Ihan sääntökirjan mukaan:Jokereita saa puolustaa silmätestin puolesta ainakin vähän kovempaa kuin TuTolaisia.
En tiedä siitä, mutta yhtä paskoja dumareiden kanssa oli Jokerit. Hiihtelyä varjoissa, vailla minkäänlaista maalipaikkojen luontia.Eiköhän Palokassa olla tyytyväisiä näihinkin tuomareihin
Jokereille vihelletään kaikki ja TuTolle ei edes ruumiita. Siinä erän kuva.Perkele, meni mun uusi hieno mediaboksi juntturaan ja jäi avauserä näkemättä. Mitä missasin? Filmejä? Porsasteluja?
Dumarit taas saaneet ruskean kirjekuoren Turusta. Ei muuta kerrottavaa.Perkele, meni mun uusi hieno mediaboksi juntturaan ja jäi avauserä näkemättä. Mitä missasin? Filmejä? Porsasteluja?
Ehkä tuosta oman pään sekoilusta? Antoi kyllä suhteellisen selvät syyt viheltää.Mistä pillu sai jäähyn?
Eipä tuolla porsasteluja nähty. Yksipuolista linjaa senkin edestä.Perkele, meni mun uusi hieno mediaboksi juntturaan ja jäi avauserä näkemättä. Mitä missasin? Filmejä? Porsasteluja?
Turku tuomarointia. Pakko näemmä jotenkin tasoittaa.Perkele, meni mun uusi hieno mediaboksi juntturaan ja jäi avauserä näkemättä. Mitä missasin? Filmejä? Porsasteluja?