sen enempää hämmentänyt, kommentoinpa vaan, että vihkoon meni.

Tyylikkäästi nyt kuitenkin pahoittelut, edes pienet. Eikä nämä nyt sen ihmeellisempiä juttuja ole, näitä tulee. Etiäpäin, sano mummo lumessa.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tulipa vielä tsekattua nuo Vuorion lopputuuletukset.
Hohhoijaa.
Kyllähän jo 12v junnuissakin opetetaan, että yleisö jätetään omaan arvoonsa, huudellaan sieltä mitä sitten mitä tahansa.
Ei kai tuosta kukaan aikuinen ihminen voi suuttua. Sama, kuin joku lapsi haistattelisi pitkät sinulle. Jätetään omaan arvoonsa ja enintään nauretaan päälle.
Tyyliä ei voi ostaa ja kertoo ehkä aika paljon kyseistä pelimiehestä ihmisenä.
Eteenpäin.

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipa vielä tsekattua nuo Vuorion lopputuuletukset.
Hohhoijaa.
Kyllähän jo 12v junnuissakin opetetaan, että yleisö jätetään omaan arvoonsa, huudellaan sieltä mitä sitten mitä tahansa.
Ei kai tuosta kukaan aikuinen ihminen voi suuttua. Sama, kuin joku lapsi haistattelisi pitkät sinulle. Jätetään omaan arvoonsa ja enintään nauretaan päälle.
Tyyliä ei voi ostaa ja kertoo ehkä aika paljon kyseistä pelimiehestä ihmisenä.
Eteenpäin.
Ronkainen käynyt vaan kertomassa ilmeisesti koko joukkueelle, kuinka nämä asiat tehdään.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ehkä se oli Vuoriolle uran isoin hetki, kun voitti tänään rankkareilla. Ainakin onnistui varmaan saamaan itsensä vielä isomman huutelun ja vittuilun kohteeksi, kun/jos pommitetaan vaihtoon seuraavassa kohtaamiseksi.
Kovasti näyttää jokeri-faneilla olevan tunteet pinnassa. Saatetaan kohdata puolivälierissä ja voi tulla mielenkiintoinen ottelusarja. Tai sitten suuri ja mahtava Jokerit voittaa helposti 3-0 pienen ja persaukisen TuTon. Jokereilla tuossa pelissä olisi luonnollisesti isot panokset ja TuTo puolestaan pääsisi paineettomasti haastamaan suurta ennakkosuosikkia.

EP huudellut pari matsia putkeen selän takana, vastasi nyt v*ttuiluun voittamalla ja hyssyttelemällä, mun mielestä asiallinen tapa ja kuuluu asiaan puolin ja toisin. Tsekatkaa matsin jälkeinen haastattelu, hyvässä hengessä puhui ja kehui tunnelmaa Säterin kanssa.

Pakko kuitenkin mainita, että TuTon #15 – joku ihan nobody – tuli matsin jälkeen provosoimaan ja tuulettamaan siihen EP:n pleksiin kiinni. Paljasti ainakin, että oli mennyt pahasti ihon alle. Huvitti kyllä allekirjoittanutta paljon.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muusta tiedä, mutta kylläpä TuTo sytytti. Eilen hallilla aivan vitutuksissa ja se infernaalinen fiilis kun Jokerit voitti. Tänään sama homma ilman Jokereiden voittoa. Se kertoo vaan siitä, että TuTo on itselle ainakin se viime vuoden Espoo.

Tuohon (Vuorio?) TuTo veskarin tuuletukseen vielä, minun mielestä mautonta/tyylitöntä käydä vittuilemassa vastustajan kannattajille matsin jälkeen. Toki jos jotain huutelua on ollut aikaisemmin niin ymmärrän täysin, että kuittasi ne pois.

Meidän välistä pleijari sarjaa odotellessa. Siitä tulee kuumaa puolin ja toisin. Fiilis hallilla oli eilen todella käsin kosketeltava, ja niin varmasti oli tänäänkin.

Edit. Muokattu helpommaksi luettavaksi.

Viimeksi muokattu:

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi täällä otetaan pelkästään Vuorio tikunnokkaan, kun minun nähdäkseni sitä fanipäädyn pleksiä oli useampi tutolainen hakkaamassa provosoivasti?
Kävivät antamassa tunnustusta päädylle, olivat päässeet tutojen ihon alle. Wanha wiidakon sanonta: Jos vittuilu ei lopu, niin se saa jatkua. Se on sitä urheiluhenkeä. Suuria tunteita saa ja pitää olla, kunhan läski ei alla tummua. Siinä se raja menee.

Jos jostain hyssyttelystä menee hermo, niin pitäiskö Eteläpäädyn chanttilista käydä läpi ja poistaa kaikki, jotka voi aiheuttaa pahaa mieltä? Hata kisulit ja maalaisseurojen alistaja esim. Jos leikkiin ryhtyy, niin leikin kestäköön.

Minulta mielensäpahoittajat ei saa sympatiaa ja chanttilistaan ei ulkopuolisten takia pidä koskea. (Toki muutamaa chanttia pidän typerinä ja niitä vois tarkastella, mut se ei oo tän ketjun asia. Koska en ole päätyläinen, niin ei ole edes eväitä vaikuttaa. Näillä mennään.)

Vielä uudestaan erikoismaininta Katupoikien vetämisestä Eteläpäädylle. Se oli hieno. Toivottavasti tulisi jokaisessa matsissa.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Jos jostain hyssyttelystä menee hermo, niin pitäiskö Eteläpäädyn chanttilista käydä läpi ja poistaa kaikki, jotka voi aiheuttaa pahaa mieltä?
Ei tietenkään. Kannattajat vastaa tunnelmasta. Täällä jotkut pahoitti mielensä siitä että typerästi käyttäytyneen Vuorion spedeilyä luonnehdittiin väärin sanankääntein. Muilta osin asia on käsitelty jo.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan vaan sivusta seurannut tätä nuorempieni (näin uskon) kommentointia tän Tuton Vuorion tekosista, tunteiden purkauksesta matsin jälkeen.
So what, puolin ja toisin. Annetaan kundille se hetkensä. Mut otetaan se sit pois. Seuraavaan kohtaamiseen kehittäkää naseva chantti ja hoilatkaa sitä ain välillä siinä korvan juuressa.
Niin se pitäis toimia. Ei nyt pahoitella mieltä vaan vastataan.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ville Tourun Pokemon fanclub
Ihan vaan sivusta seurannut tätä nuorempieni (näin uskon) kommentointia tän Tuton Vuorion tekosista, tunteiden purkauksesta matsin jälkeen.
So what, puolin ja toisin. Annetaan kundille se hetkensä. Mut otetaan se sit pois. Seuraavaan kohtaamiseen kehittäkää naseva chantti ja hoilatkaa sitä ain välillä siinä korvan juuressa.
Niin se pitäis toimia. Ei nyt pahoitella mieltä vaan vastataan.

Capo: TORJUNTAPROSENTTI 89

Ep: TURUN YLPEYS

Capo: TAPPIOITA ENEMMÄN KUIN VOITTOJA

Ep: TOIST PUOLT JOKKEE

Capo: HÄNEN NIMENSÄ ON?

Jenginä: Eeeeemil Vuorio, sä surkea oot! Eeeemil Vuorio, divari molkke sä oot!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy