Helsinki 1967
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Eiköhän se ole jo allekirjoittaneen suuntaan tulossa :D No kärsitään se nöyrästi ja opitaan tästä.En sano tähän mitään koska muuten saisin kakkua
Eiköhän se ole jo allekirjoittaneen suuntaan tulossa :D No kärsitään se nöyrästi ja opitaan tästä.En sano tähän mitään koska muuten saisin kakkua
Aikoinaan divariaikana huudettiin Nordiksen A3 katsomosta Sportin Håkan Hjerpelle, että Hjerpeee Hjerpeee. Tämähän tuli siihen meidän katsomon eteen huudattamaan meitä. En muista missä tilanteessa. Enkä sitäkään että mitä Hjerppe siitä sai. Kuinka moni mahtaa muistaa tapauksen?Älkää nyt ihan oikeasti noista hys hys eleistä itkekö. Samaan rahaan kommentoin, että toivottavasti Vuorio jatkossa ymmärtää, että jonkin leikin aloittaessa saatat itse polttaa näppisi. Itse muistan esim pesiksen puolelta, kun kaikki huusi Jani Komulaiselle niin Komulainen kuittasi huutelut kultamitali kaulassa ä, että " ei ne huonoille huutele". Perttu Ruuska ollessaan Vimpelin lukkarina pisti sormen suun eteen Sotkamon kotiyleisölle ja lopulta Sotkamoon meni mestaruus.
Niin pitkään, kun mitään törkeyksiä ei huudella niin molemmin puolinen kissa-hiiri leikki kuuluu asiaan. Muistan ikuisesti, kun aikanaan Suomisarjassa SaPKo - Ketterä pelissä Jussi Hilpas sai ulosajon ja aloitin "Jussi Hilpas" chantin niin Hilpas vielä näytti suuntaani kuinka se ranne liikkuu edes takaisin. Sai siitä vielä vähän lisää kakkua.
Ei, koska silloin on on muitakin aktiivisia seurantaketjuja kuin tämä. Mestiksen otteluseurantaketju on sen verran hiljainen, niin ymmärrän jos jollain tulee mieli liittyä tänne. Ja hyvä niin. Ainakin itse olen kaipaillut näihin seurantoihin myös vastapuolta.
Tunteita sen oman joukkueen kuuluukin herättää, ja jos ne joskus vähän kiehahtavat yli, niin ainakin olet esimerkillisesti myöntänyt virheesi. Esimerkillistä toimintaa siinä suhteessa.Eiköhän se ole jo allekirjoittaneen suuntaan tulossa :D No kärsitään se nöyrästi ja opitaan tästä.
Aikoinaan divariaikana huudettiin Nordiksen A3 katsomosta Sportin Håkan Hjerpelle, että Hjerpeee Hjerpeee. Tämähän tuli siihen meidän katsomon eteen huudattamaan meitä. En muista missä tilanteessa. Enkä sitäkään että mitä Hjerppe siitä sai. Kuinka moni mahtaa muistaa tapauksen?
Ei taida nykyään uskaltaa kukaan. Meno on löysääEn tiedä mutta mä muistan edelleen hämärästi vanhasta Kupittaan hallista tapauksen, kun Lalli Partinen sai jäähyn, niin joku keksi soittaa kaiuttimista biisiä "Kaupungin rumin mies".
Miltäs vastaavanlainen tempaus kuulostaisi tänä päivänä? :)
Vai onko jossain hallissa kuulunut jotain edes tuon suuntaista?
Ja se onkin hyvä näin. Nyt vain puuttui ulina, niin siksi hämmentää tämä. Ulina tuli ihan täältä Jokereiden palsta-aktiiveilta. Ja saa sitä tunteita olla, mutta joku roti siihen mitä tänne oksentaa. Siskontyttäreni on esimerkiksi kehitysvammainen ja lisäksi olen työskennellyt heidän parissa.Sen vuoksi otteluseurantaa käydään omalla hiekkalaatikolla yleisen ketjun sijaan ettei sieltä tarvi lukea vastustajan ulinaa. On muuten vastoin palstan sääntöjäkin, siis tuo seuraaminen sille osoitetun osion ulkopuolella.
Itse en kyllä mitään tuollaista oksentanut jos minuun viittasit. Otin vain kantaa tuohon kun jonkun toisen kannattaja pyörii toisen seurannassa. Kyllähän kaveri tökki jonkun verran, että ei se ihan syytön ollut. Ilmeisesti Jokereiden ystävä on, niin pienet pahoittelut omasta käytöksestä on paikallaan.Ja se onkin hyvä näin. Nyt vain puuttui ulina, niin siksi hämmentää tämä. Ulina tuli ihan täältä Jokereiden palsta-aktiiveilta. Ja saa sitä tunteita olla, mutta joku roti siihen mitä tänne oksentaa. Siskontyttäreni on esimerkiksi kehitysvammainen ja lisäksi olen työskennellyt heidän parissa.
Juu, se oli kysymys. Mutta Vuorion tapauksessa kyse lienee kusipäisyydestä. Toivottavasti häntä vielä muistutellaan asiasta.Ja se onkin hyvä näin. Nyt vain puuttui ulina, niin siksi hämmentää tämä. Ulina tuli ihan täältä Jokereiden palsta-aktiiveilta. Ja saa sitä tunteita olla, mutta joku roti siihen mitä tänne oksentaa. Siskontyttäreni on esimerkiksi kehitysvammainen ja lisäksi olen työskennellyt heidän parissa.
Itse en kyllä mitään tuollaista oksentanut jos minuun viittasit. Otin vain kantaa tuohon kun jonkun toisen kannattaja pyörii toisen seurannassa. Kyllähän kaveri tökki jonkun verran, että ei se ihan syytön ollut. Ilmeisesti Jokereiden ystävä on, niin pienet pahoittelut omasta käytöksestä on paikallaan.
Ei mulle oo tarvetta nimetä ketään erityisesti. Rapatessa roiskuu. Mennään eteenpäin.Juu, se oli kysymys. Mutta Vuorion tapauksessa kyse lienee kusipäisyydestä. Toivottavasti häntä vielä muistutellaan asiasta.
Itse en kyllä mitään tuollaista oksentanut jos minuun viittasit. Otin vain kantaa tuohon kun jonkun toisen kannattaja pyörii toisen seurannassa. Kyllähän kaveri tökki jonkun verran, että ei se ihan syytön ollut. Ilmeisesti Jokereiden ystävä on, niin pienet pahoittelut omasta käytöksestä on paikallaan.
Ronkainen käynyt vaan kertomassa ilmeisesti koko joukkueelle, kuinka nämä asiat tehdään.Tulipa vielä tsekattua nuo Vuorion lopputuuletukset.
Hohhoijaa.
Kyllähän jo 12v junnuissakin opetetaan, että yleisö jätetään omaan arvoonsa, huudellaan sieltä mitä sitten mitä tahansa.
Ei kai tuosta kukaan aikuinen ihminen voi suuttua. Sama, kuin joku lapsi haistattelisi pitkät sinulle. Jätetään omaan arvoonsa ja enintään nauretaan päälle.
Tyyliä ei voi ostaa ja kertoo ehkä aika paljon kyseistä pelimiehestä ihmisenä.
Eteenpäin.
Kovasti näyttää jokeri-faneilla olevan tunteet pinnassa. Saatetaan kohdata puolivälierissä ja voi tulla mielenkiintoinen ottelusarja. Tai sitten suuri ja mahtava Jokerit voittaa helposti 3-0 pienen ja persaukisen TuTon. Jokereilla tuossa pelissä olisi luonnollisesti isot panokset ja TuTo puolestaan pääsisi paineettomasti haastamaan suurta ennakkosuosikkia.Ehkä se oli Vuoriolle uran isoin hetki, kun voitti tänään rankkareilla. Ainakin onnistui varmaan saamaan itsensä vielä isomman huutelun ja vittuilun kohteeksi, kun/jos pommitetaan vaihtoon seuraavassa kohtaamiseksi.
Kävivät antamassa tunnustusta päädylle, olivat päässeet tutojen ihon alle. Wanha wiidakon sanonta: Jos vittuilu ei lopu, niin se saa jatkua. Se on sitä urheiluhenkeä. Suuria tunteita saa ja pitää olla, kunhan läski ei alla tummua. Siinä se raja menee.Miksi täällä otetaan pelkästään Vuorio tikunnokkaan, kun minun nähdäkseni sitä fanipäädyn pleksiä oli useampi tutolainen hakkaamassa provosoivasti?
Ei tietenkään. Kannattajat vastaa tunnelmasta. Täällä jotkut pahoitti mielensä siitä että typerästi käyttäytyneen Vuorion spedeilyä luonnehdittiin väärin sanankääntein. Muilta osin asia on käsitelty jo.Jos jostain hyssyttelystä menee hermo, niin pitäiskö Eteläpäädyn chanttilista käydä läpi ja poistaa kaikki, jotka voi aiheuttaa pahaa mieltä?
Ihan vaan sivusta seurannut tätä nuorempieni (näin uskon) kommentointia tän Tuton Vuorion tekosista, tunteiden purkauksesta matsin jälkeen.
So what, puolin ja toisin. Annetaan kundille se hetkensä. Mut otetaan se sit pois. Seuraavaan kohtaamiseen kehittäkää naseva chantti ja hoilatkaa sitä ain välillä siinä korvan juuressa.
Niin se pitäis toimia. Ei nyt pahoitella mieltä vaan vastataan.
Jees.. Omien puolesta ei sentään ihan tuubaa tarvitsee puhua.Ai Eteläpääty huusi kaksi päivää Vuoriolle? Siinä tapauksessa mun täytyy käydä tarkistuttamassa kuuloni, koska mun telkkarissa Eteläpääty kannusti upeasti omiaan.
Jees.. Omien puolesta ei sentään ihan tuubaa tarvitsee puhua.
Tämä ei ole niin upeaa: