Jokereiden kotiottelut boikottiin!

  • 30 697
  • 88

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Boikottia vaan, siihen lähteeki sitte suurinpiirten 17-20v puusilmät jotka keskittyy vaan päänaukomiseen ja muille vittuiluun, eikä oman jengin kannustamiseen. Tunnelmakin varmasti parempi kun lapselliset päänaukojat pysyy poissa. Valitettavasti niitä löytyy meistä jokerikannattajistakin.
Näitä löytyy jokeri-kannattajista prosentuaalisestikin taatusti ylivoimaisesti eniten, eli siellä leirissä ei ole paljoa varaa arvostella muiden fanien tekemisiä.
Meikäläisen vierasmatkat eivät ole enää muutamaan vuoteen suuntautuneet Hartwalliin kusipäisten teinijokerien takia, mutta en silti kannata mitään yleistä boikottia. Onhan sinne halukkaiden helppo mennä ja tilaa löytyy aina.
Minun kiekkoreissuni pääkaupunkiseudulle suuntautuvat tulevaisuudessakin Nordikselle tai ehkä alkavalla kaudella ensimmäistä kertaa Baronalle. IFK:n kotipeleissä on aina ollut mukavaa. Asiallisia ja asiantuntevia faneja, sekä lisäksi yleensä hyvä tunnelma. Blues-fanit myös ovat olleet ainakin Porissa todella mukavaa sakkia, joten toivottavasti voin palauttaa kohteliaisuuden jonain päivänä.
Toisaalta jokeri-faneista ei ole enää kymmeneen vuoteen löytynyt asiallista juttuseuraa. Esimerkkinä tapaus viime kaudelta: menin Isomäessä kaljalle ennen matsia ylläni Ässien fanipaita ja sen päällä Liverpool FC:n takki. Baari oli täynnä, joten kohteliaasti kysyin, että josko saisin liittyä kolmen keski-ikäisen jokeri-fanin (yksi nainen, 2 miestä) seuraan. Minut toivotettiin tervetulleeksi, joskin heti toinen miehistä alkoi vittuilla Liverpoolin nykyisestä alennustilasta. No, kyseinen "herrasmies" osoittautuikin manuren gloryhunter-faniksi, joka ei tuntenut edes Bobby Charltonia. Itseltäni meni hermot vasta siinä vaiheessa, kun aasialais-syntyinen vaimoni liittyi seuraan ja jokeriseurueen naisjäsen alkoi kyselemään vaimon hintaa. Toisin sanoen: tiedusteli, että paljonko jouduin maksamaan postimyyntimorsiamesta. Onneksi vaimo ei silloin vielä ymmärtänyt juurikaan suomea, sillä ylipainoinen hesatar olisi taatusti saanut tuta puolet pienemmän aasiattaren raivon.
Ennenkuin jokeri-fanit tuomitsevat edellämaintun yksittäistapaukseksi, niin otantani perustuu pitkälle aikavälille. Nordiksen hallissa oli vielä asiallisia jokeri-faneja, mutta mielestäni tietynlainen ylimielisyys nousi pintaan aika pian Hartwall-areenaan siirtymisen jälkeen.
Rankasti yleistäen väitän siis mutuna, että jokerifanit ovat muuttunet mulkummiksi viime aikoina. Siksi en enää mene enää Ilmalaan, vaikka Ässät sieltä aina kolme pistettä hakeekin. Helppo voitto ei ole paskan katselukokemuksen arvoista.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Siksi en enää mene enää Ilmalaan, vaikka Ässät sieltä aina kolme pistettä hakeekin. Helppo voitto ei ole paskan katselukokemuksen arvoista.

Joo, niin varmaan. Viime kaudella katsoin Ilmalassa yhden Ässä-matsin ja kuinka ollakaan - te hävisitte ja olisitte ansainneet vielä isommankin tappion. Mutta silti oli minusta hienoa että saitte mestaruuden, en usko että mikään muu paikkakunta olisi yhtä paljon sitä viime vuonna osannut arvostaa.

Tänä vuonna kaikki on toki toisin. Paitsi se että Ilmalasta Ässät ei yhtään pistettä ota.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Näitä löytyy jokeri-kannattajista prosentuaalisestikin taatusti ylivoimaisesti eniten, eli siellä leirissä ei ole paljoa varaa arvostella muiden fanien tekemisiä.

On absurdia ajatella että asiallisesti käyttäytyvät Jokerifanit (joihin uskon Jokeri82:n kuuluvan ellei toisin todisteta) olisivat millään lailla vastuussa näiden lapsellisten päänaukojien tekemisistä vain koska he sattuvat kannattamaan samaa seuraa. Siksi Jokeri82:lla ja kenellä tahansa muulla asiallisesti käyttäytyvällä Jokerifanilla on oikeus halutessaan kritisoida myös muiden seurojen kannattajien toimintaa, jos sen aiheelliseksi näkevät.

Rankasti yleistäen väitän siis mutuna, että jokerifanit ovat muuttunet mulkummiksi viime aikoina.

Väitän että nämä rankat yleistykset eivät ainakaan vähennä häiriökäyttäytymistä. Sait ainakin minut ärsyyntymään. Tietenkään ylläolevan kaltainen provosointi ei oikeuta ketään Jokerifania riehumaan ja käyttäytymään epäasiallisesti, mutta niin se vain valitettavasti menee että tietyt idiootit saavat sitä kuuluisaa bensaa liekkeihin tuollaisista kommenteista.

Surullista että sait vaimoinesi osaksesi tuollaisen ala-arvoisen ja rasistisen verbaalisen oksennuksen. Kunnioitettavaa ettei itsehillintäsi mitä ilmeisimmin kuitenkaan pettänyt tuossa tilanteessa.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Näitä löytyy jokeri-kannattajista prosentuaalisestikin taatusti ylivoimaisesti eniten, eli siellä leirissä ei ole paljoa varaa arvostella muiden fanien tekemisiä.
Meikäläisen vierasmatkat eivät ole enää muutamaan vuoteen suuntautuneet Hartwalliin kusipäisten teinijokerien takia, mutta en silti kannata mitään yleistä boikottia. Onhan sinne halukkaiden helppo mennä ja tilaa löytyy aina.
Minun kiekkoreissuni pääkaupunkiseudulle suuntautuvat tulevaisuudessakin Nordikselle tai ehkä alkavalla kaudella ensimmäistä kertaa Baronalle. IFK:n kotipeleissä on aina ollut mukavaa. Asiallisia ja asiantuntevia faneja, sekä lisäksi yleensä hyvä tunnelma. Blues-fanit myös ovat olleet ainakin Porissa todella mukavaa sakkia, joten toivottavasti voin palauttaa kohteliaisuuden jonain päivänä.
Toisaalta jokeri-faneista ei ole enää kymmeneen vuoteen löytynyt asiallista juttuseuraa. Esimerkkinä tapaus viime kaudelta: menin Isomäessä kaljalle ennen matsia ylläni Ässien fanipaita ja sen päällä Liverpool FC:n takki. Baari oli täynnä, joten kohteliaasti kysyin, että josko saisin liittyä kolmen keski-ikäisen jokeri-fanin (yksi nainen, 2 miestä) seuraan. Minut toivotettiin tervetulleeksi, joskin heti toinen miehistä alkoi vittuilla Liverpoolin nykyisestä alennustilasta. No, kyseinen "herrasmies" osoittautuikin manuren gloryhunter-faniksi, joka ei tuntenut edes Bobby Charltonia. Itseltäni meni hermot vasta siinä vaiheessa, kun aasialais-syntyinen vaimoni liittyi seuraan ja jokeriseurueen naisjäsen alkoi kyselemään vaimon hintaa. Toisin sanoen: tiedusteli, että paljonko jouduin maksamaan postimyyntimorsiamesta. Onneksi vaimo ei silloin vielä ymmärtänyt juurikaan suomea, sillä ylipainoinen hesatar olisi taatusti saanut tuta puolet pienemmän aasiattaren raivon.
Ennenkuin jokeri-fanit tuomitsevat edellämaintun yksittäistapaukseksi, niin otantani perustuu pitkälle aikavälille. Nordiksen hallissa oli vielä asiallisia jokeri-faneja, mutta mielestäni tietynlainen ylimielisyys nousi pintaan aika pian Hartwall-areenaan siirtymisen jälkeen.
Rankasti yleistäen väitän siis mutuna, että jokerifanit ovat muuttunet mulkummiksi viime aikoina. Siksi en enää mene enää Ilmalaan, vaikka Ässät sieltä aina kolme pistettä hakeekin. Helppo voitto ei ole paskan katselukokemuksen arvoista.

Mitä tähän nyt pitäisi sanoa? Jos olet maksanut postimyyntivaimosta niin ei siitä varmaan tarvitse muille suuttua?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Älkää nyt helkkarissa boikotoiko (menikö tuo oikein kun oon niin kännissä) Jokerien kotimatseja. Seurahan pelaa viimeisen kauden Liigassa eli nämä ottelut ovat ns kulttikamaa. Pääsyliput kandee säästää. Mua henkilökohtaisesti harmittaa, että jokrut poistuu muille maille. Tulee ikävä sano. Ketjun aloittajalle...löysää krakaa. Kyl se siitä.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näitä löytyy jokeri-kannattajista prosentuaalisestikin taatusti ylivoimaisesti eniten, eli siellä leirissä ei ole paljoa varaa arvostella muiden fanien tekemisiä.

Tais osua pahemmin ku kuvittelin.. Nää vittuilevat "teinijokerifanit" mitä mä olen areenalla nähny, on jotain 10-13vuotiaita ja jos aikuinen mies pahottaa mielensä sellasten suunsoitosta eikä osaa jättää sitä huomioimatta niin ehkä on sitte parempi ettei käy peleissä ollenkaa, sielähä voi kuulua vaikka valmentajan suusta jotai törkeyksiä ala Summanen.

Toisaalta jokeri-faneista ei ole enää kymmeneen vuoteen löytynyt asiallista juttuseuraa.

Ikävää jos näin on. Itse ainaki oon areenalla käyneiden ässä ja tepsifanien kanssa saanu parhaat keskustelut aikaseksi. Mutta jos päästää suustaan heti alkuun tuollaista paskaa kuin "teitä on taatusti prosentuaalisesti enemmän" niin ei ihme ettei asiallista juttuseuraa löydy kun annat heti sen kuvan itsestäs että kuulut siihen samaan kiukuttelevaan kakararyhmään joiden mielestä muut kannattajat on aina kusipäitä ja väärässä joka asiassa.

Khl ja Karalahti kohut on sen verran pitäny jokereita otsikoissa että varmasti hallilla tulee olemaan enemmän porukkaa kuin koskaa aikasemmin, mahdollisista boikoteista huolimatta
 
Suosikkijoukkue
Ässät
...niin ehkä on sitte parempi ettei käy peleissä ollenkaa, sielähä voi kuulua vaikka valmentajan suusta jotai törkeyksiä ala Summanen.

Tai vastustajajoukkueen maalivahti saattaa tuulettaa voittoa... ;)

Täytyy myöntää, että ensireaktio Jokereiden siirtymisestä KHL:ään, oli suunnaton vahingonilo Jokereita kannatavaa kaveria suuntaan, mutta ajan kanssa on kieltämäti alkanut vituttamaan koko juttu. Kyllä Jokerit tunteita herättää, sitä on kenenkään turha kiistää, ja kyllä tätä jengiä jää kaipaamaan, vaikka osa faneista pääseekin välillä ihon alle.

Mutta Jokerifaneista sanoisin, että onhan se fakta, että mitä suurempi joukko, sitä enemmän sinne mahtuu myös sitä "huonompaa materiaalia". Joka jengin kannattajakunnasta löytyy idiootteja, Jokereiden tapauksessa niitä vain on, ryhmän koosta johtuen, enemmän, ja medianäkyvyys myös luo aikaan pientä vääristymää. Eli ei se ole yhtään huonompaa porukkaa, kuin muidenkaan jengien faniryhmät.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai vastustajajoukkueen maalivahti saattaa tuulettaa voittoa... ;)

Tätä ehkä isometsässä, ei areenalla, ainakaa Ässien toimesta ;)

Mutta Jokerifaneista sanoisin, että onhan se fakta, että mitä suurempi joukko, sitä enemmän sinne mahtuu myös sitä "huonompaa materiaalia". Joka jengin kannattajakunnasta löytyy idiootteja, Jokereiden tapauksessa niitä vain on, ryhmän koosta johtuen, enemmän, ja medianäkyvyys myös luo aikaan pientä vääristymää. Eli ei se ole yhtään huonompaa porukkaa, kuin muidenkaan jengien faniryhmät.

Siinähän se hyvin sanottuna. Onhan se fakta että mitä enempi väkeä, sen enempi niitä idioottejakin joukkoon mahtuu ja varsinkin kun mukaan otetaan kuningas alkoholi.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Jokerit ja Hjallis kiittää kaikesta leukojen loksutuksesta ja valtavasta ilmaisesta markkinointihyödystä parilla viime kuukaudella. Tulevalla kaudella yleisökeskiarvo reippaasti 10 000 paremman puolella jopa ilman talviklassikkoakin. Kausikortteja jo nyt myyty lähelle 5000 ja näyttäisi aikaisempi ennätys menevän kirkkaasti rikki.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Kausikortteja jo nyt myyty lähelle 5000 ja näyttäisi aikaisempi ennätys menevän kirkkaasti rikki.

Kyllä, juuri näin. Tänään vieläpä starttasi Jokereiden näyttävä pysäkkimainoskampanja pääkaupunkiseudulla. Näillä kuvilla mitä nettiin on tänään vuotanut myydään kausikortteja sekä pääsylippuja vielä entistä enemmän, sen verran hyvältä kampanja näyttää. Tuohon päälle se kiekkobuumi mikä on parina viime kautena vallinnut Jokerikannattajien keskuudessa, niin hyvä tästä tulee. Antaa janarien ja rantahurrien keksiä boikottejaan ihan rauhassa jos sitä kautta tyydytyksen tarpeilleen saavat. Areenaan mahtuu 13k katsojaa joten kun Jokerikannattajat vähän aktivoituu ja tulee matseihin, niin ei noille spedeille edes jää tilaa.... :)
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ymmärrän mitä ketjun aloittaja ajaa takaa, mutta yleensä tällaisilla boikoteilla on tapana kääntyä tarkoitusta vastaan. Jokereiden jääminen SM(!)-liigaan vielä yhden kauden ajaksi on erittäin tärkeä taloudellinen asia monille seuroille. Eikä vähiten siksi, että Eteläpäädyn kasvavat fanimatkat lisäävät maksavia asiakkaita pienten paikkakuntien viikonloppupeleihin. Siksi ei ainakaan ole suotavaa, että kannatusryhmät alkavat boikotoida Jokereiden kotiotteluita, sillä eiköhän ainakin osa eteläpäätyläisistä tee tästä omat johtopäätöksensä, ja ala vuorostaan boikotoida muiden joukkueiden kotiotteluita.

Se että joku yksittäinen kannattaja tai tavallinen katsoja haluaa boikotoida Jokereiden kotiotteluita, on minusta arvostettavaa. On tyhmää kritisoida tällaisen henkilön mielipidettä ja boikotoimisen syytä vain koska "sun pitäis olla siellä tukemassa sun joukkuetta". Jos joku valitsee Jokereiden kotiottelun sijasta esimerkiksi reissun toiselle paikkakunnalle, niin mitä väärää siinä on?

Aina on hyvä asia pohtia eri asioiden boikotointia. Tyhmää on lähteä kritisoimaan niitä, jotka näin ajattelee.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan mielenkiinnosta kysyn näiltä jotka ovat valmiita boikotoimaan Ilmalaan saapumista, mitä uskotte saavuttavanne teollanne? Jokereiden matsituloihin loven? Hah hah! Ja Hjallista ja mua hymyilyttää. Veikkaan että ehkä 50 sellaista ihmistä, jotka ovat enemmän tai vähemmän Areenalla käyneet, tulevat osallistumaan tähän. 40 niistä on katkeroituneita julleja. Ja jos esimerkiksi naapurissa nyt tosissaan lähtisikin todellinan massaboikotti ja faniyhdistyksen kautta jaettavia lippuja ei jaetakaan, niin aivan varmasti nuo liput menevät Jokerikannattajille ennen kuin kerkeää kissaa sanoa.

Jokerit kiinnostaa viimeisellä kaudellaan niin omia kun muitakin faneja, yksi Karalahti tai Jatkoajan ketjuavaus ei tule tekemään taloudellista lovea, todella harva jättää kaiken Jokereihin liittyvän näiden takia. Luulisi naapurissa (faneissakin) riittävän virtaa haastaa isoa pahaa Jokereita, kun ovat olleet täydellisesti persraiskattuna ties kuinka monta ottelua putkeen (pl yksi poikkeus viime kauden avauskierrokselta). Ja maalaisten vihasta nyt ei tarvitse edes mainita sen enempää. Boikotoijat saavuttaisivat teollaan varmaankin enemmän pahaa mieltä itselleen kun jää hyvä matsi välistä, sekä ainakin minun silmään näyttävät luovuttajilta, jotka vain pelkäävät häviötä nimivahvalle Jokereille. Mutta multa se ei ole mitään pois jos parikymmentä paikkaa vapautuu hallille kaudella, tehkää miten lystäätte. Mieleen vaan juolahti esittää kysymys näille boikottiin osallistuville.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ihan mielenkiinnosta kysyn näiltä jotka ovat valmiita boikotoimaan Ilmalaan saapumista, mitä uskotte saavuttavanne teollanne? Jokereiden matsituloihin loven?

Jos katsoja ei halua antaa omista rahoistaan Jokereille, vaan jollekin toiselle seuralle, on se mielestäni täysin riittävää ja syy boikotoinille. Periaate on aina rahaa kunnioitettava syy, vaikka sen "saavutus" olisikin näkymättömämpi. Sen olisi hyvä Hjalliks€nkin joskus oppia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minä nyt olen sitä koulukuntaa, että minua kiinnostaa enemmän JYPin seuraaminen kuin jonkun toisen joukkueen vihaaminen. Tietysti pientä hymyä aiheuttaa joidenkin joukkueiden konttaaminen, mutta kunhan nyt oma joukkue pärjää niin muuten oikeastaan ja kuitenkin aivan se ja sama. Jokerit ei ole yksi niistä, sanottakoon nyt se, paitsi jos taistelee samoista sijoista runkosarjassa tai on pleijareissa vastassa, luonnollisesti.

JYPin ja Jokereiden pelejä on viime vuosina ollut mukava katsoa, Jokerit on ollut hyvä joukkue, tullee olemaan ensi kaudellakin ja peleissä on lähes aina ollut hyvä tunnelma. En siis osallistu tällaiseen, hyvää jääkiekkoa kun on yleensä hauskempi katsella. Eikä minua kiinnosta pätkääkään se, että Jokerit lähtee ensi kaudella KHL:ään ja siitä juontuvat seurannaisvaikutukset. Tai no oikeastaan kiinnostaa, ensi kaudella pitää nimenomaan mennä katsomaan juuri Jokereita vastaan pelattavia pelejä, sittenhän ne piakkoin loppuvat.

Niin ja eniten minua harmittaa tämä KHL-kuvio niiden Jokeri-fanien puolesta, jotka olisivat Jokereiden Liiga-pelejä (niin kai se nyt kirjoitetaan) halunneet katsoa, mutta toki jos Jokeri-kannattajat ovat innoissaan KHL-taistoista niin mikäs siinä. Ei ole minulta pois, ja kyllä minäkin KHL:ssä Jokereille ainakin jollain tasolla kaikkea hyvää toivottelen.
 

Drea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ainoa asia mitä meikäläinen boikotoi Hartwall Arenasta on Hesburgerin safkat. Hemmetin suolasta ranskalaisten lisäks on myös hinnat *hymiö*. Toisaalta eihän se oo tyhmä joka pyytää. Mutta muuten Hartwallilla on kyllä eniten tullut suosikkijoukkueen vieraspelejä katsottua. Näin ihan varmasti ensikaudellakin!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskat minä jaksan mitään boikotointia alkaa erikseen harrastaa.

Eipä Hartwallilla tule pahemmin muutenkaan käytyä, mutta jos nyt päätetään esim. kaverin kanssa mennä katsomaan paikallismatsia myös Ilmalaan, niin sitten mennään. Joskus tulee käytyä myös neutraalina katselijana yhden toisen kaverin kanssa katsomassa Tapparan vierailua Areenalla.

En oikeastaan näe, mitä niin väärää Jokerit nyt on tehnyt, että liigakiekon seuraajien tulisi lähteä massoittain osoittamaan mieltä. Tiedän kyllä viime aikojen tapahtumat, mutta nuo kuviot eivät aiheuta minulle minkäänlaista päänvaivaa niin liigakiekon innokkaana seuraajana sen enempää kuin IFK:n faninakaan. Minua ei ole loukattu, kaikki on ennallaan ja kiekko jäähän.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Täyttä paskaa tämä ketjun aloitus. Niitä ketä ei kiinnosta, niin vapaaehtoistahan tämän on. Lainatakseni tuntematonta sotilasta: "ei sota yhtä miestä kaipaa".
 
Viimeksi muokattu:

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Todennäköisesti ainakaan itse en aio jatkossakaan osallistua Jaffalassa tapahtuviin Jokerit otteluihin. Tosin en ole sitä aiemminkaan tehnyt. En aio myöskään katsoa Jokereiden otteluja televisiosta edes ilmaikanavilta (ei juurikaan ola näkyvyyttä), joten aion boikotoida Jokereita myös telkkarissa.

Syksystä lähtien varmasti ihastellaan Jatkoajan otteluketjuissa jokaista Jokerien häviötä ennennäkemättömällä tavalla boikoteista huolimatta. Ei varmasti vuodesta tule helppoa Jokeritfaneille.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Jossain määrin kyllä ärsyttää se että mediassa Jokerien jäähyväiskiertue tulee olemaan kestoltaan vielä pidempi kuin oli Raimo Helmisen vastaava, joka sekin meni vähän yli. Hartwallille silti menen Jokerit - Blues -otteluihin, jos ne vain muuten aikatauluihini natsaavat.
 
Suosikkijoukkue
KK
Olen lähes koko ikäni (tai siis kauan kun olen Jokerit tuntenut) vihannut. Muuta viime vuodet ovat tuoneet minut valoon. Olen muutunut mies. Olen Jokeri. Minä lupaan, että käyn niin monessa Jokerien pelissä kuin mahdollista. Hienosti kasattu joukkue ja värikäs show. Mitä vittua sitä jääkiekon ystävä voi muuta toivoa. Ilmalaan kaikki! Eteläpääty vielä sisällissotaan niin homma on paketissa. Vihdettä parhaimmillaan. Olisi se varmasti saatanan siistiä kun Karalahti tekee maalin ja koko katsomo on hiljaa, mutta pari EP:n äijää uskaltaa viehltää. Sen haluan nähdä. Kiitos Jokeri-fanit, olette tehneet tästä kaudestaa jo nyt ikimuistoisen!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Luulin, että tämä olisi ketju, johon kukaan ei aloittajan jälkeen pystyisi kirjoittamaan vakavalla naamalla ja tosissaan. Olin väärässä.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikka Jokerit on vastenmielisin joukkue liigassa ja muovisuuden huipentuma niin en silti näe mitään syytä miksi en menisi SaiPan pelejä areenalle katsomaan. Aikaisemmin rahat meni jalmarille, nyt ne menee venäläisille, ei mitään merkitystä minulle.

Saan varmasti jatkossakin kutsuja jokereiden peleihin, joten korruptioliput aitioineen tarjoilujen kera käytän myös hyväksi, miksi en käyttäisi vaikka jokereista en välitäkään, pelaahan kaukalossa aina toinenkin joukkue ja tykkään ilmaisesta oluesta.

Jokerit ja KHL muodostaakin sitten jo sellaisen yhdistelmän että hohhoijaa. No, ainahan voi sitten keskittyä siihen oluen juontiin....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vaikka Jokerit on vastenmielisin joukkue liigassa ja muovisuuden huipentuma.

Ilman sarvia ja hampaita, ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta; Avaisitko hieman, mitkä tekijät tekevät Jokereista "muovisuuden huipentuman". Ylipäätään tällä palstalla kutsutaan Jokereita eräiden toimesta useinkin muoviseuraksi. Samaan aikaan iältään yhtä vanhaa Porin Ässiä kutsutaan perinteiseksi kiekkojoukkueeksi. Ovatko nämä puhtaasti mielikuvajuttuja vailla faktapohjaa vai löytyykö joltain oikeasti jotain perusteluja Jokerien muovisuudelle?
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Avaisitko hieman, mitkä tekijät tekevät Jokereista "muovisuuden huipentuman".

Oma veikkaukseni on että nämä (varsinkin) nuoremman polven kirjoittelijat yhdistävät Hjalliksen olevan Jokerit, eivätkä osaa erottaa näitä kahta asiaa. Ja varsinkin maakunnissa kateus nostaa vihreää päätään.

Mua huvittaa myöskin pääkaupunkiseudun rannan puoleisen joukkueen kannattajilta tulevat muovisyytökset. HIFKhan on omien mainostensakin mukaan brändätty joukkue. Se että brändää itsensä kovaksi ei poista sitä että joukkue on brändätty, minkä mä lasken ainakin muovisuudeksi. Jotta vältytään off topic keskustelulta, niin myönnetään HIFK:n perinteiden ja historian olevan komeita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös