Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 229 971
  • 5 480

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai Eteläpääty huusi kaksi päivää Vuoriolle? Siinä tapauksessa mun täytyy käydä tarkistuttamassa kuuloni, koska mun telkkarissa Eteläpääty kannusti upeasti omiaan.
Varmasti sille joku on jotain huudellukki, harvoin vastustajan maalivahdit jää ilman huomiota varsin kun fanikatsomo on sen 40min suoraan seläntakana. Saati sitte Raisio, Turku ja esikaupunki huudot. Kyllä sitä pitää osata ottaa vastaan pienet hiljennykset vastustajalta. Toivottavasti TuTo tulee poffeissa vastaan!

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Onhan tää nyt aivan älytöntä jos ei tänne palstalle mahdu @Numero 1080p tai muita vastustajan kannattajia. Aivan asiallista reagoida osan todella typeriin kommentteihin kehitysvammaisesta tai muusta nimittelystä. Aivan hiekkalaatikko tasoa. Ja ihan sama vaikka olis missä tunnekuohussa kirjoitettuja.
Mahtuu varmaan jos eksyy oikeaan paikkaan. Jokereiden seuranta se ei ole jos tyyli on suurimman osan vittuilla. Ja taisi hän eilen hankkia rikepisteen ainoana. Vai menikö ohi sinulta?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Paljonko tuo Filppula muuten painaa kaukalossa putkeen parhaimmillaan? Tänäänkin oli siinä ennen tasoitusmaalia sisällä liki kaksi ja puoli minuuttia putkeen, enkä hetkeäkään epäile, ettei olisi tarvittaessa ollut sitä viimeistä puolitoistaminuuttistakin.

Kyl se joka pelissä taitaa sen lähes tai pikkasen päälle 20min painaa. Tuomola taitaa tosin olla lähes aina peliaikakuningas.

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Onhan tää nyt aivan älytöntä jos ei tänne palstalle mahdu @Numero 1080p tai muita vastustajan kannattajia. Aivan asiallista reagoida osan todella typeriin kommentteihin kehitysvammaisesta tai muusta nimittelystä. Aivan hiekkalaatikko tasoa. Ja ihan sama vaikka olis missä tunnekuohussa kirjoitettuja.
Sen vuoksi otteluseurantaa käydään omalla hiekkalaatikolla yleisen ketjun sijaan ettei sieltä tarvi lukea vastustajan ulinaa. On muuten vastoin palstan sääntöjäkin, siis tuo seuraaminen sille osoitetun osion ulkopuolella.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mahtuu varmaan jos eksyy oikeaan paikkaan. Jokereiden seuranta se ei ole jos tyyli on suurimman osan vittuilla. Ja taisi hän eilen hankkia rikepisteen ainoana. Vai menikö ohi sinulta?

Miksi Jokereiden liveseurannassa ei saisi olla muiden jengien faneja?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H

Niinpä. Ja kun vielä ottaa huomioon, että mä olin jo ysärilläkin niitä harvoja näillä leveysasteilla, jotka heiluttivat narrilippua Jokerien kunniaksi, niin olisihan se aika paskaa jos en tänne mahtuisi.

Ja ollos huoleti, noiden kahden ulosantien lisäksi oikein asiallista jutustelua täällä.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kyl se joka pelissä taitaa sen lähes tai pikkasen päälle 20min painaa. Tuomola taitaa tosin olla lähes aina peliaikakuningas.

Joo ainakin kun tarvitsee. Mut kun näyttää että vetää vaikka 30min mikäli tarvitaan.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Eikö se ole nimenomaan Jokereiden faneille. Mestiksen otteluseuranta on sitten kaikille. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää. Varsinkin kun tyyli on mitä on.

Mitä ihmettä sä selität? Kenelle mä olen vittuillut ja miten? Ainoastaan tuohon alatyyliseen Vuorion nimittelyyn otin kantaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Jokereiden liveseurannassa ei saisi olla muiden jengien faneja?
Munkin (ei munkki, vaan minä) mielestä on vaan hyvä että tännekin tullaan vääntämään muiden fanien toimesta. Vasta oltiin vuosikaudet sarjassa, missä ei saatu vääntää vastustajan fanien kanssa, niin onhan tää siistiä taas päästä vähän heittämään tikaria. Toki tyylikkyys pitää säilyä.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Munkin (ei munkki, vaan minä) mielestä on vaan hyvä että tännekin tullaan vääntämään muiden fanien toimesta. Vasta oltiin vuosikaudet sarjassa, missä ei saatu vääntää vastustajan fanien kanssa, niin onhan tää siistiä taas päästä vähän heittämään tikaria. Toki tyylikkyys pitää säilyä.
Jep, tervetuloa vaan. Enemmän vituttaa nämä fleimaajat, jotka omien kanssa on koko ajan riitaa haastamassa.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Vasta oltiin vuosikaudet sarjassa, missä ei saatu vääntää vastustajan fanien kanssa, niin onhan tää siistiä taas päästä vähän heittämään tikaria. Toki tyylikkyys pitää säilyä.

Ja jos musta puhutaan, niin ei edes ole tapana tikaria heitellä. Mut joo sisäistän pointtisi ja olen samaa mieltä.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiesitkö että palstalla on myös Mestiksen otteluseurantaketju. En ymmärrä mitä haet kun pyörit Jokereiden seurannassa vittuilemassa. Eilenkin hankit rikepisteen.
Mun mielestä ainakin ihan asiallista kommentointia kyseiseltä nimimerkiltä ja kiva vain että vastapuoleltakin löytyy edes joku joka osallistuu näihin seurantoihin. Täällä on nyt mennyt joillain muilla vähän yli, eikä tuolta TuTon fanilta.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Älkää nyt ihan oikeasti noista hys hys eleistä itkekö. Samaan rahaan kommentoin, että toivottavasti Vuorio jatkossa ymmärtää, että jonkin leikin aloittaessa saatat itse polttaa näppisi. Itse muistan esim pesiksen puolelta, kun kaikki huusi Jani Komulaiselle niin Komulainen kuittasi huutelut kultamitali kaulassa ä, että " ei ne huonoille huutele". Perttu Ruuska ollessaan Vimpelin lukkarina pisti sormen suun eteen Sotkamon kotiyleisölle ja lopulta Sotkamoon meni mestaruus.

Niin pitkään, kun mitään törkeyksiä ei huudella niin molemmin puolinen kissa-hiiri leikki kuuluu asiaan. Muistan ikuisesti, kun aikanaan Suomisarjassa SaPKo - Ketterä pelissä Jussi Hilpas sai ulosajon ja aloitin "Jussi Hilpas" chantin niin Hilpas vielä näytti suuntaani kuinka se ranne liikkuu edes takaisin. Sai siitä vielä vähän lisää kakkua.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Mun mielestä ainakin ihan asiallista kommentointia kyseiseltä nimimerkiltä ja kiva vain että vastapuoleltakin löytyy edes joku joka osallistuu näihin seurantoihin. Täällä on nyt mennyt joillain muilla vähän yli, eikä tuolta TuTon fanilta.
Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jonkun toisen joukkueen seurantaan. Eikä kyllä edes kiinnosta jonkun toisen joukkueen fanin mielipiteet Jokereiden seurannassa. Vai meinaatko että on järkevää jonkun Jokeri-fanin mennä hämmentämään esim. jullien seurantaan jos ensi kaudella pelataan Liigaa? Tämä vain oma mielipide. Eiköhän tämä ollut tässä ja mennään eteenpäin. Kyseisen nimimerkin kommentteihin en kommentoi enää. Tarvittaessa saa ignoreen jos vielä jatkaa.

Vastustaja oli parempi tänään. Ei kahta sanaa.

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tomi Mäki, Erik Karlsson, V.Filppula
Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jonkun toisen joukkueen seurantaan. Eikä kyllä edes kiinnosta jonkun toisen joukkueen fanin mielipiteet Jokereiden seurannassa. Vai meinaatko että on järkevää jonkun Jokeri-fanin mennä hämmentämään esim. jullien seurantaan jos ensi kaudella pelataan Liigaa? Tämä vain oma mielipide. Eiköhän tämä ollut tässä ja mennään eteenpäin. Kyseisen nimimerkin kommentteihin en kommentoi enää. Tarvittaessa saa ignoreen jos vielä jatkaa.

Vastustaja oli parempi tänään. Ei kahta sanaa.
No mutku me halutaan mestikseen ees joku ketju jossa on eloa? On se kiva haastaa välillä joidenki muidenki kanssa ku omien

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei tulisi kyllä mieleenkään mennä jonkun toisen joukkueen seurantaan. Eikä kyllä edes kiinnosta jonkun toisen joukkueen fanin mielipiteet Jokereiden seurannassa. Vai meinaatko että on järkevää jonkun Jokeri-fanin mennä hämmentämään esim. jullien seurantaan jos ensi kaudella pelataan Liigaa?

Valitettavasti sulla ei syystä tai toisesta mennyt jakeluun se, että Jokerit on Suomen lätkässä mun toinen suosikki TUTO:n jälkeen.

Valitettavaa on myös se, että väität mun hämmentäneen ja vittuilleen. Kun en kumpaakaan ole tehnyt, enkä tee. Ei oikein kuulu tapoihini. Epäasiallisuksiin voin puuttua, ja sä nyt vaan olet pariin otteeseen onnistunut sellaisia laukomaan.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vai meinaatko että on järkevää jonkun Jokeri-fanin mennä hämmentämään esim. jullien seurantaan jos ensi kaudella pelataan Liigaa?
Ei, koska silloin on on muitakin aktiivisia seurantaketjuja kuin tämä. Mestiksen otteluseurantaketju on sen verran hiljainen, niin ymmärrän jos jollain tulee mieli liittyä tänne. Ja hyvä niin. Ainakin itse olen kaipaillut näihin seurantoihin myös vastapuolta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy