Mainos

Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 229 772
  • 5 480

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Dumarit taas saaneet ruskean kirjekuoren Turusta. Ei muuta kerrottavaa.

Heh, OK. Jos noin on, niin ihmetyttää kyllä, että mistä niitä kirjekuoria tulee. Ollaan kuitenkin ihan persaukinen seura :)

No mut oliko eilisen kaltaista sähköä erässä?

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Mestiksessä pitäisi pelata back-to-back pelejä. Kahden väsyneen ja paskan kohtaaminen ja tuomarit ihan samalla tasolla.

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Ei Mestiksessä pitäisi pelata back-to-back pelejä. Kahden väsyneen ja paskan kohtaaminen ja tuomarit ihan samalla tasolla.

Mä olen myös aina hiukan ihmetellyt näitä back-to-backeja. Ei oikein mun makuun.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei se tuomarointi muuallakaan ole ainakaan helppoa. Erätaukokoosteen alussa näkyneestä Niemi vs Isiguzo Salomonin tuomio vaikutti aikamoiselta huumorivihellykseltä Joensuun suuntaan.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, OK. Jos noin on, niin ihmetyttää kyllä, että mistä niitä kirjekuoria tulee. Ollaan kuitenkin ihan persaukinen seura :)

No mut oliko eilisen kaltaista sähköä erässä?
Samanlainen ensimmäinen erä kuin eilen, pois lukien ulosajoa taikka TuTon kahta maalia. Pilli pysyy visusti taskussa toisen kohdalla.

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
vaikka on back-to-back, niin ei tän pitäisi väsymyksestä olla kiinni, eihän me pelattu eilen kuin yksi erä.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Onkos kellään tietoa, miten tuomarikoulutus toimii Mestiksessä? Käydäänkö siellä pelejä rakentavan kriittisesti läpi, vai taputellaanko selkään "hyvin meni", että kaikilla on mukavaa? Esim. ammattitaitoisen tuomarikouluttajan silmillä eka erä ei ole ollut mikään huippusuoritus tuomareilta. Kehittävää olisi tuomareiden kanssa pohtia, miksi näin on tapahtunut ja miten tulevaisuudessa tasoa voitaisiin vastaavissa tilanteissa parantaa.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Ei liity mitenkään tähän peliin, mut mulle avautui nyt Pakarisen broidin skulaavan Mestistä. Pari häkkiä tehnyt nyt Jokipojille.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös näiden pitänyt olla playoffeihin hyvin valmistavia ja vastustajan piti pudota kyydistä viimeistään toisessa pelissä?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
DNA TV? Kovin uskonnollinen ihminen en ole, mutta tuo laitos on itse Saatanasta.

Vitut kun mun uus Android mediaboksi. Meni niin juntturaan että piti resetoida kovaa. Tuli jo hetkeksi ikävä mun edellistä Cupertinon purkkia :)

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi on kolmiolääkkeet. Voi torkkua sohvan pohjalla, välillä herää katsomaan ja toteaa että voihan tässä taas torkahtaa.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1-0 Tuomareille.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin, nyt sai tuomarit sen maalin.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Sport
  • 1.84
  • 4.50
  • 3.45
KooKoo vs K-Espoo
  • 2.24
  • 4.20
  • 2.74
Kärpät vs Jukurit
  • 1.49
  • 5.30
  • 5.20
Lukko vs KalPa
  • 2.08
  • 4.30
  • 3.30
Pelicans vs SaiPa
  • 2.74
  • 4.05
  • 2.28
TPS vs JYP
  • 1.73
  • 4.50
  • 3.95
Ässät vs HPK
  • 1.52
  • 4.90
  • 5.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy